0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 386 455.20 UAH
Знайдено порушення
Дата: 20 січ. 16:57
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
У відповідь на Висновок про результати моніторингу закупівлі за оголошенням № UA-2020-09-22-010944-b на закупівлю Код ДК 021:2015 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі та фасаду будинку культури в с.Петрівка Красноградського району Харківської області. Коригування) надаємо наступні аргументовані заперечення: 1. Щодо порушення Замовником частини 4 статті 23 Закону: По-перше, технічна специфікація Замовника не має жодних посилань на конкретний процес , що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Абзацом 2 частини 3 статті 23 Закону передбачено, що в разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Згідно частини 4 статті 23 Закону Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Враховуючи вищевикладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства; Варто зазначити, що чинним законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено конкретної форми обґрунтування, яке обов’язково має містити тендерна документація в разі закупівлі з посиланням на конкретну торгову марку, тип, місце походження тощо стосовно предмета закупівлі. Згідно вимог Додатку 3 тендерної документації Замовником зазначено: «У разі посилання у технічному завданні на конкретну торгівельну марку, патент, конструкцію, тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, таке посилання треба вважати доповненим виразом "або еквівалент".». Тендерна документація не містить жодних висловів чи формулювань, що за своїм змістом трактувалися б як наполягання Замовника на використанні виключно тих матеріалів, що зазначено у технічній специфікації. В даному випадку, слід розуміти це як умову Замовника про використання будівельних матеріалів, що мали б технічні характеристики аналогічні, або такі, що відрізнялися б у бік покращення якості. Тендерна документація не містить також жодних умов стосовно того, що у разі, якщо учасник надасть пропозицію, у якій буде запропоновано використання під час робіт інших матеріалів-еквівалентів з аналогічними технічними характеристиками та такою ж, або кращою якістю, пропозиція такого учасника потенційно буде відхилена. Таким чином, в даному випадку порушення ч. 4 ст. 23 Закону відсутні, оскільки Замовник не наполягає на використанні виключно цих матеріалів, ця умова не визначена як єдина можлива чи обов’язкова до виконання, оскільки ці матеріали було наведено як приклад – мінімально допустимих якісних та інших технічних характеристик того чи іншого матеріалу, спираючись на конкретний приклад, для зручності Учасників під час проведення розрахунків, та їх можливості спиратись на мінімально допустимі якісні характеристики, встановлені Замовником, при цьому За учасниками закріплена можливість запропонувати еквівалентні матеріали. Слід також зазначити, що тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тобто, це розміщений в електронній системі закупівель документ Замовника, який повинен відповідати вимогам законодавства. Разом з цим звертаємо увагу на те, що Наказом № 680 від 13.04.2016 Міністенрства економічного розвитку і торгівлі України було затверджено Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є документом, форму якого не можна порушувати, а має значення взірця. Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовник повідомляє про відсутність порушення ч. 4 ст. 23 Закону. Щодо другого питання: Щодо питання відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, заданого в межах проведення моніторингу даної закупівлі, пояснюємо наступне, що відповідно до вимог пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст. 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 1.3 додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження зазначеної вимоги учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання не менше 2-х аналогічних договорів за формою Додатка 6 тендерної документації на виконання робіт з ремонту покрівлі або фасаду. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати сканкопії оригіналів договорів, сканкопії оригіналів відгуків від замовника про досвід роботи з учасником та сканкопії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-3,КБ-2в) або актів приймання наданих послуг по кожному договору, зазначеному у довідці. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПСБК» підтвердив документально наявність досвіду виконання аналогічних договорів з ремонту покрівлі, завантаживши до закупівлі сканкопії двох договорів з Токарівською сільською радою від 08.07.2016 та 22.11.2016 років на суму 194 870,34 та 195 252,61 гривень відповідно, листи-відгуки до них, та актів приймання виконаних робіт (форми КБ-3, КБ-2в). На підставі вищевикладеного, вимогу Замовника щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасником ТОВ «ПСБК» виконано в повному обсязі, всі надані учасником сканкопії договорів, актів приймання виконаних робіт та листів-відгуків відповідають вимозі тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовник повідомляє про відповідність пропозиції Учасника всім умовам чинного законодавства, та вимогам тендерної документації, та пропозиція ТОВ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" не має підстав для відхилення. Виходячи з вищенаведенного, повідомляємо, що тендерна документація розроблена Замовником у відповідності з вимогами нової редакції Закону, а тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" не має підстав для відхилення. Також наголошуємо на відсутності підстав здійснювати заходи про усунення порушень, оскільки Замовником, керуючись ч.8 ст.8 Закону, надано аргументовані заперечення.