0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
80 775 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 19 лют. 13:49
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до пункту 1 вищевказаного розділу Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок, наказів про призначення на посаду(наказу про сумісництво), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Таким чином, вимогами тендерної документації не встановлено вимогу про надання учасником трудової книжки та наказу про призначення на посаду(наказу про сумісництво), що підтверджується далі по змісту «або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці». Учасники закупівлі повинні були надати накази про призначення працівників або трудові книжки. Надання учасником і наказів і трудових книжок не є порушення вимог тендерної документації, так само надання тільки наказів або трудових книжок теж не є порушенням вимог тендерної документації. Крім того, за наявності копії наказу на призначення, ставлення під сумнів працевлаштування працівника в учасника є безпідставним. Додатково завантажуємо копію наказу на призначення, що розміщений у файлі "45 Копії наказів та ПЦУ ч2.zip" пропозиції Учасника.
Відповідно до пункту 1 вищевказаного розділу Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок, наказів про призначення на посаду(наказу про сумісництво), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Таким чином, вимогами тендерної документації не встановлено вимогу про надання учасником трудової книжки та наказу про призначення на посаду(наказу про сумісництво), що підтверджується далі по змісту «або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці». Учасники закупівлі повинні були надати накази про призначення працівників або трудові книжки. Надання учасником і наказів і трудових книжок не є порушення вимог тендерної документації, так само надання тільки наказів або трудових книжок теж не є порушенням вимог тендерної документації. Крім того, за наявності копії наказу на призначення, ставлення під сумнів працевлаштування працівника в учасника є безпідставним. Додатково завантажуємо копію наказу на призначення, що розміщений у файлі "45 Копії наказів та ПЦУ ч2.zip" пропозиції Учасника.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на Ваше запитання хочемо звернути увагу на те, що Договір №20 від 29.07.2020 року, був продовжений 29.07.2020 року Додатковою угодою №20/1. Стосовно підстав для укладання додаткової угоди від 29 07.2020 року №20/1 щодо продовження строку дії договору від 20.07.2020 року №20, зазначаємо, що відповідно до п.4 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Об’єктивними обставинами, які вплинули на продовження строку дії договору являється затримка фінансування витрат замовника, документальним підтвердженням якого є Постанова Кабінету Міністрів України за №36 від 29.01.2020 року, згідно якої на даний об’єкт виділено 50 000 000,00 грн. та Постанова Кабінету Міністрів України за № 539 від 01.07.2020 року згідно якої, на даний об’єкт виділено до 20 000 000,00 грн., при сумі договору в 76 899 000,00 грн. Дані постанови розміщені на сайті kmu.gov.ua та є у вільному доступі.
У відповідь на Ваше запитання хочемо звернути увагу на те, що Договір №20 від 29.07.2020 року, був продовжений 29.07.2020 року Додатковою угодою №20/1. Стосовно підстав для укладання додаткової угоди від 29 07.2020 року №20/1 щодо продовження строку дії договору від 20.07.2020 року №20, зазначаємо, що відповідно до п.4 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Об’єктивними обставинами, які вплинули на продовження строку дії договору являється затримка фінансування витрат замовника, документальним підтвердженням якого є Постанова Кабінету Міністрів України за №36 від 29.01.2020 року, згідно якої на даний об’єкт виділено 50 000 000,00 грн. та Постанова Кабінету Міністрів України за № 539 від 01.07.2020 року згідно якої, на даний об’єкт виділено до 20 000 000,00 грн., при сумі договору в 76 899 000,00 грн. Дані постанови розміщені на сайті kmu.gov.ua та є у вільному доступі.
Висновок оскаржено Службою автомобільних доріг у Закарпатській області до суду
Заперечення щодо висновку моніторингу. 1. Стосовно відсутність трудової книжки машиніста котка самохідного з рівними вальцями Філіпенка Владислава Сергійовича, то зазначаємо, що відповідно до пункту 1 вищевказаного розділу Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок, наказів про призначення на посаду(наказу про сумісництво), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Таким чином, вимогами тендерної документації не встановлено вимогу про надання учасником трудової книжки та наказу про призначення на посаду(наказу про сумісництво), що підтверджується далі по змісту «або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці». Учасники закупівлі повинні були надати накази про призначення працівників або трудові книжки. Надання учасником і наказів і трудових книжок не є порушення вимог тендерної документації, так само надання тільки наказів або трудових книжок теж не є порушенням вимог тендерної документації. Крім того, за наявності копії наказу на призначення, ставлення під сумнів працевлаштування працівника в учасника є безпідставним, а тому даний висновок є необґрунтованими та таким, що не відповідає дійсності. 2. Стосовно графіку надання послуг, згідно додаткової угоди № 1 до Договору № 20, який не відповідає положенням пункту 5.1 цієї додаткової угоди в частині терміну надання послуг, а саме графік надання послуг передбачає виконання робіт поза періодом, передбаченим Договором № 20, то слід зазначити, що у відповідності до п. 4 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника продовжено строк дії договору та термін надання послуг, та приведено у відповідність Додаток №2 до Договору №20 від 29.07.20202 року. Дана додаткова угода розміщена на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель. Враховуючи все вище наведене, Замовником закупівлі буде подано скаргу до суду.