0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
40 187 690.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 19 лист. 09:05
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит від 2020-11-23 09:34:21 пояснюємо наступне За результатами розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі» отримано позитивний Експертний звіт № 16-1391-20 від 01.10.2020, затверджений т.в.о директора філії ДП «Укбдержбудекспертиза» в Одеській області М. Шадріною. Відповідно до п. 5.3.8 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, магістральних дорогах і вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях і дорогах місцевого значення, селищних та сільських вулицях (дорогах), що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів. На велосипедних доріжках та велосипедних смугах дозволено рух на інвалідних колясках, персональних електричних та немоторизованих засобах пересування. Велосипедні смуги проектуються лише для одностороннього руху. Велосипедні доріжки слід влаштовувати переважно односторонніми з обох боків вулиці. За наявності велосипедного руху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, у тому числі з використанням зустрічної велосипедної смуги. Пунктом 3.6 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» визначено, що велосипедна смуга, призначена для руху велосипедистів в межах проїзної частини вулиці та або дороги, яка виділена за допомогою розмітки або конструктивно та п. 3.7 вищезазначеного ДБН визначено, що велосипедна доріжка, це доріжка з покриттям поза межами проїзної частини вулиці та або дороги, розташована окремо чи суміжно з тротуаром або пішохідною доріжкою, що призначена для руху на велосипедах, інвалідних колясках, немоторизованих засобах пересування і позначена дорожнім знаком та горизонтальною розміткою. Згідно з Генеральним планом міста Одеси вулиця Черняховського відноситься до магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху. Роботи з капітального ремонту існуючих об’єктів благоустрою проводяться в умовах щільної міської забудови та не передбачають відповідно до ДБН зміни функціонального призначення та зовнішніх геометричних розмірів об’єктів будівництва. Капітальний ремонт вулиці запроектований в межах існуючої полоси відведення без зміни існуючих геометричних параметрів тротуарів і проїзної частини. Магістральна вулиця Черняховського характеризується не тільки інтенсивним рухом транспорту, великою кількістю прокладених підземних комунікацій, а ширина існуючої проїжджої частини цієї магістральної вулиці на протязі від вул. Фонтанська дорога до Площі 10 Квітня різна та складає в середньому 11,0 м, що і так менше необхідного по ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» мінімуму для 4 смуг руху (при проектуванні для магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху кількість смуг руху повинна бути від 4 до 8, мінімальною шириною 3м). Слід зазначити, що мінімальну ширину для велосипедних доріжок з одностороннім рухом і велосипедних смуг відповідно до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах», слід влаштовувати при новому будівництві – 1,85 метра та при реконструкції – 1,5 метра. Пунктом 5.3.9 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» зазначено, що вибір форми організації велосипедного руху в залежності від категорії вулиць і доріг здійснюється відповідно до таблиці 5.10. Так, для магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху організації велосипедного руху передбачена лише у формі змішаного руху на проїзній частині. Також, додатком Б ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» передбачено типові рішення поперечного профілю, враховуючи різноманіття факторів, що впливають на ширину вулиць і доріг одних і тих самих категорій, уточняються для конкретних випадків проектування.
На Ваш запит від 2020-11-23 09:34:21 пояснюємо наступне За результатами розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі» отримано позитивний Експертний звіт № 16-1391-20 від 01.10.2020, затверджений т.в.о директора філії ДП «Укбдержбудекспертиза» в Одеській області М. Шадріною. Відповідно до п. 5.3.8 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, магістральних дорогах і вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях і дорогах місцевого значення, селищних та сільських вулицях (дорогах), що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів. На велосипедних доріжках та велосипедних смугах дозволено рух на інвалідних колясках, персональних електричних та немоторизованих засобах пересування. Велосипедні смуги проектуються лише для одностороннього руху. Велосипедні доріжки слід влаштовувати переважно односторонніми з обох боків вулиці. За наявності велосипедного руху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, у тому числі з використанням зустрічної велосипедної смуги. Пунктом 3.6 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» визначено, що велосипедна смуга, призначена для руху велосипедистів в межах проїзної частини вулиці та або дороги, яка виділена за допомогою розмітки або конструктивно та п. 3.7 вищезазначеного ДБН визначено, що велосипедна доріжка, це доріжка з покриттям поза межами проїзної частини вулиці та або дороги, розташована окремо чи суміжно з тротуаром або пішохідною доріжкою, що призначена для руху на велосипедах, інвалідних колясках, немоторизованих засобах пересування і позначена дорожнім знаком та горизонтальною розміткою. Згідно з Генеральним планом міста Одеси вулиця Черняховського відноситься до магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху. Роботи з капітального ремонту існуючих об’єктів