0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
387 010 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 11 лют. 16:00
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит повідомляємо наступне: Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проводилося на підставі виготовлених: робочого проекту на Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянці км 43+500 - км 73+300, Закарпатської області, та кошторисної документації, затверджених Наказом №25 від 08.05.2019 року Службою автомобільних доріг у Закарпатській області, який завантажено додатково.
На Ваш запит повідомляємо наступне: Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проводилося на підставі виготовлених: робочого проекту на Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянці км 43+500 - км 73+300, Закарпатської області, та кошторисної документації, затверджених Наказом №25 від 08.05.2019 року Службою автомобільних доріг у Закарпатській області, який завантажено додатково.
Висновок оскаржено Службою автомобільних доріг у Закарпатській області до суду
Заперечення на висновок за результатами моніторингу. «За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до пункту 3.5.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». тендерної документації та таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації установив вимогу до учасників торгів, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (п.1.3) та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.2) та повинні бути видані з дати оголошення закупівлі (23.05.2019) до дати розкриття тендерних пропозиції. Проте, учасник ТОВ «ШБУ-77» у складі тендерної пропозиції надав лист-відгук від Служби автомобільних доріг у Закарпатській області від 21.02.2019 № 224/03-07, тобто відгук, який був виданий раніше дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, чим не дотримався вимог пункту 3.5.2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 01.01.2019) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШБУ-77», як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям та допустив її до оцінки.» Відповідно до пункту 3.5.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що Відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Згідно Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації вказано, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (п.1.3) та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.2) та повиннні бути видані з дати оголошення закупівлі до дати розкриття тендерних пропозиції. Учасник ТОВ «ШБУ-77» у складі своєї пропозиції надав Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору Вих.№Т-537 від 21 червня 2019 року, в якому вказано договір №24 від 19 червня 2018 року на закупівлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-23 Берегове-Виноградів-Велика Копаня на ділянках км 21+400 – км 35+335, км 34+426 – км 49+700 укладеного між Учасником та Службою автомобільних доріг у Закарпатській області. На виконання вимог Тендерної документації Учасником завантажено вище наведений договір у складі своєї тендерної пропозиції. Слід зазначити, що Учасник надав оригінал позитивного відгуку від Служби автомобільних доріг у Закарпатській області у якому зокрема зазначено, що ТОВ «ШБУ-77» на протязі 2018 року виступає підрядником при виконанні робіт з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-23 Берегове-Виноградів-Велика Копаня на ділянках км 21+400 – км 35+335, км 34+426 – км 49+700 згідно договору №24 від 19 червня 2018 року. Також у наданому відгуку зазначено, що нарікань з боку Служби автомобільних доріг у Закарпатській області на якість виконання робіт не виникало. Також для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) Учасником завантажено копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 за грудень 2018 року, згідно яких сума виконання договору складає 205 785 686,78 грн. Дані довідки підписані та завірені печатками сторін, що ще раз документально підтверджує досвід виконання аналогічного договору Учасником. Щодо надання Учасником ТОВ «ШБУ-77» листа-відгуку № 224/03-07 від 21.02.2019 року, слід зазначити, що листи – відгуки не є документальним підтвердженням виконання аналогічних договорів, а покликані дати змогу Замовнику допустити до участі в аукціоні учасників, які виконували аналогічні договори з дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт; в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості, тим більше, що Лист-відгук надано саме Службою автомобільних доріг у Закарпатській області, де Учасник і брав участь у закупівлі, а тому ставити під сумнів доброчесність такого Учасника не являється можливим. Слід зазначити, що Тендерною документацією передбачено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Враховуючи вимоги статті 3 Закону (у редакції 01.01.2019 року) щодо принципів здійснення закупівель, за рішенням тендерного комітету формальними (несуттєвими) вважаються інші технічні помилки в тендерній пропозиції Учасника, якщо вони не впливають на зміст тендерної пропозиції та на прийняття рішення щодо: - відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям; - відсутності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; - відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації. Враховуючи вище наведене, Учасником ТОВ «ШБУ-77» документально підтверджено наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а тому підстав для відхилення у Замовника не було. Замовником закупівлі буде оскаржено Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-05-23-000619-c від 09.03.2021 року в судовому порядку.