0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
392 947 220.80 UAH
Знайдено порушення
Дата: 11 лют. 16:25
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Робочий проект затверджений наказом Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область» №405 від 19.12.2018 року, в якому технічні та якісні характеристики передбачені відомістю обсягів робіт. Робочий проект «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область» пройшов експертизу та замовником отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом. Експертиза проведена ДП «Укрдержбудекспертиза». Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область». Кошторисна вартість за робочим проектном складає 412 920 808,00 грн. Очікувана вартість закупівлі обраховується згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва за мінусом витрат замовника. До витрат замовника належать: кошти на утримання служби замовника, кошти на надання послуг інженера-консультанта, кошти на формування страхового фонду документації, кошти на здійснення науково-технічного супроводу, а також проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд (Глава 12). Очікувана вартість закупівлі складає 392 947 220,80 грн. Розмір бюджетного призначення об'єкта «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область», визначався за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 2020 р. №36 «Деякі питання дорожнього господарства» із змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2020 р., №1247. Обсяг фінансування об'єкта становив 100 000,00 гривень. Даний об'єкт включено до переліку об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р., №122, де обсяг фінансування об'єкта складає 50 000 000,00 грн. Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область», наказ Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область» №405 від 19.12.2018 р. та зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва додаються до пояснень.
Робочий проект затверджений наказом Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область» №405 від 19.12.2018 року, в якому технічні та якісні характеристики передбачені відомістю обсягів робіт. Робочий проект «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область» пройшов експертизу та замовником отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом. Експертиза проведена ДП «Укрдержбудекспертиза». Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область». Кошторисна вартість за робочим проектном складає 412 920 808,00 грн. Очікувана вартість закупівлі обраховується згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва за мінусом витрат замовника. До витрат замовника належать: кошти на утримання служби замовника, кошти на надання послуг інженера-консультанта, кошти на формування страхового фонду документації, кошти на здійснення науково-технічного супроводу, а також проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд (Глава 12). Очікувана вартість закупівлі складає 392 947 220,80 грн. Розмір бюджетного призначення об'єкта «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область», визначався за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 2020 р. №36 «Деякі питання дорожнього господарства» із змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2020 р., №1247. Обсяг фінансування об'єкта становив 100 000,00 гривень. Даний об'єкт включено до переліку об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р., №122, де обсяг фінансування об'єкта складає 50 000 000,00 грн. Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область», наказ Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область» №405 від 19.12.2018 р. та зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва додаються до пояснень.
Ухвала Окружного адміністративного суду м. Києва про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії Категорія справи: № 640/9091/21. Номер судового провадження: не визначено
Службою автомобільних доріг у Житомирській області подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України, складеного за результатами моніторингу закупівлі
Аргументовані заперечення на висновок моніторингу З фактами, викладеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-17-006335-b від 09.03.2021 (далі – Висновок) тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області категорично не погоджується, твердження Висновку про наявність порушень безпідставні та необгрунтовані з наступних причин. 1) Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 5 розділу III ТД та згідно переліку документів, що викладені в Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 розділу III цієї документації інформацію та всі документи згідно переліку, наведеного в Додатку 3. Відповідно до пункту 1 додатку 3 Документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). У складі Пропозиції ПП «Автомагістраль» міститься інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 23.11.2020 № 2560/ТВ, в якій зазначена інформація про наявність 7 кранів, де в тому числі в п. 12 вказаний автокран (еквівалент: Крани вантажопідйомністю до 10-25 т) КС-5473, марка ПС-253/1984 року випуску. Також у складі Пропозиції ПП «Автомагістраль» містяться копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та копії технічних паспортів автомашин, копії договорів надання послуг, та дозволи, видані територіальними органами Держпраці, що надають право експлуатувати вантажопідіймальні крани. Зокрема, на підтвердження права на використання автокрану КС-5473, марка ПС-253/1984 року випуску Учасником завантажена копія договору надання послуг від 09 квітня 2020 року № 09/04, який укладений з Приватним акціонерним товариством «Мостобудівне управління-3» та копія технічного паспорту (серія ВС № 496331 від 10.11.1985 року) на автокран КС-5473, марка ПС-253/1984 року випуску. Крім того, ПП «Автомагістраль» завантажений чинний дозвіл від 04.04.2017 № 915.17.32, що виданий Головним Управлінням Держпраці у Київській області і який надає право Приватному акціонерному товариству «Мостобудівне управління-3» експлуатувати вантажопідіймальні крани, які зазначені у 12, 13 та 14 інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 23.11.2020 № 2560/ТВ, зокрема і експлуатувати кран стріловий самохідний на спеціальному шасі моделі КС -5473. Таким чином, враховуючи наявність у складі Пропозиції ПП «Автомагістраль» усіх відповідних інформації та документів на автокран КС-5473, марка ПС-253, зазначаємо, що тендерна пропозиція ПП «Автомагістраль» відповідає вимогам тендерної документації. 