0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
1 929 994.80 UAH
Знайдено порушення
Дата: 17 трав. 13:13
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Не усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
У межах здійснення моніторингу UA-M-2021-04-20-000100 процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі головного корпусу Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50074, проспект Героїв-підпільників, 36А, м. Кривий Ріг», (згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ДСТУ Б Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-03-004426-c) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) надаємо пояснення (документи щодо проведення процедури закупівлі знаходяться у вільному доступі). Згідно протоколу №12 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради від 26.06.2020 р., пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІНВЕНТ» (далі – ТОВ «БУДІНВЕНТ»), була відхилена, як така що не відповідає встановленим абзацом першим пункту другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі). 01.07.2020 р. згідно протоколу №13 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради визначено переможцем учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «КРОМА». Не погодившись з відхиленням, ТОВ «БУДІНВЕНТ» звернулось до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою, яка відповідно до рішення від 09.07.2020 №13325-р/пк-пз була прийнята до розгляду. Рішенням від 24 липня 2020 року №14374-р/пк-пз департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІНВЕНТ» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «КРОМА» переможцем процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-03-004426-С. Згідно з частиною 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Відповідно до частини 23 статті 18 Закону, рішення органу оскарження може бути оскаржене замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. 20.08.2020 департаментом подано адміністративний позов до окружного адміністративного суду міста Києва про визнання протиправним та скасування рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Окружним адміністративним судом міста Києва відкрито провадження в адміністративній справі № 320/7585/20. Суддею Чудак О.М. розгляд справи здійснюється одноосібно. На теперешній час триває розгляд справи, рішення не прийняте.
У межах здійснення моніторингу UA-M-2021-04-20-000100 процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі головного корпусу Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50074, проспект Героїв-підпільників, 36А, м. Кривий Ріг», (згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ДСТУ Б Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-03-004426-c) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) надаємо пояснення (документи щодо проведення процедури закупівлі знаходяться у вільному доступі). Згідно протоколу №12 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради від 26.06.2020 р., пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІНВЕНТ» (далі – ТОВ «БУДІНВЕНТ»), була відхилена, як така що не відповідає встановленим абзацом першим пункту другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі). 01.07.2020 р. згідно протоколу №13 щодо прийняття рішення уповноваженою особою за організацію та проведення процедур закупівель департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради визначено переможцем учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «КРОМА». Не погодившись з відхиленням, ТОВ «БУДІНВЕНТ» звернулось до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою, яка відповідно до рішення від 09.07.2020 №13325-р/пк-пз була прийнята до розгляду. Рішенням від 24 липня 2020 року №14374-р/пк-пз департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІНВЕНТ» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «КРОМА» переможцем процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-03-004426-С. Згідно з частиною 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Відповідно до частини 23 статті 18 Закону, рішення органу оскарження може бути оскаржене замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. 20.08.2020 департаментом подано адміністративний позов до окружного адміністративного суду міста Києва про визнання протиправним та скасування рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Окружним адміністративним судом міста Києва відкрито провадження в адміністративній справі № 320/7585/20. Суддею Чудак О.М. розгляд справи здійснюється одноосібно. На теперешній час триває розгляд справи, рішення не прийняте.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
У межах здійснення моніторингу UA-M-2021-04-20-000100 процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі головного корпусу Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50074, проспект Героїв-підпільників, 36А, м. Кривий Ріг», (згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ДСТУ Б Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-03-004426-c) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) надаємо пояснення (документи щодо проведення процедури закупівлі знаходяться у вільному доступі). Учасник закупівлі, ТОВ «БУДІНВЕНТ», звернулось до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою, яка відповідно до рішення від 09.07.2020 №13325-р/пк-пз була прийнята колегією до розгляду. Згідно з частиною 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі. У замовника відсутня технічна можливість щодо прийняття будь-яких рішень щодо процедури закупівлі. В підтвердження надано скрін-шот статусу процедури закупівлі –процедура заблокована (Додаток до пояснень).
У межах здійснення моніторингу UA-M-2021-04-20-000100 процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі головного корпусу Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50074, проспект Героїв-підпільників, 36А, м. Кривий Ріг», (згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ДСТУ Б Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-03-004426-c) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) надаємо пояснення (документи щодо проведення процедури закупівлі знаходяться у вільному доступі). Учасник закупівлі, ТОВ «БУДІНВЕНТ», звернулось до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою, яка відповідно до рішення від 09.07.2020 №13325-р/пк-пз була прийнята колегією до розгляду. Згідно з частиною 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі. У замовника відсутня технічна можливість щодо прийняття будь-яких рішень щодо процедури закупівлі. В підтвердження надано скрін-шот статусу процедури закупівлі –процедура заблокована (Додаток до пояснень).
