0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 388 279.60 UAH
Завершено. Знайдено порушення
Дата: 4 лист. 09:51
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт будівництва автономного джерела опалення для ЗОШ № 31 по просп. Ушакова, 79А в м. Херсоні, що проводитьУправління капітального будівництва Херсонської міської ради(далі – Замовник) за номером №UA-2020-09-01-009218-b,та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень та копій підтверджуючих документів: Чому пропозиція ПСМНП «ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА» не була відхилена при тому, що за її змістом відсутня інформація про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, які викладені пунктами з 87 по 101 «Локального кошторису 6-1-1 газопостачання зовнішнього» та пунктами з 1 по 16 «Локального кошторису 6-1-2 електропостачання зовнішнього» у Додатку 3 тендерної документації. Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Управлінням капітального будівництва Херсонської міської ради проведено процедуру відкритих торгів із закупівлі робіт по об’єкту «Будівництво автономного джерела опалення для ЗОШ № 31 по просп. Ушакова, 79А в м. Херсоні» за номеромUA-2020-09-01-009218-b. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасникупотрібно надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію. На виконання даної вимоги учасником ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка» надано інформаційну довідку від 03.09.2020 № 204, в якій він підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що встановлені Замовником. Також, ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка» надав документ «Тендерна пропозиція» від10.09.2020 №212, в якому зазначив, що його тендерна пропозиція щодо участі у торгах на закупівлю надана згідно з технічними та іншими вимогами Замовника. У п.5 вищевказаного документу учасником зазначено, що у разі визнання його переможцем, він візьме на себе зобов’язання виконати усі умови, передбачені Договором з ціною, що склалась за результатами електронного аукціону. Згідно п 6.2.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який носить обов’язковий характер, при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, (далі - ДСТУ) визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідряником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із Замовником. Також п. 6.3.1 ДСТУ зазначено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений Замовником. Відповідно до ст. 844 Цивільного кодексу України, якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Таким чином Замовником встановлено порядок погодження договірної ціни в п.п.2.5 п.2 розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю», а саме:«Ціна тендерної пропозиції учасника може змінюватися за результатами електронного аукціону, що призводить до необхідності перерахунку учасником договірної ціни та враховуючи при цьому, що умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна буде погоджуватися сторонами під час укладення договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Цивільного кодексу України. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає Замовнику договірну ціну на погодження, сформовану відповідно до вимог п.2.6 цього розділу тендерної документації.2.6. Розрахунок договірної ціни надається Замовнику у строки, визначені п.2.5. цього розділу тендерної документації. Також розрахунок договірної ціни необхідно надати у форматі stsдля програмного комплексту «Строительные технологии - СМЕТА» або bsdu у разі використання інших програмних комплексів. У договірній ціні Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт, вказаних у технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 3 до цієї тендерної документації).» Відповідно до вимог замовника встановленим у тендерній документації, учасник надав на погодження замовнику договірну ціну сформовану відповідно до вимог п.2.6 розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю».У договірній ціні Учасник визначив вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт, вказаних у технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 3 до цієї тендерної документації), про що свідчить оприлюднена інформація через електронну систему до поданої тендерної пропозиції в сканованому вигляді. В протилежному випадку не погодження договірної ціни із Замовником, розглядалося б Замовником, як відмова Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, що призвело б до його відхилення. Крім того відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно п.27 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва, а обсяг виконання робіт встановлений в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-09-01-009218-b становить – 1 робота.Тому у замовника не виникло підстав для відхилення пропозиції учасника ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка», а Замовником дотримано принципів здійснення публічних закупівель – максимальна економія.
Управлінням капітального будівництва Херсонської міської ради проведено процедуру відкритих торгів із закупівлі робіт по об’єкту «Будівництво автономного джерела опалення для ЗОШ № 31 по просп. Ушакова, 79А в м. Херсоні» за номеромUA-2020-09-01-009218-b. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасникупотрібно надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію. На виконання даної вимоги учасником ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка» надано інформаційну довідку від 03.09.2020 № 204, в якій він підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що встановлені Замовником. Також, ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка» надав документ «Тендерна пропозиція» від10.09.2020 №212, в якому зазначив, що його тендерна пропозиція щодо участі у торгах на закупівлю надана згідно з технічними та іншими вимогами Замовника. У п.5 вищевказаного документу учасником зазначено, що у разі визнання його переможцем, він візьме на себе зобов’язання виконати усі умови, передбачені Договором з ціною, що склалась за результатами електронного аукціону. Згідно п 6.2.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який носить обов’язковий характер, при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, (далі - ДСТУ) визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідряником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із Замовником. Також п. 6.3.1 ДСТУ зазначено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений Замовником. Відповідно до ст. 844 Цивільного кодексу України, якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Таким чином Замовником встановлено порядок погодження договірної ціни в п.п.2.5 п.2 розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю», а саме:«Ціна тендерної пропозиції учасника може змінюватися за результатами електронного аукціону, що призводить до необхідності перерахунку учасником договірної ціни та враховуючи при цьому, що умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна буде погоджуватися сторонами під час укладення договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Цивільного кодексу України. