0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
789 407 689.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 29 січ. 16:52
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
Щодо Запиту від Східного офісу Держаудитслужби: У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці 81+ 881-км 105-272 (45233142-6 ремонт доріг) (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2020-04-01-000792-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, опублікованому в електронній системі закупівель тендерну пропозицію ТОВ «Енергетично- дорожнє будівництво» відхилено, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі п.4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Поясніть, які документи або їх відсутність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Енергетично- дорожнє будівництво» не відповідають вимогам тендерної документації Замовника (з вказанням розділу, пункту, Додатку тендерної документації). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Пояснення : Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, опублікованому в електронній системі закупівель тендерну пропозицію ТОВ «Енергетично- дорожнє будівництво» відхилено, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі п.4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,а саме: Учасник ТОВ «Енергетично- дорожнє будівництво» не долучив до аналогічного договору 27-11/17ЕДБ від 27.11.2017р. невід’ємні додатки: договірна ціна, календарний план виконання робіт до аналогічного договору субвиконання 135/19-П/СВ від 10.09.2019р. відсутні невід’ємні додатки до договору : договірна ціна, календарний графік виконання робіт Згідно додатку 2.7.до тендерної документації учасник повинен для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надати наступні документи:копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; Відповідно до ч. 5 розділу 10 Закону в новій редакції «Прикінцеві та перехідні положення» процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Таким чином, якщо замовник розпочав процедуру закупівлі та розмістив відповідне оголошення до 18.04.2020 включно, то проведення такої закупівлі (внесення змін, розгляд скарг та звернень, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, підписання договору про закупівлю та його виконання тощо) відбуватиметься згідно з положеннями Закону в поточній редакції, а не в новій редакції.Виходячи з вищенаведеного закупівля «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 81+881-км 105+272(45233142-6 ремонт доріг)» була оголошена 01.04.2020р.тому створити учаснику повідомлення з вимогою усунути недоліки Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області не мала змоги, бо цей функціонал на майданчиках був доступний лише в тих закупівлях, які розпочалися після 19 квітня 2020 року.
Щодо Запиту від Східного офісу Держаудитслужби: У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя на ділянці 81+ 881-км 105-272 (45233142-6 ремонт доріг) (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2020-04-01-000792-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, опублікованому в електронній системі закупівель тендерну пропозицію ТОВ «Енергетично- дорожнє будівництво» відхилено, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі п.4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Поясніть, які документи або їх відсутність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Енергетично- дорожнє будівництво» не відповідають вимогам тендерної документації Замовника (з вказанням розділу, пункту, Додатку тендерної документації). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Пояснення : Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, опублікованому в електронній системі закупівель тендерну пропозицію ТОВ «Енергетично- дорожнє будівництво» відхилено, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі п.4 частини 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,а саме: Учасник ТОВ «Енергетично- дорожнє будівництво» не долучив до аналогічного договору 27-11/17ЕДБ від 27.11.2017р. невід’ємні додатки: договірна ціна, календарний план виконання робіт до аналогічного договору субвиконання 135/19-П/СВ від 10.09.2019р. відсутні невід’ємні додатки до договору : договірна ціна, календарний графік виконання робіт Згідно додатку 2.7.до тендерної документації учасник повинен для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надати наступні документи:копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; Відповідно до ч. 5 розділу 10 Закону в новій редакції «Прикінцеві та перехідні положення» процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Таким чином, якщо замовник розпочав процедуру закупівлі та розмістив відповідне оголошення до 18.04.2020 включно, то проведення такої закупівлі (внесення змін, розгляд скарг та звернень, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, підписання договору про закупівлю та його виконання тощо) відбуватиметься згідно з положеннями Закону в поточній редакції, а не в новій редакції.Виходячи з вищенаведеного закупівля «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 81+881-км 105+272(45233142-6 ремонт доріг)» була оголошена 01.04.2020р.тому створити учаснику повідомлення з вимогою усунути недоліки Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області не мала змоги, бо цей функціонал на майданчиках був доступний лише в тих закупівлях, які розпочалися після 19 квітня 2020 року.
Начальнику Східного офісу Держаудитслужби О. Васильєву Про надання заперечень на висновок Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області розглянула висновок Східного офісу Держаудитслужби від 19.02.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 81+881-км 105+272 (45233142-6 ремонт доріг)( UA-2020-04-01-000792-a) та надає заперечення до нього. Так, за результатами проведеного моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції Консорціума «Блек Сі Консорціум», умовам Додатку 2.6 до тендерної документації. Зокрема, у висновку зазначено, що на підтвердження вимог про надання Інформаційної довідки учасник Консорціум «Блек Сі Консорціум» надав Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання надання послуг від 19.05.2020 №195-05/20, в якій учасник зазначив інформацію про дорожніх працівників (позиції 40-47). Проте Консорціум «Блек Сі Консорціум» не надав документи, які підтверджують взаємовідносини учасника із зазначеними працівниками, які вимагались умовами тендерної документації, чим недотримався зазначених вимог. Отже на етапі прекваліфікації учасника торгів Консорціум «Блек Сі Консорціум» Замовником не дотримано вимоги частини п’ятої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерну пропозицію учасника допущено до оцінки, що суперечить пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області вважає, що учасником Консорціум «Блек Сі Консорциум» було дотримано усіх вимог тендерної документації. Учасником надано лист-пояснення (вих. № 178-05/20 від 17.05.2020) згідно вимог п. 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації, що оскільки Учасник являється Консорциумом, до складу якого входить компанія – нерезидент, його документи надаються з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій він зареєстрований. Вся надана учасником інформація засвідчена спеціальним штампом «Apostille» (апостиль) з дотриманням всіх вимог тендерної документації. Замовник перевіривши наявність інформації учасника Консорціум « Блек Сі Консорциум» на відповідність вимогам тендерної документації, не знайшов підстав для відхилення цього учасника згідно п.4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на вищевикладене, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника Консорціум «Блек Сі Консорциум» відсутні. З повагою в.о.начальника О.А.Коломійцев