0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
238 439 034.40 UAH
Знайдено порушення
Дата: 13 січ. 18:27
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Служби автомобільних доріг у Житомирській області та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Робочий проект затверджений наказом Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область» №409 від 20.12.2018 року, в якому технічні та якісні характеристики передбачені зведеною відомістю обсягів робіт. Робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область» пройшов експертизу та замовником отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом. Експертиза проведена ДП «Укрдержбудекспертиза». Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область». Кошторисна вартість за робочим проектном складає 252 546 076,00 грн. Очікувана вартість закупівлі обраховується згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва за мінусом витрат замовника. До витрат замовника належать: кошти на здійснення науково-технічного супроводу, проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд (Глава 12), а також утримання служби замовника. Очікувана вартість закупівлі складає 238 439 034,40 грн. Розмір бюджетного призначення об'єкта «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область», визначався за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 311020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 2020 р. №36 «Деякі питання дорожнього господарства» із змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2020 р. №1150. Обсяг фінансування об'єкта становив 50 000,00 гривень. Даний об'єкт включено до проекту плану робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення на 2021 рік, а саме до переліку об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році. Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область», наказ Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область» №409 від 20.12.2018 р. та зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва додаються до пояснень
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Служби автомобільних доріг у Житомирській області та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Робочий проект затверджений наказом Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область» №409 від 20.12.2018 року, в якому технічні та якісні характеристики передбачені зведеною відомістю обсягів робіт. Робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область» пройшов експертизу та замовником отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом. Експертиза проведена ДП «Укрдержбудекспертиза». Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область». Кошторисна вартість за робочим проектном складає 252 546 076,00 грн. Очікувана вартість закупівлі обраховується згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва за мінусом витрат замовника. До витрат замовника належать: кошти на здійснення науково-технічного супроводу, проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд (Глава 12), а також утримання служби замовника. Очікувана вартість закупівлі складає 238 439 034,40 грн. Розмір бюджетного призначення об'єкта «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область», визначався за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 311020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 2020 р. №36 «Деякі питання дорожнього господарства» із змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2020 р. №1150. Обсяг фінансування об'єкта становив 50 000,00 гривень. Даний об'єкт включено до проекту плану робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення на 2021 рік, а саме до переліку об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році. Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область», наказ Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область» №409 від 20.12.2018 р. та зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва додаються до пояснень
№ 640/3838/21 від 22.06.2021 року
Службою автомобільних доріг у Житомирській області подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України, складеного за результатами моніторингу закупівлі
Аргументовані заперечення на висновок моніторингу (протокол №41 від 09.02.2021 р.) У відповідності до вимог пункту 1 додатку 3 тендерної пропозиції, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) №з/п Назва Марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. Перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт (у кількості, не менше зазначених нижче одиниць техніки): Найменування Кількість, шт. Автомобілі бортові 2 Автомобiлi-самоскиди 3 Трактори 1 Крани вантажопідйомністю 6,3 т - 16 т або еквівалент 1 Крани вантажопідйомністю 25 т - 40 т або еквівалент 1 Навантажувачі 1 Автогідропідіймач або еквівалент 1 Електростанції пересувні або еквівалент 1 Компресори пересувні або еквівалент 1 Екскаватори, місткістю ковша 0,25 м3 - 1,3 м3 або еквівалент 3 Бульдозери 2 Установка для забивання стояків бар’єрного огородження або еквівалент 1 Автогудронатори 1 Автогрейдери 1 Котки дорожні самохідні гладковальцеві , маса 2,2 т – 18 т або еквівалент 2 Котки дорожні самохідні комбінованої дії, маса 9,3 т або еквівалент 1 Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 14,33 т – 25 т або еквівалент 2 Котки дорожні самохідні грунтові 2 Машина маркірувальна або еквівалент 1 Машина поливально-мийна 2 Машина дорожня комбінована 1 Асфальтоукладальник 2 Дорожня фреза або еквівалент 1 молотки відбійні 1 Учасником ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» в складі тендерної пропозиції надано інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) №17276/1 від 24.11.2020 року, згідно якої виконання робіт буде здійснюватись технікою у кількості 48 одиниць, з них 11 одиниць – дорожніх котків, тобто на чотири одиниці дорожніх котків більше, аніж вимагалось умовами тендерної документації. Згідно пункту 4 додатку 3 тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням: Таблиця 3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменува-ння учбового закладу/спе-ціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємс-тві, (роки)* Штатний/ цивільно-правова угода Примітка Всього * Графи 4, 5, 6 не є обов'язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв) На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво (при наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю, або інших документів, передбачених чинним законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення такими працівниками учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов'язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов'язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. Загальний стаж роботи таких працівників у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. Також Учасник у складі пропозиції повинен надати - скан-копію кваліфікаційного сертифікату інженер – геодезиста; - скан-копію посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою, що стосується експлуатації вантажопідіймального автомобільного крану (крану автомобільного) на машиніста(ів) крана автомобільного, який зазначено у Довідці Учасника. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи); - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи); - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи); - майстер (не менше 1 особи); - інженер з охорони праці (відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та наказу Держкомітету з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005р. «Про затвердження типового положення про охорону праці»). Робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі: - оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)); - дорожні робітники (не менше 49 осіб). ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» у складі тендерної пропозиції надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт №17276/4 від 24.11.2020 року, згідно якої до виконання робіт буде залучено 55 водіїв, з них 12 машиністів котка з рівними вальцями. Кількість операторів машин та механізмів, що зазначено в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт є достатньою для керування машинами і механізмами, зазначеними учасником в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Учасником дотримані вимоги щодо відповідності працівників кількості транспортних засобів основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)), згідно якої необхідна кількість котків дорожніх становить 7 штук. Щодо розірвання договору №215 від 22.12.2020 року, відповідно до законодавства: згідно вимог частини 1, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ) (далі – Закон), договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Самим же Законом не передбачені права та обов’язки Замовника, щодо розривання договору. Вказана норма спеціального закону є бланкетна та спрямовує нас до дії інших нормативно-правових документів. Частиною 1, статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Вимогами статті 654 вказаного кодексу визначено зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Договір №215 від 22.12.2020 року був підписаний Замовником та Підрядником, скріплений печатками. На підставі наведених статей Цивільного кодексу України розірвання вказаного договору можливо виключно підписанням додаткової угоди між тими самими сторонами про його розірвання. Крім того, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Пунктом 10.2.2. Договору №215 від 22.12.2020 року визначено, що Замовник може достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов’язань Підрядником, повідомивши про це його у строк 10 днів. На день надання відповіді за результатами моніторингу відсутні факти невиконання зобов’язань Підрядником, саме тому в Служби автомобільних доріг у Житомирській області відсутні правові підстави розірвати договір №215 від 22.12.2020 року. Тендений комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області в подальшій роботі врахує висновок за результатами моніторингу Державної аудиторської служби України.