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає Замовнику договірну ціну на погодження, сформовану відповідно до вимог п.2.6 цього розділу тендерної документації.2.6. Розрахунок договірної ціни надається Замовнику у строки, визначені п.2.5. цього розділу тендерної документації. Також розрахунок договірної ціни необхідно надати у форматі stsдля програмного комплексту «Строительные технологии - СМЕТА» або bsdu у разі використання інших програмних комплексів. У договірній ціні Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт, вказаних у технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 3 до цієї тендерної документації).» Відповідно до вимог замовника встановленим у тендерній документації, учасник надав на погодження замовнику договірну ціну сформовану відповідно до вимог п.2.6 розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю».У договірній ціні Учасник визначив вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт, вказаних у технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 3 до цієї тендерної документації), про що свідчить оприлюднена інформація через електронну систему до поданої тендерної пропозиції в сканованому вигляді. В протилежному випадку не погодження договірної ціни із Замовником, розглядалося б Замовником, як відмова Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, що призвело б до його відхилення. Крім того відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно п.27 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва, а обсяг виконання робіт встановлений в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-09-01-009218-b становить – 1 робота.Тому у замовника не виникло підстав для відхилення пропозиції учасника ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка», а Замовником дотримано принципів здійснення публічних закупівель – максимальна економія.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт будівництва автономного джерела опалення для ЗОШ № 31 по просп. Ушакова, 79А в м. Херсоні, що проводить Управління капітального будівництва Херсонської міської ради(далі – Замовник) за номером №UA-2020-09-01-009218-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень та копій підтверджуючих документів: Просимо додатково уточнити Вашу відповідь надану 09.11.2020, а саме, вказати дату оприлюднення та назву файлу, яким на Вашу думку учасник ПСМНП «ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА» на вимогу пункту 1 розділу 3 тендерної документації підтвердив відповідність пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, які викладені пунктами з 87 по 101 «Локального кошторису 6-1-1газопостачання зовнішнього» та пунктами з 1 по 16 «Локального кошторису 6-1-2електропостачання зовнішнього» у Додатку 3 тендерної документації. Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
На запит від 13.11.2020 щодо дати оприлюднення та назви файлу, пояснюємо наступне. Акцентуючи увагу на попередній відповіді від 09.11.2020, а саме згідно п 6.2.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який носить обов’язковий характер, при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, (далі - ДСТУ) визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідряником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із Замовником. Також п. 6.3.1 ДСТУ зазначено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений Замовником. Відповідно до ст. 844 Цивільного кодексу України, якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Тобто, як висновок, слід зазначити, що будівництво об’єкта ведеться вцілому та введення його в експлуатацію передбачає виконання всього комплексу робіт. У договірній ціні (файли від 12.10.2020 під назвами: «Страницы из 31 смета 1-35.pdf», «Страницы из 31 смета-2 36-100.pdf», «Страницы из 31 смета-3 101-170.pdf» та «Страницы из 31 смета-4 171-220.pdf») зазначені всі види робіт, що підтверджує надання переможцем повної інформації, включаючи пункти з 87 по 101 «Локального кошторису 6-1-1 газопостачання зовнішнього» та пунктами з 1 по 16 «Локального кошторису 6-1-2 електропостачання зовнішнього». Більш того, учасником надано документ «Тендерна пропозиція» від 10.09.2020 № 212 (в електронній системі від 15.09.2020), в якому учасник зазначив, що його тендерна пропозиція щодо участі у торгах на закупівлю надана згідно з технічними та іншими вимогами Замовника. У п.5 вищевказаного документу учасником зазначено, що у разі визнання його переможцем, він візьме на себе зобов’язання виконати усі умови, передбачені Договором з ціною, що склалась за результатами електронного аукціону. Слід відмітити, що за результатом аукціону ціна даного учасника визначена електронною системою як найнижча та, до того ж, учасник надав усі документи, що передбачені вимогами тендерної документації. Підсумовуючи вищевикладене, тендерним комітетом прийнято рішення щодо визначення переможця закупівлі за ідентифікаційним номером UA-2020-09-01-009218-b та укладено договір на виконання будівельних робіт.
На запит від 13.11.2020 щодо дати оприлюднення та назви файлу, пояснюємо наступне. Акцентуючи увагу на попередній відповіді від 09.11.2020, а саме згідно п 6.2.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який носить обов’язковий характер, при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, (далі - ДСТУ) визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідряником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із Замовником. Також п. 6.3.1 ДСТУ зазначено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений Замовником. Відповідно до ст. 844 Цивільного кодексу України, якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Тобто, як висновок, слід зазначити, що будівництво об’єкта ведеться вцілому та введення його в експлуатацію передбачає виконання всього комплексу робіт. У договірній ціні (файли від 12.10.2020 під назвами: «Страницы из 31 смета 1-35.pdf», «Страницы из 31 смета-2 36-100.pdf», «Страницы из 31 смета-3 101-170.pdf» та «Страницы из 31 смета-4 171-220.pdf») зазначені всі види робіт, що підтверджує надання переможцем повної інформації, включаючи пункти з 87 по 101 «Локального кошторису 6-1-1 газопостачання зовнішнього» та пунктами з 1 по 16 «Локального кошторису 6-1-2 електропостачання зовнішнього». Більш того, учасником надано документ «Тендерна пропозиція» від 10.09.2020 № 212 (в електронній системі від 15.09.2020), в якому учасник зазначив, що його тендерна пропозиція щодо участі у торгах на закупівлю надана згідно з технічними та іншими вимогами Замовника. У п.5 вищевказаного документу учасником зазначено, що у разі визнання його переможцем, він візьме на себе зобов’язання виконати усі умови, передбачені Договором з ціною, що склалась за результатами електронного аукціону. Слід відмітити, що за результатом аукціону ціна даного учасника визначена електронною системою як найнижча та, до того ж, учасник надав усі документи, що передбачені вимогами тендерної документації. Підсумовуючи вищевикладене, тендерним комітетом прийнято рішення щодо визначення переможця закупівлі за ідентифікаційним номером UA-2020-09-01-009218-b та укладено договір на виконання будівельних робіт.
Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов'язало управління капітального будівництва Херсонської міської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства. Просимо вказати на підставі яких саме статтей законів Замовнику необхідно розірвати укладений договір.
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто