0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
276 000 000.00 UAH
Замовник
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 13 січ. 19:18
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру витрат, очікувану вартість предмета закупівлі здійснювалось на підставі погодженої та затвердженої проектно кошторисної документації (Додається додаток Наказ по підприємству №422 від 16.09.2020 р.) та Експертного звіту щодо розгляду проектної документації №2880/е/19 від 18 березня 2020 р. (Додається додатком) «Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066». Відкриті торги на закупівлю проводились лише І – черги реконструкції ПС 750 кВ «Вінницька». В пп. 1.1 Розділу ІІ Додаток 3 до тендерної документації було зазначено, що проектна документація «Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга» стадії «Робоча документація» розміщена за посиланнями: http://files.ua.energy/tenders/tz/2020_097741_part 1.zip http://files.ua.energy/tenders/tz/2020_097741_part 2.zip
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру витрат, очікувану вартість предмета закупівлі здійснювалось на підставі погодженої та затвердженої проектно кошторисної документації (Додається додаток Наказ по підприємству №422 від 16.09.2020 р.) та Експертного звіту щодо розгляду проектної документації №2880/е/19 від 18 березня 2020 р. (Додається додатком) «Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066». Відкриті торги на закупівлю проводились лише І – черги реконструкції ПС 750 кВ «Вінницька». В пп. 1.1 Розділу ІІ Додаток 3 до тендерної документації було зазначено, що проектна документація «Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга» стадії «Робоча документація» розміщена за посиланнями: http://files.ua.energy/tenders/tz/2020_097741_part 1.zip http://files.ua.energy/tenders/tz/2020_097741_part 2.zip
Позовна заява НЕК "Укренерго" від 15.02.2020р. про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ (додається у вкладенні). Єдиний Унікальний номер справи 640/3668/21. Дата відкриття провадження 17.02.2021.
Державній аудиторській службі України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку пор результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-14-008328-b Державною аудиторською службою України було здійснено моніторинг процедури закупівлі UA-2020-10-09-006565-a за результатами якого був опублікований висновок від 04.02.2021 року в якому встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу І додатку 3 тендерної документації учасник для підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі при подачі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження можливості постачання основного силового устаткування (пункти 1-16 Таблиці 1 розділу ІІ тендерної документації) та гарантій експлуатації, а саме: в сканованому вигляді копії листів від заводів- виробників, скріплених підписом уповноваженої особи та печаткою заводу-виробника (або їх офіційних представників на території України)**, з підтвердженням, зокрема гарантійних зобов’язань щодо постачання устаткування не пізніше 30.08.2021. Примітка: ** - для підтвердження представництва в Україні додатково необхідно надати документацію, що засвідчує співпрацю (копію дилерського договору, сертифікат, лист виробника тощо). Учасники процедури закупівлі Корпорація «Союз», ТОВ «КЕБК» та ТОВ «Укрмонтаженерго» у своїх тендерних пропозиціях надали гарантійний лист компанії ТОВ «Сіменс Енергетика» щодо постачання обладнання компанії SIEMENS Energy AG (виробничі бази розташовані, зокрема в Німеччині та Італії), зазначеного у пунктах 1, 13 та 16 Таблиці 1 Розділу ІІ додатку 3 тендерної документації, рішення компанії SIEMENS GAS AND POWER HOLDING B.V. (Нідерланди) про створення ТОВ «Сіменс Газ і Енергетика» та про перейменування ТОВ «Сіменс Газ і Енергетика» на ТОВ «Сіменс Енергетика». Також учасник процедури закупівлі Корпорація «Союз» у своїй тендерній пропозиції надав гарантійний лист ДП «Сіменс Україна» (засновник – Сіменс Акцієнгезельшафт Остеррайх, країна резиденства – Австрія) щодо постачання обладнання компанії SIEMENS Sanayi ve Ticaret A.S. (Туреччина), зазначеного у пункті 3 Таблиці 1 розділу ІІ додатку 3 тендерної документації, сертифікат IQNet, сертифікати