0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
240 079 000.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 2 квіт. 12:09
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 31.03.2021 року № 236 Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області здійснюється моніторинг закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг), ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2019-11-13-000748-a. 09.04.2021 року Управлінням сформовано запит про надання пояснень відповідно до якого Службу автомобільних доріг у Сумській області зобов’язано надати пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. З порушеного у запиті Управління питання повідомляю наступне. Відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен супровідним листом на адресу Замовника надати забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії, у розмірі 5% вартості договору. Так, переможцем ПП «Будгарант-7» на адресу САД у Сумській області супровідним листом №04-17/1 від 17.04.2020 року надано оригінал банківської гарантії №8063/20-ГВ від 17.04.2020 року. Копії відповідних документів додаються до цього пояснення. Додатки: 1. Копія листа ПП «Будгарант-7» №04-17/1 від 17.04.2020 року (на 1 арк.). 2. Копія банківської гарантії №8063/20-ГВ від 17.04.2020 року (на 2 арк.).
Відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 31.03.2021 року № 236 Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області здійснюється моніторинг закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг), ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2019-11-13-000748-a. 09.04.2021 року Управлінням сформовано запит про надання пояснень відповідно до якого Службу автомобільних доріг у Сумській області зобов’язано надати пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. З порушеного у запиті Управління питання повідомляю наступне. Відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен супровідним листом на адресу Замовника надати забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії, у розмірі 5% вартості договору. Так, переможцем ПП «Будгарант-7» на адресу САД у Сумській області супровідним листом №04-17/1 від 17.04.2020 року надано оригінал банківської гарантії №8063/20-ГВ від 17.04.2020 року. Копії відповідних документів додаються до цього пояснення. Додатки: 1. Копія листа ПП «Будгарант-7» №04-17/1 від 17.04.2020 року (на 1 арк.). 2. Копія банківської гарантії №8063/20-ГВ від 17.04.2020 року (на 2 арк.).
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 31.03.2021 року № 236 Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області здійснюється моніторинг закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг), ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-13-000748-a. 12.04.2021 року Управлінням надіслано запит про надання пояснень відповідно до якого Службу автомобільних доріг у Сумській області зобов’язано надати пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. З наступного питання, а саме відповідно до підпункту 2.2. пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати Замовнику завірені належним чином копії наступних документів: - дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Зазначені документи повинні бути чинні на дату укладання договору; - статут або інший установчий документ (для юридичних осіб); - документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, довіреність, тощо). З порушеного у запиті Управлінням питання повідомляємо, що переможцем ПП «Будгарант-7» під час укладання договору було надано Замовнику вищевказані документи та дотримано вимоги передбачені тендерною документацією (копії відповідних документів додаємо)\ . Додатки: 1. Копія ліцензії від 30.01.2017 №5-Л з додатком (на 2 арк.). 2. Копія рішення власника ПП «Будгарант - 7» від 28.01.2019 №1 (на 3 арк.). 3. Копія рішення власника ПП «Будгарант - 7» від 19.07.2018 №1/18 (на 2 арк.). 4. Копія рішення власника ПП «Будгарант - 7» від 05.05.2016 (на 1 арк.). 5. Копія наказу про призначення директора від 05.05.2016 №8-к (на 1 арк.). 6. Копія статуту ПП «Будгарант - 7» затвердженого рішенням від 03.04.2020 (на 7 арк.). 7. Копія рішення власника ПП «Будгарант - 7» від 03.04.2020 (на 2 арк.).
Відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 31.03.2021 року № 236 Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області здійснюється моніторинг закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-13 Ромни-Липова Долина-Тростянець-Мезенівка (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг), ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-13-000748-a. 12.04.2021 року Управлінням надіслано запит про надання пояснень відповідно до якого Службу автомобільних доріг у Сумській області зобов’язано надати пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. З наступного питання, а саме відповідно до підпункту 2.2. пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати Замовнику завірені належним чином копії наступних документів: - дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Зазначені документи повинні бути чинні на дату укладання договору; - статут або інший установчий документ (для юридичних осіб); - документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, довіреність, тощо). З порушеного у запиті Управлінням питання повідомляємо, що переможцем ПП «Будгарант-7» під час укладання договору було надано Замовнику вищевказані документи та дотримано вимоги передбачені тендерною документацією (копії відповідних документів додаємо)\ . Додатки: 1. Копія ліцензії від 30.01.2017 №5-Л з додатком (на 2 арк.). 2. Копія рішення власника ПП «Будгарант - 7» від 28.01.2019 №1 (на 3 арк.). 3. Копія рішення власника ПП «Будгарант - 7» від 19.07.2018 №1/18 (на 2 арк.). 4. Копія рішення власника ПП «Будгарант - 7» від 05.05.2016 (на 1 арк.). 5. Копія наказу про призначення директора від 05.05.2016 №8-к (на 1 арк.). 6. Копія статуту ПП «Будгарант - 7» затвердженого рішенням від 03.04.2020 (на 7 арк.). 7. Копія рішення власника ПП «Будгарант - 7» від 03.04.2020 (на 2 арк.).