0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
700 000.00 UAH
Замовник
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО"
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 21 трав. 14:14
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на Запит замовнику на пояснення (дата: 2021-05-24 10:15:40) від Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України щодо надання пояснення стосовно закупівлі за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари та дошки) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-02-002443-b) (далі - Закупівля) КПІ ім. Ігоря Сікорського інформує про наступне. Закупівля здійснювалась для забезпечення робочого та навчального процесу КПІ ім. Ігоря Сікорського. Обсяги та номенклатуру закупівлі було сформовано відповідно до річного кошторису, річного плану закупівель та змін до нього. Протоколом Тендерного комітету КПІ ім. Ігоря Сікорського №16 від 01.04.2021 було затверджено зміни до річного плану та Протоколом Тендерного комітету КПІ ім. Ігоря Сікорського №15 від 01.04.2021 обрано процедуру Закупівлі та затверджено тендерну документацію. Предмет Закупівлі було визначено відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за № 500/34783, за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме: код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, вказано деталізацію предмета від четвертої до восьмої цифр Єдиного закупівельного словника. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (з урахуванням змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266) в тендерній документації було надано обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до особливостей предмету закупівлі, а також з урахуванням загальноприйнятих норм та стандартів для даного виду товарів. Згідно з частиною четвертою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з посиланням на конкретну торгову марку чи виробника Додаток 3 тендерної документації містить обґрунтування щодо необхідності закупівлі саме таких товарів (або еквівалент). Розмір витрат на дану Закупівлю передбачено Кошторисами доходів і видатків КПІ ім. Сікорського на 2021 рік за КПКВ 2201140 та 2201160. Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», очікувану вартість Закупівлі встановлено методом порівняння ринкових цін, а саме здійсненням пошуку та аналізу загальнодоступної цінової інформації. При визначенні очікуваної вартості Закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції та в електронній системі закупівель «Prozorro». Здійснено моніторинг цін продукції в інтернет-магазині «Папірус - все для офісу» щодо кількості номенклатури та вартості станом на 29.03.2021. Також були розглянуті різні комерційні пропозиції учасників за 2021 рік в електронній системі закупівель «Prozorro», що були подані на закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. У додатку до листа прикріплено інформацію щодо здійсненого моніторингу цінових пропозицій. Очікувана вартість/розмір бюджетного призначення Закупівлі визначено за результатом моніторингу цін на ринку, обраховано відповідно до середньоринкового рівня цін та складає 700 000,00 грн з ПДВ.
У відповідь на Запит замовнику на пояснення (дата: 2021-05-24 10:15:40) від Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України щодо надання пояснення стосовно закупівлі за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари та дошки) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-02-002443-b) (далі - Закупівля) КПІ ім. Ігоря Сікорського інформує про наступне. Закупівля здійснювалась для забезпечення робочого та навчального процесу КПІ ім. Ігоря Сікорського. Обсяги та номенклатуру закупівлі було сформовано відповідно до річного кошторису, річного плану закупівель та змін до нього. Протоколом Тендерного комітету КПІ ім. Ігоря Сікорського №16 від 01.04.2021 було затверджено зміни до річного плану та Протоколом Тендерного комітету КПІ ім. Ігоря Сікорського №15 від 01.04.2021 обрано процедуру Закупівлі та затверджено тендерну документацію. Предмет Закупівлі було визначено відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за № 500/34783, за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме: код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, вказано деталізацію предмета від четвертої до восьмої цифр Єдиного закупівельного словника. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (з урахуванням змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266) в тендерній документації було надано обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до особливостей предмету закупівлі, а також з урахуванням загальноприйнятих норм та стандартів для даного виду товарів. Згідно з частиною четвертою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з посиланням на конкретну торгову марку чи виробника Додаток 3 тендерної документації містить обґрунтування щодо необхідності закупівлі саме таких товарів (або еквівалент). Розмір витрат на дану Закупівлю передбачено Кошторисами доходів і видатків КПІ ім. Сікорського на 2021 рік за КПКВ 2201140 та 2201160. Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», очікувану вартість Закупівлі встановлено методом порівняння ринкових цін, а саме здійсненням пошуку та аналізу загальнодоступної цінової інформації. При визначенні очікуваної вартості Закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції та в електронній системі закупівель «Prozorro». Здійснено моніторинг цін продукції в інтернет-магазині «Папірус - все для офісу» щодо кількості номенклатури та вартості станом на 29.03.2021. Також були розглянуті різні комерційні пропозиції учасників за 2021 рік в електронній системі закупівель «Prozorro», що були подані на закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. У додатку до листа прикріплено інформацію щодо здійсненого моніторингу цінових пропозицій. Очікувана вартість/розмір бюджетного призначення Закупівлі визначено за результатом моніторингу цін на ринку, обраховано відповідно до середньоринкового рівня цін та складає 700 000,00 грн з ПДВ.