За результатом оприлюдненого у електронній системі закупівель 08.06.2021 висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-03-004426-c, по предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі головного корпусу Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 Криворізької міської ради Дніпропетровської області за адресою: 50074, проспект Героїв-підпільників, 36А, м. Кривий Ріг» (згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) ДСТУ Б Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» (згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) виявлені ознаки порушень законодавства з публічних закупівель. Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку- замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За результатом проведеного моніторингу в розрізі стадій проведення процедури закупівлі, органом контролю зазначено наступне: - «відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в складі тендерної пропозиції має надати довідку, складену за наведеною формою, за підписом Учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статусу) обладнання, машин і механізмів, які необхідні для виконання робіт, згідно технічного завдання Замовника»; -«відповідно до підпункту 3 пункту 3.1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, якщо переможець не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону»; -«згідно із пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником»; -«відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18.06.2020, отже термін дії тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі сплинув 28.09.2020. Відповідно до підпункту 4.2. пункту 4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника до закінчення строку дії тендерних пропозицій замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій». Детально ознайомившись із висновком та вивчивши обґрунтування, викладені в даному висновку уповноважена особа надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Слід зазначити, що предмет закупівлі у розумінні Закону – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі та визначається у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Закупівля проводилась Замовником згідно з річним планом закупівель на 2020 рік (UA-P-2020-06-03-002785-c ). 1. Довідка складена за наведеною формою, відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації за підписом Учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статусу) обладнання, машин і механізмів, які необхідні для виконання робіт, згідно технічного завдання Замовника в складі пропозиції міститься. Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником у тендерній документації згідно із статтею 16 Закону, є чітко визначеним замовником у Додатку №1 до тендерної документації і містить чітко визначений перелік документів, які вимагалися від учасників. Переможець торгів надав усі документи вказані у переліку, окремих вимог щодо надання документального підтвердження – тендерна документація не містила. 2. Згідно Додатку ІІ тендерної документації, Замовником вимагалось від учасників підтвердження того, що з метою забезпечення відсутності підстав для відмови від підписання договору та відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця, у зв’язку з відмовою від підписання договору про закупівлю, відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, що визначено другим абзацом пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, Учасник, якого визнано переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 20 (двадцяти) днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю надає замовнику наступні документи у залежності від статусу учасника, а саме: 1.1.* документи, що засвідчують повноваження особи на підписання договору; 1.2. погоджений та заповнений Учасником договір із додатками у 2 (двох) примірниках (надається у повній відповідності до Додатку 4 цієї Документації підписаний уповноваженою особою Учасника та завірений печаткою (у разі її наявності або у відповідності умов порядку її використання); 1.3. копія(ї) ліцензії(й) / дозволу(ів) на провадження господарської діяльності, у разі якщо отримання такого дозволу(ів) або ліцензії(й) на провадження виду діяльності, що відповідає предмету закупівлі, передбачено чинним законодавством або витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (або інший документ, що підтверджує право провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню). Вимоги надання учасниками (а не учасником-переможцем) дозвільної документації в складі пропозиції не встановлено, Учасником вимоги ТД не порушено, пропозиція Учасника не підлягала відхиленню в даній частині, в зв’язку з відсутністю підстав. 3. Відповідно до п. 11 частини 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено зазначення в тендерній документації відомостей про строк дії тендерної пропозиції, протягом якої тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. П. 29 ч. 1 ст. 1 Закону дано визначення: строк дії тендерної пропозиції - установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється. Законом передбачено що замовник може звернутися з проханням продовжити строк дії пропозиції. Ключове слово може- а не повинен. Закон наділяє замовника правом, а не обов’язком звернутися до учасника з вимогою щодо продовження строку дії ТП. Звертаємо увагу, що згідно з частиною 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі- отже відмінити процедуру закупівлі технічна можливість у замовника відсутня (screenshot процедури закупівлі в електронному кабінеті замовника додається). Департаментом освіти висновок про результати моніторингу процедури закупівлі опрацьовано, взято до уваги та за результатом прийняття рішення суду закупівля буде відмінена, договір у 2021 році укладено бути не може оскільки це призведе до невідповідності процедури до річного плану та порушення Бюджетного кодексу України. Додаток на 1 арк. в 1 прим.