0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
21 326 033.00 UAH
Замовник
Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 21 груд. 16:05
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
За результатами проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-27-001875-c: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250920 Корюківка – Наумівка – Перелюб – Погорільці – Семенівка з під’їздом до с.Баранівка на ділянці км 0 + 000 - км 37 + 300 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). У висновку моніторингу вказано, що учасник ПрАТ «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 82» у складі своєї тендерної пропозиції надав Підсумкову відомість ресурсів, відповідно до якої передбачено використання, зокрема, кущорізу та трамбівок ручних, які відсутні у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 19.06.2020 № 492, чим не підтвердив наявність вищезазначеного обладнання. Користуючись своїм правом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації надає свої заперечення до висновку, виходячи з наступного. Оскільки очікувана вартість закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250920 Корюківка – Наумівка – Перелюб – Погорільці – Семенівка з під’їздом до с.Баранівка на ділянці км 0 + 000 - км 37 + 300 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» перевищувала суму, еквівалентну 133 тисячам євро згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі, відповідно до ч.3 ст.10 Закону, оголошення про її проведення було додатково оприлюднено в електронній системі закупівель англійською мовою. Частиною 1 статті 28 Закону передбачено, що у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Відповідно до тендерної документації інформація про ціну тендерної пропозиції міститься у Додатку 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція» та в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, встановлені замовником у Технічному завданні (ДОДАТОК 8 до тендерної документації). Підпунктом 1.1 пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що на виконання ч. 1 ст. 28 Закону з метою не розкриття ціни учасника до аукціону в електронній системі закупівель в окремих файлах розміщуються: «Тендерна пропозиція» за формою, що наведена у ДОДАТКУ 1 до тендерної документації та інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, встановлені замовником у Технічному завданні (ДОДАТОК 8 до тендерної документації), а саме: 1) договірна ціна; 2) розрахунки до договірної ціни: • заробітної плати (розмір надбавок, доплат тощо, встановлених Галузевою, Генеральною угодами або внутрішніми документами підприємства, розмір питомої ваги робітників може бути підтверджений у вигляді довідки, складеної у довільній формі); • прибутку; • адміністративних витрат; • інших витрат (у разі наявності): - розрахунки на відрядження будівельних органiзацiй на місце надання послуг; - розрахунок на доплати працiвникам у зв'язку з втратами часу на проїзд вiд мiсця розмiщення будiвельної органiзацiї (збірного пункту) до місця надання послуг і назад; - розрахунки на перевезення робітників будiвельних органiзацiй автомобiльним транспортом; - розрахунки на перебазування будівельних організацій або їх структурних виробничих підрозділів тощо; • податку; 3) локальні кошториси; 4) розрахунок загально-виробничих витрат до локальних кошторисів; 5) підсумкова відомість ресурсів; 6) розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін), з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності) (у разі вастосування орендованої техніки вартість машино-години визначається на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машині механізмів в регіоні); 7) підтвердження вартості матеріальних ресурсів (приймаються за обґрунтованими, як правило, найменшими (при всіх рівних характеристиках) цінами на підставі проведеного учасником аналізу цін на ринку матеріалів в регіоні мінімум від двох постачальників) – прас-листи, цінові пропозиції тощо; 8) розрахунок показників вартості загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації) фактично за попередній рік (визначається на підставі аналізу фактичних загальновиробничих витрат за попередній звітній період (рік); 9) розрахунок показників вартості на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій (виходячи з структури будівельної організації) фактично за попередній рік (визначається на підставі обґрунтованих адміністративних витрат, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, за даними бухгалтерського обліку за попередній звітній період, а також загальна нормативно-розрахункова трудомісткість виконаних робіт за всіма об’єктами за той самий період за Актами КБ-2в). У підпункті 1.4 пункту «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» чітко зазначено, що «у зв'язку з тим, що очікувана вартість закупівлі перевищує вартісні межі, встановлені у ч. 3 ст. 10 Закону, розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації здійснюється замовником до проведення електронного аукціону. На підставі цього, у відповідності до ч. 1 ст. 28 Закону – у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. Враховуючи вищевикладене, в електронній системі закупівель учасником розміщуються документи в окремих файлах: - документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам до предмета закупівлі, а також інформація та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі; - документи, що містять розрахунки згідно з технічним описом предмету закупівлі та тендерна пропозиція за формою, що наведена у ДОДАТКУ 1 до тендерної документації.». Учасником ПрАТ «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 82» було виконано дану вимогу тендерної документації та на момент розгляду документів його тендерної пропозиції Замовнику були доступні для перевірки документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам до предмета закупівлі, а також інформація та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі. На виконання вимог Додатку №2 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником було надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 19.06.2020 № 492 та належним чином підтверджено всі позиції техніки, що в ній зазначені. Оскільки учасником було надано всі документи, що відповідали вимогам тендерної документації, його було допущено до аукціону. За результатами аукціону електронною системою закупівель визначено пропозицію учасника ПрАТ «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 82» найбільш економічно вигідною. Після завершення аукціону Замовнику стали доступні для перевірки документи, що містять інформацію про ціну тендерної пропозиції (розрахунки згідно з технічним описом предмету закупівлі та тендерна пропозиція за формою, що наведена у ДОДАТКУ 1 до тендерної документації). На підтвердження вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником ПрАТ «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 82» у складі своєї тендерної пропозиції надано Підсумкову відомість ресурсів, відповідно до якої передбачено використання, зокрема, кущорізу та трамбівок ручних. Зазначення даного інструменту у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 19.06.2020 №492 було необов’язковим, оскільки, відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 затрати по даному інструменту відносяться до загальновиробничих витрат та вартість 1 маш/год по них складає 0 гривень. Крім того, наявність даного інструменту жодним чином не впливає на здатність учасника виконувати роботи. Враховуючи викладене, учасником ПрАТ «Шляхове ремонтно-будівельне управління № 82» повністю підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, тому у Замовника були відсутні підстави для його відхилення відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Зважаючи на викладене, у діях Замовника відсутні порушення діючого законодавства про публічні закупівлі при проведенні процедури відкритих торгів: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О250920 Корюківка – Наумівка – Перелюб – Погорільці – Семенівка з під’їздом до с.Баранівка на ділянці км 0 + 000 - км 37 + 300 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)», оголошення UA-2020-05-27-001875-c.