2) Згідно вимог пп. 1.3 п. 1 розділу III ТД, всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Учасник ТОВ «Ростдорстрой» у складі своєї тендерної пропозиції надав копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які належним чином завірені згідно вимог тендерної документації. Учасником дотримано вимог ТД в цій частині. Учасник ТОВ «Ростдорстрой» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію від 19.11.2020 № 75/2 про наявність двох залучених асфальтобетонних заводів, а саме: асфальтобетонний завод «ДС – 158», який залучений на умовах договору поставки від 28.02.2020 № 28/02/2020, укладеного із ТОВ «БК «Сарагас Клан» та асфальтобетонний завод «Benninghoven ECO 4000», який залучений на умовах договору оренди від 02.07.2018 № ОР-2Р, укладеного із ТОВ «ЮНИКА ПРОДЖЕКТ 2017», та інвентарні картки обліку основних засобів на ці заводи (за типовою формою №ОЗ-6). З огляду на те, що за результатами опрацювання документів по асфальтобетонних заводах, відповідав вимогам тендерної документації саме асфальтобетонний завод «Benninghoven ECO 4000», тому він був визначений Замовником як такий, що підтверджує наявність в Учасника асфальтобетонного заводу, що відповідає вимогам тендерної документації та забезпечує виготовлення асфальтобетону та ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. Замовником у тендерній документації не вимагалося підтвердження наявності в Учасника декількох заводів. Тендерною документацією у пункті 6 в абзаці 5 під таблицею 5 Додатку №3 було встановлено вимогу: «Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України.». Повідомляємо, що Інвентарна карта обліку основних засобів (за типовою формою №ОЗ-6) від 02.03.2020 року на асфальтобетонний завод «Benninghoven ECO 4000», що надана ТОВ «РДС» у складі тендерної пропозиції, містить необхідні записи щодо його моделі та марки, але ці дані вказані у рядку під назвою «повне найменування та призначення об’єкта». Відповідно до вимог пункту 6 Додатку 3 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо асфальтобетонного заводу, а саме: «Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебеневомастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору)». Учасник - ТОВ «РДС» у складі своєї тендерної документації відносно заводу «Benninghoven ECO 4000» надав чинний Атестат виробництва № АВ.ВА.196-20 від 22 червня 2020 року, виданий ДП «Дорожній контроль якості», який засвідчує що стан виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей на АБЗ «Benninghoven ECO 4000» забезпечує відповідність фізико-механічних властивостей асфальтобетонних сумішей вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, чим підтвердив відповідність пункту 6 Додатку 3 тендерної документації Зважаючи на вище вказане тендерна пропозиція ТОВ «РДС» відповідає вимогам тендерної документації. 3) Згідно вимог пп. 1.3 п. 1 розділу III ТД, всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Учасник ТОВ «Онур Конструкціон Інтенешнл» у складі своєї тендерної пропозиції надав копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та довідок про реєстрацію будівельної техніки, які належним чином завірені згідно вимог тендерної документації, а також надано нотаріально посвідчений переклад на українську мову довідок по реєстрацію будівельної техніки. Учасником дотримано вимог ТД в цій частині. Тендерні пропозиції ТОВ «Ростдорстрой», ПП «Автомагістраль» та ТОВ «Онур Конструкціон Інтенешнл» відовідають вимогам тендерної документації та правомірно допущені Замовником до оцінки тендерних пропозицій (аукціону). 4) Щодо зобов'язання Держаудитслужби розірвати укладений договір по закупівлі повідомляємо наступне. Стаття 19 Конституції України встановлює: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Щодо розірвання договору №225 від 23.12.2020 року, відповідно до законодавства: згідно вимог частини 1, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ) (далі – Закон), договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Самим же Законом не передбачені права та обов’язки Замовника, щодо розірвання договору. Вказана норма спеціального закону є бланкетна та спрямовує нас до дії інших нормативно-правових документів. Частиною 1, статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Вимогами статті 654 вказаного кодексу визначено зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Ні Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Положення «Про державну аудиторську службу України», затверджене постановою КМУ від 03.02.2016 № 43 не містять повноважень органу державного фінансового контролю зобов`язувати за результатом здійсненого моніторингу публічних закупівель вчиняти дії по розірванню договірних відносин, що виникли між замовником та учасником за результатами проведення публічних закупівель. Отже, така вимога є неправомірною і не підлягає виконанню. Окрім цього повідомляємо, що укладений договір може бути розірваний лише на підставах, встановлених законом та/або на підставах, встановлених договором. Закон не містить такої підстави розірвання договору як «на підставі висновку Держаудитслужби» (за зобов'язанням Держаудитслужби). Договір №225 від 23.12.2020 року був підписаний Замовником та Підрядником, скріплений печатками. На підставі наведених статей Цивільного кодексу України розірвання вказаного договору можливо виключно підписанням додаткової угоди між тими самими сторонами про його розірвання. Крім того, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Пунктами 10.2.2, 17.4, 17.6 укладеного між сторонами Договору № 225 від 23.12.2020 передбачена можливість дострокового розірвання договору замовником лише у випадках: невиконання зобов'язань підрядником, відсутності коштів для фінансування з державного бюджету, наявності вини підрядника (порушення ним термінів початку виконання робіт більш як на 30 днів та виконання роботи з істотними недоліками і не забезпечення їх усунення у визначений замовником строк), у разі істотного порушення договору іншою стороною. Проте перелічені обставини відсутні, що говорить про неможливість дострокового розірвання договору замовником. На день надання відповіді за результатами моніторингу відсутні факти невиконання зобов’язань Підрядником, саме тому в Служби автомобільних доріг у Житомирській області відсутні правові підстави розірвати договір №225 від 23.12.2020 року. Тендений комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області в подальшій роботі врахує висновок за результатами моніторингу Державної аудиторської служби України.