благоустрою проводяться в умовах щільної міської забудови та не передбачають відповідно до ДБН зміни функціонального призначення та зовнішніх геометричних розмірів об’єктів будівництва. Капітальний ремонт вулиці запроектований в межах існуючої полоси відведення без зміни існуючих геометричних параметрів тротуарів і проїзної частини. Магістральна вулиця Черняховського характеризується не тільки інтенсивним рухом транспорту, великою кількістю прокладених підземних комунікацій, а ширина існуючої проїжджої частини цієї магістральної вулиці на протязі від вул. Фонтанська дорога до Площі 10 Квітня різна та складає в середньому 11,0 м, що і так менше необхідного по ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» мінімуму для 4 смуг руху (при проектуванні для магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху кількість смуг руху повинна бути від 4 до 8, мінімальною шириною 3м). Слід зазначити, що мінімальну ширину для велосипедних доріжок з одностороннім рухом і велосипедних смуг відповідно до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах», слід влаштовувати при новому будівництві – 1,85 метра та при реконструкції – 1,5 метра. Пунктом 5.3.9 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» зазначено, що вибір форми організації велосипедного руху в залежності від категорії вулиць і доріг здійснюється відповідно до таблиці 5.10. Так, для магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху організації велосипедного руху передбачена лише у формі змішаного руху на проїзній частині. Також, додатком Б ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» передбачено типові рішення поперечного профілю, враховуючи різноманіття факторів, що впливають на ширину вулиць і доріг одних і тих самих категорій, уточняються для конкретних випадків проектування.
Додаток до пояснення 2020-11-24 13:21:08
До нашого пояснення 2020-11-24 13:21:08 ВИПРАВЛЕНО!!! На Ваш запит від 2020-11-23 09:34:21 пояснюємо наступне За результатами розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі» отримано позитивний Експертний звіт № 16-1391-20 від 01.10.2020, затверджений т.в.о директора філії ДП «Укбдержбудекспертиза» в Одеській області М. Шадріною. Відповідно до п. 5.3.8 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, магістральних дорогах і вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях і дорогах місцевого значення, селищних та сільських вулицях (дорогах), що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів. На велосипедних доріжках та велосипедних смугах дозволено рух на інвалідних колясках, персональних електричних та немоторизованих засобах пересування. Велосипедні смуги проектуються лише для одностороннього руху. Велосипедні доріжки слід влаштовувати переважно односторонніми з обох боків вулиці. За наявності велосипедного руху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, у тому числі з використанням зустрічної велосипедної смуги. Пунктом 3.6 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» визначено, що велосипедна смуга, призначена для руху велосипедистів в межах проїзної частини вулиці та або дороги, яка виділена за допомогою розмітки або конструктивно та п. 3.7 вищезазначеного ДБН визначено, що велосипедна доріжка, це доріжка з покриттям поза межами проїзної частини вулиці та або дороги, розташована окремо чи суміжно з тротуаром або пішохідною доріжкою, що призначена для руху на велосипедах, інвалідних колясках, немоторизованих засобах пересування і позначена дорожнім знаком та горизонтальною розміткою. Згідно з Генеральним планом міста Одеси вулиця Черняховського відноситься до магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху. Роботи з капітального ремонту існуючих об’єктів благоустрою проводяться в умовах щільної міської забудови та не передбачають відповідно до ДБН зміни функціонального призначення та зовнішніх геометричних розмірів об’єктів будівництва. Капітальний ремонт вулиці запроектований в межах існуючої полоси відведення без зміни існуючих геометричних параметрів тротуарів і проїзної частини. Магістральна вулиця Черняховського характеризується не тільки інтенсивним рухом транспорту, великою кількістю прокладених підземних комунікацій, а ширина існуючої проїжджої частини цієї магістральної вулиці на протязі від вул. Фонтанська дорога до Площі 10 Квітня різна та складає в середньому 11,0 м, що і так менше необхідного по ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» мінімуму для 4 смуг руху (при проектуванні для магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху кількість смуг руху повинна бути від 4 до 8, мінімальною шириною 3м). Слід зазначити, що мінімальну ширину для велосипедних доріжок з одностороннім рухом і велосипедних смуг відповідно до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах», слід влаштовувати при новому будівництві – 1,85 метра та при реконструкції – 1,5 метра. Пунктом 5.3.9 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» зазначено, що вибір форми організації велосипедного руху в залежності від категорії вулиць і доріг здійснюється відповідно до таблиці 5.10. Так, для магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху організації велосипедного руху заборонено лише у формі змішаного руху на проїзній частині. Також, додатком Б ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» передбачено типові рішення поперечного профілю, враховуючи різноманіття факторів, що впливають на ширину вулиць і доріг одних і тих самих категорій, уточняються для конкретних випадків проектування.
заходи щодо усунення виявлених порушень прийняті, у подальшому таких помилок не буде.