0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
36 151 591.67 UAH
Замовник
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 26 жовт. 16:39
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Номер позовної заяви ТОВВИХ-20-13438 від 01.12.2020 р. Номер впровадження та Дату відкриття впровадження в суді буде додатково оприлюднено в електронній системі закупівель після отримання цієї інформації замовником (за наявності такої можливості в електронній системі закупівель для замовника)
Аргументовані заперечення до висновку від 18 листопада 2020 про результати моніторингу закупівлі за закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-18-001912-b 1. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Щодо даного питання, яке на думку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (далі- Держаудитслужба) є порушенням, повідомляємо, що у відповідності до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних форм, реалізованих в електронній системі закупівель, з окремими полями та завантаження відповідних електронних документів через автоматизоване робоче місце Замовника. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Під час оголошення процедури закупівлі, що була предметом моніторингу та замовником електронній системі закупівель заповнювались всі необхідні поля, які передбачені для проведення закупівлі. В даному випадку умовами передбачалося надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій у вигляді банківської гарантії, що і відображено в оголошенні (див. Мал. 1), шляхом заповнення відповідних (передбачених, реалізованих) полів у електронній системі закупівель (див. Мал. 2) Мал. 1 Мал. 2 Враховуючи викладене вище, Замовником належним чином зазначена вся інформація у відповідності до технічних можливостей електронної системи закупівель. Згідно листа від 21.04.2020 №3304-04/25806-06 Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України зокрема зазначає про таке: «…щодо форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, а також переліку формальних помилок наразі розробляються, замовники можуть самостійно встановлювати в тендерній документації розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій …». Варто відмітити, що Замовником у тендерній документації передбачена вся необхідна інформація, зазначені всі необхідні вимоги щодо надання та оформлення забезпечення тендерної пропозиції, зокрема приведена примірна форма банківської гарантії. Дана інформація викладена у Додатку 6.1 «ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації за закупівлею «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Ремонт ізоляційного покриття підземних трубопроводів КС-34Б Софіївська)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-09-18-001912-b). Також повідомляємо, що зокрема у пункті 5 частини 1 статті 1 Закону зазначено, що: «Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього». Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 року № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» (в редакції від 14.11.2019) затверджено Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, згідно з яким адміністратором електронної системи закупівель є юридична особа, визначена Уповноваженим органом (Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства україни - далі Мінекономрозвитку) відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу. З метою забезпечення належного функціонування електронної системи закупівель наказом Мінекономрозвитку від 07.04.2020 року № 648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу визначено інформаційно-телекомунікаційну систему "PROZORRO" (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель. Враховуючи викладене вище, Замовник при оголошенні закупівлі діяв в межах Закону та наявної станом на дату оголошення закупівлі, технічної можливості та інструментарію для заповнення в електронній системі закупівель відповідних окремих полів та внесення інформації про умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Це в свою чергу спростовує інформацію викладену у висновку Держаудитслужби в частині ознак порушень законодавства, щодо заповнення форми оголошення про проведення відкритих торгів в ході публікації матеріалів даної закупівлі шляхом формування/заповнення замовником окремих полів електронних форм електронної системи закупівель. Також приводимо позицію, щодо розміщення інформації шляхом заповнення окремих полів електронної системі закупівель Вінницького окружного адміністративного суду, про що у рішенні за справою № 120/3003/19-а, в якому йдеться про наступне: «…Чинним законодавством передбачено проведення державних закупівель відповідним чином із застосуванням електронної системи Прозоро. Під час застосування вказаної системи користувач має правомірні очікування, що електрона система працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Користувач не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків вказаної системи». Також просимо взяти до уваги та приводимо інформацію розміщену на сайті за наступним посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya З урахуванням вищезазначеного Замовник аргументовано не погоджується з висновком від 18 листопада 2020 про результати моніторингу закупівлі за закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-18-001912-b