0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
49 563 522.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 23 лист. 14:06
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
У ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Товариство, Замовник) розглянуто висновок Державної аудиторської служби України від 16.12.2020 (далі – висновок) про можливі порушення, виявлені за результатами проведення електронного моніторингу № UA-2020-10-27-005275-a за предметом закупівлі згідно з «ДК 021:2015- 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт», оголошення від 27.10.2020 № UA-2020-10-27-005275-а. У висновку про результати моніторингу міститься інформація про порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: опубліковане Замовником оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами розгляду повідомляємо. Відповідно до вимог частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити таку інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 4) очікувана вартість предмета закупівлі; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 7) умови оплати; 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Пунктом 2 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.04.2020 № 648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» Державне підприємство «Прозорро» визначене відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення вебпорталу Уповноваженого органу з питань закупівель. Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Порядок). Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. З огляду на викладене, Замовник має можливість заповнювати в електронній системі закупівель інформацію в полях, що визначені адміністратором і реалізовані в електронній системі закупівель. В електронній системі закупівель адміністратором (ДП «ПРОЗОРРО») не реалізовані поля для внесення інформації щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Водночас пункт 3 Порядку передбачає, що інформація в електронну систему закупівель вноситься не лише через заповнення електронних полів, а також шляхом завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Так, через автоматизоване робоче місце Замовника при проведенні відкритих торгів на закупівлю виконання будівельних робіт по об’єкту «Технічне переоснащення РУ-0,4 кВ РП - 283 каналізаційної насосної станції «Микільська Борщагівка № 2» за адресою м. Київ, вул. Зодчих, 1 в Святошинському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015) Замовником було оприлюднено тендерну документацію, пункт 7 Загальних положень якої містить інформацію щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та всі документи до них. Крім того, Замовником разом із тендерною документацією оприлюднено файл із формою оголошення про проведення відкритих торгів із заповненням усіх пунктів, що вимагаються частиною 2 статті 21 Закону. Враховуючи викладене, Замовником не було порушено вимоги чинного законодавства щодо оприлюднення інформації щодо публічних закупівель, а невиконання з боку Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України як Уповноваженого органу з питань закупівель та адміністратором електронної системи закупівель (ДП «Прозорро») своїх управлінських функцій / владних повноважень не може свідчити про порушення чинного законодавства щодо публічних закупівель, що виникли з вини Замовника. Водночас ПрАТ «АК «Київводоканал», ще до проведення моніторингу, під час оголошення процедури закупівлі виконання будівельних робіт по об’єкту «Технічне переоснащення РУ-0,4 кВ РП - 283 каналізаційної насосної станції «Микільська Борщагівка № 2» за адресою м. Київ, вул. Зодчих, 1 в Святошинському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015), була врахована позиція Державної аудиторської служби України і опубліковано вимоги до мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та всі документи до них як у самій тендерній документації, так і у формі оголошення про проведення відкритих торгів, що повністю відповідає вимогам частини другої статті 21 Закону. Зважаючи на викладене, вважаємо, що виявлені органом фінансового контролю можливі порушення ПрАТ «АК «Київводоканал» вимог законодавства у сфері публічних закупівель не знайшли своїх підтверджень. Під час проведення вказаної закупівлі Товариством були дотримані вимоги чинного законодавства України, в тому числі у сфері публічних закупівель, у повному обсязі.
Аргументовані заперечення до висновку У ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Товариство, Замовник) розглянуто висновок Державної аудиторської служби України від 16.12.2020 (далі – висновок) про можливі порушення, виявлені за результатами проведення електронного моніторингу № UA-2020-10-27-005275-a за предметом закупівлі згідно з «ДК 021:2015- 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт», оголошення від 27.10.2020 № UA-2020-10-27-005275-а. У висновку про результати моніторингу міститься інформація про порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: опубліковане Замовником оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. За результатами розгляду повідомляємо. Відповідно до вимог частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити таку інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 4) очікувана вартість предмета закупівлі; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 7) умови оплати; 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Пунктом 2 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.04.2020 № 648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» Державне підприємство «Прозорро» визначене відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення вебпорталу Уповноваженого органу з питань закупівель. Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Порядок). Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. З огляду на викладене, Замовник має можливість заповнювати в електронній системі закупівель інформацію в полях, що визначені адміністратором і реалізовані в електронній системі закупівель. В електронній системі закупівель адміністратором (ДП «ПРОЗОРРО») не реалізовані поля для внесення інформації щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Водночас пункт 3 Порядку передбачає, що інформація в електронну систему закупівель вноситься не лише через заповнення електронних полів, а також шляхом завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Так, через автоматизоване робоче місце Замовника при проведенні відкритих торгів на закупівлю виконання будівельних робіт по об’єкту «Технічне переоснащення РУ-0,4 кВ РП - 283 каналізаційної насосної станції «Микільська Борщагівка № 2» за адресою м. Київ, вул. Зодчих, 1 в Святошинському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015) Замовником було оприлюднено тендерну документацію, пункт 7 Загальних положень якої містить інформацію щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та всі документи до них. Крім того, Замовником разом із тендерною документацією оприлюднено файл із формою оголошення про проведення відкритих торгів із заповненням усіх пунктів, що вимагаються частиною 2 статті 21 Закону. Враховуючи викладене, Замовником не було порушено вимоги чинного законодавства щодо оприлюднення інформації щодо публічних закупівель, а невиконання з боку Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України як Уповноваженого органу з питань закупівель та адміністратором електронної системи закупівель (ДП «Прозорро») своїх управлінських функцій / владних повноважень не може свідчити про порушення чинного законодавства щодо публічних закупівель, що виникли з вини Замовника. Водночас ПрАТ «АК «Київводоканал», ще до проведення моніторингу, під час оголошення процедури закупівлі виконання будівельних робіт по об’єкту «Технічне переоснащення РУ-0,4 кВ РП - 283 каналізаційної насосної станції «Микільська Борщагівка № 2» за адресою м. Київ, вул. Зодчих, 1 в Святошинському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015), була врахована позиція Державної аудиторської служби України і опубліковано вимоги до мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та всі документи до них як у самій тендерній документації, так і у формі оголошення про проведення відкритих торгів, що повністю відповідає вимогам частини другої статті 21 Закону. Зважаючи на викладене, вважаємо, що виявлені органом фінансового контролю можливі порушення ПрАТ «АК «Київводоканал» вимог законодавства у сфері публічних закупівель не знайшли своїх підтверджень. Під час проведення вказаної закупівлі Товариством були дотримані вимоги чинного законодавства України, в тому числі у сфері публічних закупівель, у повному обсязі.