0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 630 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 29 січ. 16:49
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
Вивчивши ваші зауваження стосовно застосування нормативів при визначенні адміністративних витрат під час укладання договору №23/12 від 23.12.2020р, пояснюємо наступне: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі Правила), передбачає їх застосування при наявності певних фактів і підстав. Зокрема, п 1.3 Правил, визначає, що застосування даного стандарту обумовлюється договором. В п 1.2 вищезгаданого договору, визначено, що Сторони в предметі договору обумовили застосування цього стандарту. Адміністративні витрати були нараховані за усередненими показниками згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 -1,23 грн.за 1 чол/годину. В тендерній документації, п 6.4. Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва». В зв’зку з протиепідемічними заходами, викликаними Covid-19, в локальний кошторис №2-1-1 були внесені зміни. Підставою було віднесення епідеміологічної обстановки Дніпропетровської області до «червоної» зони під час проведення ремонтних робіт. Саме виконання цих заходів зумовило понесення виконавцем додаткових робіт і збільшення трудомісткості, в наслідок чого загальні витрати збільшилися до 8158,22 чол/год, в грошовому виразі-10 034,61грн. Кошти на адміністративні витрати визначені згідно Додатку Г ДСТУ-Н.Б Д.1.1-3:2013 (п.Г.4.4;Г.4.7) Стосовно листа Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою-підприємцем із залученням державних коштів», пояснюємо наступне: він не є нормативно-правовим документом і не зумовлює обов’язковість його застосування. Тим більше виконавець здійснював роботи в карантинний період і рекомендації визначені в роз’ясненнях не передбачали ймовірних витрат виконавця під час надзвичайних ситуацій. Викладеним ми пояснюємо, що замовником не було допущено порушень п.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вивчивши ваші зауваження стосовно застосування нормативів при визначенні адміністративних витрат під час укладання договору №23/12 від 23.12.2020р, пояснюємо наступне: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі Правила), передбачає їх застосування при наявності певних фактів і підстав. Зокрема, п 1.3 Правил, визначає, що застосування даного стандарту обумовлюється договором. В п 1.2 вищезгаданого договору, визначено, що Сторони в предметі договору обумовили застосування цього стандарту. Адміністративні витрати були нараховані за усередненими показниками згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 -1,23 грн.за 1 чол/годину. В тендерній документації, п 6.4. Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва». В зв’зку з протиепідемічними заходами, викликаними Covid-19, в локальний кошторис №2-1-1 були внесені зміни. Підставою було віднесення епідеміологічної обстановки Дніпропетровської області до «червоної» зони під час проведення ремонтних робіт. Саме виконання цих заходів зумовило понесення виконавцем додаткових робіт і збільшення трудомісткості, в наслідок чого загальні витрати збільшилися до 8158,22 чол/год, в грошовому виразі-10 034,61грн. Кошти на адміністративні витрати визначені згідно Додатку Г ДСТУ-Н.Б Д.1.1-3:2013 (п.Г.4.4;Г.4.7) Стосовно листа Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою-підприємцем із залученням державних коштів», пояснюємо наступне: він не є нормативно-правовим документом і не зумовлює обов’язковість його застосування. Тим більше виконавець здійснював роботи в карантинний період і рекомендації визначені в роз’ясненнях не передбачали ймовірних витрат виконавця під час надзвичайних ситуацій. Викладеним ми пояснюємо, що замовником не було допущено порушень п.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вивчивши ваші зауваження стосовно застосування нормативів при визначенні адміністративних витрат під час укладання договору №23/12 від 23.12.2020р, пояснюємо наступне: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі Правила), передбачає їх застосування при наявності певних фактів і підстав. Зокрема, п 1.3 Правил, визначає, що застосування даного стандарту обумовлюється договором. В п 1.2 вищезгаданого договору, визначено, що Сторони в предметі договору обумовили застосування цього стандарту. Адміністративні витрати були нараховані за усередненими показниками згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 -1,23 грн.за 1 чол/годину. В тендерній документації, п 6.4. Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва». В зв’зку з протиепідемічними заходами, викликаними Covid-19, в локальний кошторис №2-1-1 були внесені зміни. Підставою було віднесення епідеміологічної обстановки Дніпропетровської області до «червоної» зони під час проведення ремонтних робіт. Саме виконання цих заходів зумовило понесення виконавцем додаткових робіт і збільшення трудомісткості, в наслідок чого загальні витрати збільшилися до 8158,22 чол/год, в грошовому виразі-10 034,61грн. Кошти на адміністративні витрати визначені згідно Додатку Г ДСТУ-Н.Б Д.1.1-3:2013 (п.Г.4.4;Г.4.7) Стосовно листа Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 07.06.2013 «Про визначення вартості будівельних робіт, що виконуються фізичною особою-підприємцем із залученням державних коштів», пояснюємо наступне: він не є нормативно-правовим документом і не зумовлює обов’язковість його застосування. Тим більше виконавець здійснював роботи в карантинний період і рекомендації визначені в роз’ясненнях не передбачали ймовірних витрат виконавця під час надзвичайних ситуацій. Викладеним ми пояснюємо, що замовником не було допущено порушень п.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»
Повідомляємо, що припинення зобов'язань за договором від 23.12.2020 №23/12 Замовник не має можливості. Так як усі зобов'язання за даним договором виконані у повному обсязі.