0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
593 272.40 UAH
Знайдено порушення
Дата: 19 лист. 13:02
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит замовнику на пояснення від 07.12.2020 року повідомляємо Вам наступне: 1) Замовником в тендерній документації не були встановлені особливі вимоги до форми орієнтовного календарного графіку виконання робіт, а відповідно до розділу тендерної документації V. «Оцінка тендерної пропозиції», було встановлено такий неціновий критерій як строк виконання робіт. При подані тендерної пропозиції ТОВ «БЕССАРАБІЯСТРОЙ» визначилось з неціновим критерієм зазначивши, що строк виконання робіт ТОВ «БЕССАРАБІЯСТРОЙ» складає менше 15 календарних днів, що дало Замовника необхідну інформацію щодо орієнтовного календарного графіку виконання робіт. 2) Замовником в тендерній документації не були встановлені особливі вимоги до форми відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України та була прийнята до уваги також практика ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, в тому числі рішення №15183-р/пк-пз від 07.08.2020, відповідно до якого органом оскарження було визнано неправомірним рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, у складі тендерної пропозиції якого взагалі були відсутні відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України за наявності аналогічної вимоги в тендерній документації відкритих торгів. Також діюче законодавство України зазначає, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а тому прийняття замовником в цьому випадку рішення щодо відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника на підставі форми документу, яка жодним чином не впливає на зміст відповідного документу та на зміст тендерної пропозиції відповідного учасника не відповідало б діючому законодавству в сфері публічних закупівель, що також додатково підтверджується практикою рішень органу оскарження (рішення № 11133-р/пк-пз від 13.08.2019 року), відповідно до якого зазначено про необхідність доведення та документального підтвердження того факту, що оформлення тендерної пропозиції у наведений спосіб вливає на зміст тендерної пропозиції учасника. Також ст. 31 діючої на момент оголошення відповідної закупівлі редакції Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій та жодна з перелічених підстав в вищезазначеній статті не могла бути застосована при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БЕССАРАБІЯСТРОЙ». Така підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника як не відповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, згідно якого «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» не є аналогом такої підстави для відхилення як «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації», що була передбачена минулими редакціями Закону України «Про публічні закупівлі» та яка наразі відсутня в діючій редакції Закону України «Про публічні закупівлі». Вищезазначена в діючій редакції Закону України «Про публічні закупівлі» підстава для відхилення містить чітке положення, відповідно до якого тендерна пропозиція учасника відхиляється замовник лише у разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам до учасника відповідно до законодавства. Тобто в цій підставі для відхилення йдеться саме про невідповідність учасника вимогам до учасника процедури закупівлі, які передбачені діючим законодавством та не йдеться про невідповідність іншим вимогам, які не передбачені діючим законодавством. Відповідно до вищезазначеного прийняте замовником рішення є зваженим, цілком обґрунтованим та прийнятим у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
На Ваш запит замовнику на пояснення від 07.12.2020 року повідомляємо Вам наступне: 1) Замовником в тендерній документації не були встановлені особливі вимоги до форми орієнтовного календарного графіку виконання робіт, а відповідно до розділу тендерної документації V. «Оцінка тендерної пропозиції», було встановлено такий неціновий критерій як строк виконання робіт. При подані тендерної пропозиції ТОВ «БЕССАРАБІЯСТРОЙ» визначилось з неціновим критерієм зазначивши, що строк виконання робіт ТОВ «БЕССАРАБІЯСТРОЙ» складає менше 15 календарних днів, що дало Замовника необхідну інформацію щодо орієнтовного календарного графіку виконання робіт. 2) Замовником в тендерній документації не були встановлені особливі вимоги до форми відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України та була прийнята до уваги також практика ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, в тому числі рішення №15183-р/пк-пз від 07.08.2020, відповідно до якого органом оскарження було визнано неправомірним рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника, у складі тендерної пропозиції якого взагалі були відсутні відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України за наявності аналогічної вимоги в тендерній документації відкритих торгів. Також діюче законодавство України зазначає, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а тому прийняття замовником в цьому випадку рішення щодо відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника на підставі форми документу, яка жодним чином не впливає на зміст відповідного документу та на зміст тендерної пропозиції відповідного учасника не відповідало б діючому законодавству в сфері публічних закупівель, що також додатково підтверджується практикою рішень органу оскарження (рішення № 11133-р/пк-пз від 13.08.2019 року), відповідно до якого зазначено про необхідність доведення та документального підтвердження того факту, що оформлення тендерної пропозиції у наведений спосіб вливає на зміст тендерної пропозиції учасника. Також ст. 31 діючої на момент оголошення відповідної закупівлі редакції Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій та жодна з перелічених підстав в вищезазначеній статті не могла бути застосована при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БЕССАРАБІЯСТРОЙ». Така підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника як не відповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, згідно якого «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» не є аналогом такої підстави для відхилення як «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації», що була передбачена минулими редакціями Закону України «Про публічні закупівлі» та яка наразі відсутня в діючій редакції Закону України «Про публічні закупівлі». Вищезазначена в діючій редакції Закону України «Про публічні закупівлі» підстава для відхилення містить чітке положення, відповідно до якого тендерна пропозиція учасника відхиляється замовник лише у разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам до учасника відповідно до законодавства. Тобто в цій підставі для відхилення йдеться саме про невідповідність учасника вимогам до учасника процедури закупівлі, які передбачені діючим законодавством та не йдеться про невідповідність іншим вимогам, які не передбачені діючим законодавством. Відповідно до вищезазначеного прийняте замовником рішення є зваженим, цілком обґрунтованим та прийнятим у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
З метою виконання приписів висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-08-21-003451-a, опублікованого ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 11 грудня 2020 року, були здійснені відповідні заходи, зокрема договір було розірвано.