системи управління, референс-листи, листи- відгуки. Крім того, учасник процедури закупівлі ТОВ «КЕБК» у своїй тендерній пропозиції надав гарантійні листи ТОВ «НПП Енергостатус», ТОВ «С-Інжиніринг» та ТОВ «Дженерал енерджі компані» щодо постачання обладнання, відповідно ТОВ «Запоріженергокомплект», компанії Siemens AG (Туреччина), та компанії АВВ, зазначеного у пунктах 2, 3 та 15 Таблиці 1 розділу ІІ додатку 3 тендерної документації. Проте, учасники процедури закупівлі Корпорація «Союз», ТОВ «Укрмонтаженерго» та ТОВ «КЕБК» у своїх тендерних пропозиціях не надали для підтвердження представництва додатково документацію, що засвідчує співпрацю ТОВ «Сіменс Енергетика» з заводами-виробниками компанії SIEMENS Energy AG (виробничі бази розташовані, зокрема в Німеччині та Італії). Поряд з цим, учасник процедури закупівлі Корпорація «Союз» не надав для підтвердження представництва додатково документацію, що засвідчує співпрацю ДП «Сіменс Україна» з заводом-виробником компанії SIEMENS Sanayi ve Ticaret A.S. (Туреччина), учасник процедури закупівлі ТОВ «КЕБК» – ТОВ «НПП Енергостатус» з заводом-виробником ТОВ «Запоріженергокомплект», ТОВ «С-Інжиніринг» з заводом- виробником компанії Siemens AG (Туреччина), ТОВ «Дженерал енерджі компані» з заводом-виробником компанії АВВ (копію дилерського договору, сертифікат, лист виробника тощо). Разом з цим, у вказаних гарантійних листах ТОВ «НПП Енергостатус» та ТОВ «С- Інжиніринг» зазначені гарантійні зобов’язання щодо постачання обладнання у термін 210 календарних днів від підписання договору на поставку обладнання. Наведена інформація не відповідає пункту 1 розділу І додатку 3 тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі Корпорація «Союз», ТОВ «Укрмонтаженерго» та ТОВ «КЕБК» як таких, що не відповідають іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону тендер відміняється у раз відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом. Також за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 4 статті 41 Закону Договір відрізняється від змісту тендерної пропозиції, зокрема від змісту погодженого учасником процедури закупівлі Корпорацією «Союз» проєкту договору, викладеного в додатку 4 до тендерної документації, а саме: в абзаці шостому пункту 9.4 Договору виключено текст такого змісту «витрати, пов‘язані з придбанням Підрядником устаткування, забезпечення яким для виконання робіт він здійснював (відпускна ціна, накладні тощо), а також». Відповідно до абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Скориставшись правом, наданим замовнику абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник - НЕК «Укренерго» звернувся до ТОВ «С-Інжиніринг» (запит №01/44127 від 03.12.2020) та ТОВ «Запоріженергокомплект» (запит №01/44128 від 03.12.2020), на що отримав відповідь та копії сертифікатів (підтвердження публічної інформації http://se.ua/ua/sertyfikaty/ http://zenk.com.ua). Інформація про взаємозв’язок ТОВ «Сіменс Енергетика» з заводами-виробниками компанії SIEMENS Energy AG, є публічною та знаходиться на офіційному веб сайті компанії SIEMENS (https://new.siemens.com/global/en/company/investor-relations/siemens-energy-spin off.html) та в гарантійному листі ДП «Сіменс Україна», складеному на офіційному бланку підприємства, підписаному його уповноваженими службовими особами, зазначено, що ДП «Сіменс Україна» є офіційним представником виробника SIEMENS Sanayi ve Ticaret A.S. (Туреччина) на території України, та в гарантійному листі ТОВ «Сіменс Енергетика» зазначено, що ТОВ «Сіменс Енергетика» є офіційним представником виробника високовольтного обладнання SIEMENS Energy AG на території України. Повноваження представництва компанії АВВ Товариством з обмеженою відповідальністю «Дженерал енерджі компані» підтверджується гарантійним листом від 04.11.2020 р., який міститься у складі документації учасника закупівлі. Також ця інформація є публічної і є доступною в електронній системі закупівель. Пункт 1 розділу І додатку 3 тендерної документації містить вимогу щодо надання Документального підтвердження можливості постачання основного силового устаткування (пункти 1-16 Таблиці 1 Розділу ІІ цього Опису) та гарантій експлуатації, а саме: в сканованому вигляді копії листів від