0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 288 933 035.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 20 квіт. 12:29
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Технічні/ якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на підставі проектної документації. Стосовно "обгрунтування розміру витрат" - не зрозуміло, що мається на увазі. Під час оголошення та проведення процедури закупівлі така інформація не вказується. Також не зрозуміло, які саме документи ви бажаєте отримати.
Технічні/ якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на підставі проектної документації. Стосовно "обгрунтування розміру витрат" - не зрозуміло, що мається на увазі. Під час оголошення та проведення процедури закупівлі така інформація не вказується. Також не зрозуміло, які саме документи ви бажаєте отримати.
Замовником прийняв рішення про оскарження висновку до суду. номер відкритого провадження - П/420/9192/21
Замовник не погоджується з висновком з огляду на наступне. 1. Підпунктом 3.3.1 пункту 3 розділу VI тендерної документації Замовник вимагає від переможця надання пакету документів (розрахунок договірної ціни з розрахунками) протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір у паперовому вигляді. Просимо звернути увагу. Саме від переможця. Вимогами ж част. 8, ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовникам забороняється вимагати саме від учасників подання у паперовому вигляді інформації. Відповідно до п. 18 та п.37 ч.1 , ст. 1 Закону, це є різні поняття, які неможливо між собою ототожнювати. Жодних порушень част.8, ст. 12 Закону тендерна документація не містить. 2.Замовник у тендерній документації зазначив, що для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо АБО копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Звертаємо увагу на те, що Замовником не була встановлена вимога щодо наявності свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ 8858:2019. Учасники процедури закупівель, зокрема ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «РДС» надали у складі своїх тендерних пропозицій чинні свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, чим виконали вимогу тендерної документації. Разом з тим, гарантійний лист від Учасників – Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальні лабораторії, будуть виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт також наявні у складі тендерної пропозиції вищезазначених учасників. Таким чином, даними учасниками надано у складі своєї тендерної пропозиції належно документальне підтвердження наявності вимірювальних лабораторій у відповідності до вимог, встановлених Замовником у тендерній документації. У цьому контексті варто наголосити на тому, що Замовником у тендерній документації не ставилось окремих вимог щодо відповідності свідоцтва, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 саме вимогам ДСТУ 8858:2019. До того ж, повідомляємо, що Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 передбачають проведення вимірювань матеріалів на підставі ДСТУ Б В.2.7-232:2010 Будівельні матеріали. Пісок для будівельних робіт. Методи вимірювань, який поширюється на методи випробування пісків природних, із відходів промисловості та штучних, що використовуються для виробництва будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт та ДСТУ Б В.2.7-114-2002 (ГОСТ 10181-2000) Будівельні матеріали. Суміші бетонні. Методи випробувань, який поширюється на бетонні суміші для приготування важкого, дрібнозернистого і легкого бетонів і встановлює правила відбирання проб і методи визначення легкоукладальності, середньої густини, пористості, розшаровуваності, температури і дотриманості властивостей бетонної суміші. З вищевикладеного випливає, що надані у складі тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 в повному обсязі підтверджує спроможність залучених вимірювальних лабораторій проводити вимірювання контролю якості виробництва цементно-піщаної та цементно-бетонної сумішей (в тому числі і матеріалів для їхнього приготування). Надані свідоцтва отримані учасниками раніше, ніж набрало чинності ДСТУ 8858:2019 «Суміші цементобетонні дорожні та цементобетон дорожній. Технічні умови», але законодавство України не встановлює обов’язок та не містить вимог щодо внесення змін у документи про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) у разі набуття чинності ДСТУ. В даному контексті також варто додати, що з 01 січня 2016р. набув чинності Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 5 червня 2014 року № 1314-VII, стаття 7 якого передбачає регламентацію на законодавчому рівні повноважень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати на проведення певних вимірювань, не пов'язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології. В Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність» відсутнє поняття «атестація чи сертифікація лабораторії» тощо. До 01.01.2016 року атестація вимірювальних лабораторій регламентувалася статтями 10, 22, 24, 37, 38 Закону України «Про метрологію і метрологічну діяльність» (попередня редакція закону). На сьогоднішній день проведення атестації лабораторії не є обов’язковим згідно з законодавством, а єдиний законодавчо визначений порядок атестації (сертифікації) лабораторії відсутній, у зв’язку з чим лабораторії отримують різні документи, що підтверджують їх спроможність здійснювати вимірювання (свідоцтво про технічну компетентність, сертифікат визнання вимірювальних можливостей, атестат про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей, свідоцтво про атестацію). Так, до кінця 2015 року підтвердження незалежної та технічної компетентності вимірювальної лабораторії проводилося через процедуру атестації, за результатами якої оформлювалося свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань разом з галуззю атестації. Організація і порядок проведення атестації в державній метрологічній системі були встановлені «Правилами уповноваження і атестації в державній метрологічній системі», затвердженими наказом Держспоживстандарту України від 29 березня 2005 року №71 і зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 13 квітня 2005 року під № 392/10672, які на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.09.2015 № 1192 «Про затвердження Критеріїв, яким повинні відповідати наукові метрологічні центри, державні підприємства, які належать до сфери управління Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та провадять метрологічну діяльність, та повірочні лабораторії, які уповноважуються або уповноважені на проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації», втратили чинність 01.01.2016 року. Даний наказ було прийнято з метою гармонізації метрологічного законодавства України з Європейськими вимогами. Органи, що проводили атестацією лабораторій згідно з відміненим Порядком, продовжують займатися перевіркою компетентності лабораторій на добровільних засадах, створюючи власні (корпоративні) вимоги. Таким чином, відповідно до чинного законодавства України у Замовника відсутні правові підставі для встановлення окремих вимог щодо відповідності випробувальної дорожньої лабораторії саме та/або виключно ДСТУ 8858:2019, так як дане питання не регламентоване законодавством та призвело б до дискримінації учасників відкритих торгів. Надані Товариством з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» документи в повній мірі відповідали вимогам тендерної документації, а отже підстави для відхилення відсутні. Даний висновок буде оскаржуватися в судовому порядку.