заводів-виробників, скріплених підписом уповноваженої особи та печаткою заводу-виробника (або їх офіційних представників на території України)**, з підтвердженням гарантійних зобов’язань щодо постачання устаткування не пізніше 30.08.2021. Пропозиції ТОВ «КЕБК» містить гарантійний лист ТОВ «С-Інжиніринг» в якому зазначені гарантійні зобов’язання щодо постачання обладнання у термін 210 календарних днів від підписання договору на поставку обладнання, що орієнтовно складає 7 місяців, що в свою чергу є меншим терміном від кінцевої дати підписання договору. Таким чином, під час підтвердження інформації, наданої учасниками на підставі абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником була отримана інформація щодо їх офіційних представників на території України. Щодо висновку про порушення вимог пункту 4 статті 41 Закону зазначено Держаудитслужбою, що підписаний договір відрізняється від змісту тендерної пропозиції, зокрема від змісту погодженого учасником процедури закупівлі Корпорацією «Союз» проєкту договору, викладеного в додатку 4 до тендерної документації, а саме: в абзаці шостому пункту 9.4 Договору виключено текст такого змісту «витрати, пов‘язані з придбанням Підрядником устаткування, забезпечення яким для виконання робіт він здійснював (відпускна ціна, накладні тощо), а також», слід відмітити, що в Тендерній документації Додатком 4 додається проект договору, який носить форму універсальності. В ході підготовки та підписання договору, з нього була виключена вищевикладений текст, як так що суперечить змісту, так як Устаткування, яке постачає Підрядник за Договором, передається Замовнику на підставі Акту приймання-передачі устаткування (п.п. 3.4.2 Договору). Повний перелік устаткування, яке постачає Підрядник, відображається у Додатку 3 до Договору. Висновком Держаудитслужбою про результати моніторингу процедури закупівлі UA-M-2021-01-13-000066 від 04.02.2021 року встановлена не відповідність тендерних пропозицій учасників умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Крім іншого зазначаю, що відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» критерії та методика оцінки визначаються замовником у тендерній документації. Згідно п. 1 розділу V ТД оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Електронною системою закупівель автоматично на підставі визначеного у тендерній документації критерію була здійснена оцінка тендерних пропозицій учасників за результатами якої найбільш економічно вигідною пропозицією була визнана цінова пропозиція Корпорацією «Союз», яка склала 238 333 333,34 грн. Таким чином, у повній відповідності до чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель Корпорацією «Союз» було визнано переможцем на закупівлю: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 750 кВ «Вінницька» з заміною АТ-2, ТПР АТ-2, встановленням АТ-1, ТПР АТ1 та впровадженням прогресивних технологічних рішень, комплекс будівель та споруд №1, Комарівська сільська рада, Вінницький район, Вінницька область (Коригування). Інв. № 91/001788/02/001068, 91/001788/04/001122, 001069, 001055, 001056, 001066. І черга 45454000-4 — Реконструкція» та укладено договір від 05.01.2021 № 01-097741-20 відповідно до умов якого сторони виконують свої зобов’язання належним. Крім вище зазначено, вибраний Держаудитслужбою захід щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень ГКУ та ЦКУ виконати не вбачається можливим, в зв’язку з тим, що відповідно ч. 1. ст. 188 ГКУ зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Аналогічна норма міститься у ч. 1 ст. 651 ЦКУ, а саме: зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Законами України не передбачено такої підстави для розірвання договору як висновок Державної аудиторської служби України. За результатами процедури закупівлі був укладений договір від 05.01.2021 №01-097741-20 умовами якого також не передбачено такої підстави для розірвання договору, як висновок Державної аудиторської служби України. Відповідно до умов договору від 05.01.2021 №01-097741-20 сторони виконують свої зобов’язання належним чином відповідно до умов договору. На підставі вищевикладеного, просимо Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-09-006565-a від 04.02.2021 року скасувати.