0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9 107 025.20 UAH
Замовник
Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 21 трав. 15:08
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт з капітального ремонту напірного каналізаційного колектору (санація) від КНС №1 до КНС №4 в смт Баришівка Київської області на дільниці від Т.2 до Т.3 вулиці Фрунзе до вулиці Торф’яна, визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації на даний об’єкт, яка відповідно до «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА (ТОВ УКРБУДЕКСПЕРТИЗА)» від 15.11.2019 року №3-303-19-ЕК/КО. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 2 Технічне завдання до Тендерної документації. Розмір бюджетного призначення передбачений в рамках Програми «Питна вода Київщини на 2017-2021 роки», зміни до якої затверджені рішенням Київської обласної ради від 24.12.2020 року №024-01-VІІІ. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначені очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2021/04/Obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-Barishivka-Torfyana.pdf. Додатки: Експертний звіт та Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт з капітального ремонту напірного каналізаційного колектору (санація) від КНС №1 до КНС №4 в смт Баришівка Київської області на дільниці від Т.2 до Т.3 вулиці Фрунзе до вулиці Торф’яна, визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації на даний об’єкт, яка відповідно до «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА (ТОВ УКРБУДЕКСПЕРТИЗА)» від 15.11.2019 року №3-303-19-ЕК/КО. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 2 Технічне завдання до Тендерної документації. Розмір бюджетного призначення передбачений в рамках Програми «Питна вода Київщини на 2017-2021 роки», зміни до якої затверджені рішенням Київської обласної ради від 24.12.2020 року №024-01-VІІІ. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначені очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2021/04/Obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-Barishivka-Torfyana.pdf. Додатки: Експертний звіт та Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва.
Оскаржено до суду 01.07.2021
Наказом Державної аудиторської служби України (далі – Держаудитслужба) від 21.05.2021 року було розпочато моніторинг закупівлі № UA-2021-03-05-001030-b, що оголошена, Департаментом житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації, як Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). 15.06.2021 року Держаудитслужбою надано висновок моніторингу про наявність порушень законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись ст.2 та ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовник ознайомився з висновком про результати моніторингу закупівлі та інформує. Відповідно до абз.2 ч.8. ст.8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Так, у своєму висновку Держаудитслужба зазначає, що на порушення вимог абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» як такого, що не відповідав кваліфікаційному критерію, установленому ст. 16 Закону та уклав з ним договір про закупівлю, зокрема: «За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 частини 3.5 розділу ІІІ тендерної документації учасники повинні надати довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 частини 3.5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження можливості виконання робіт, визначених предметом закупівлі, учасник повинен мати (у власності, користуванні, оренді тощо) спеціальний автотранспорт, будівельну техніку, наявність якої необхідна для виконання робіт згідно технічного завдання. Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати, зокрема: щодо кожної одиниці орендованої (залученої) матеріально-технічної бази – оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 16.03.2021 № 119 про наявність обладнання та матеріально – технічної бази та договір від 01.09.2020 № 5 про надання послуг на користування інструментами, механізмами, обладнанням, укладений між ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» та ТОВ «БМК «ДЕЛЬТА», згідно з яким учасником орендується обладнання контрагента, зазначене у довідці № 119 за номерами 8-13, 15,16,17. При цьому учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» не надано листа-підтвердження щодо не заперечення з боку ТОВ «БМК «ДЕЛЬТА» використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, чим не дотримано вимоги підпункту 1.2 пункту 1 частини 3.5 розділу ІІІ тендерної документації…». Зазначаємо, що предметом даної закупівлі були роботи з капітального ремонту напірного каналізаційного колектору (санація) від КНС №1 до КНС №4 в смт Баришівка Київської області на дільниці від Т.2 до Т.3 вулиці Фрунзе до вулиці Торф’яна. Учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» вимоги щодо предмета закупівлі виконано в повному обсязі, надана інформація відповідає вимогам Тендерної документації, які вимагались Замовником щодо предмета закупівлі. Так, вимогами пункту 3.5 розділу ІІІ тендерної документації щодо кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону передбачено: «1.1. Учасник надає довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, які є предметом закупівлі: № з/п Найменування обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки) Стан (нове(а), справне(а), несправне(а) обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), а також наявна кількість (шт) Власне (власна), орендується чи лізинг (фінансовий/оперативний) чи інша форма залучення обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічна база (машини, механізми, техніка) Отже, Замовник у довідці розділив окремо обладнання та матеріально-технічну базу, зазначивши про це у табличці відповідно до якої учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» була подана інформація, а саме: «Найменування обладнання (інструментів, устаткування, приладі) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки)». Крім того, слід зазначити, що вимогами тендерної документації чітко встановлено: «… - щодо кожної одиниці орендованої (залученої) матеріально-технічної бази – договір оренди, чинний на дату подання пропозиції або підтвердження про продовження терміну дії договору, або інші документи, що підтверджують право використання кожного об’єкта матеріально-технічної бази та додатково технічний паспорт або свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, які орендуються / надаються послуги тощо. Також, Учасник у складі тендерної пропозиції надає оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі…». Отже, Замовник у тендерній документації вимагав від Учасника надання оригіналу листа-підтвердження від орендодавця на використання виключно його матеріально-технічної бази. Листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його обладнання (інструментів, устаткування, приладів) не вимагалось. Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, встановлено наявність у наданому договорі від 01.09.2020 №5 про надання послуг на користування інструментами, механізмами, обладнанням, укладеного між ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» та ТОВ «БМК «ДЕЛЬТА», формальної помилки, (описки), оскільки даний договір містить перелік виключно інструментів та обладнання, яке надається у користування. Замовник, приймаючи рішення про визначення Переможця діяв у спосіб та в межах передбачених законодавством України з дотриманням принципів здійснення закупівлі, закріплених в ст. 5 Закону, а саме принцип об'єктивного та неупередженого визначення Переможця процедури закупівлі. Крім того, слід зазначити, що вимогами тендерної документації встановлено, що під час подання тендерних пропозицій допускаються формальні (несуттєві) помилки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону. Замовник не вбачає в своїх діях порушення, тому що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» є найбільш економічно-вигідною за ціною та згідно з документами, які були розглянуті Замовником за результатами електронного аукціону, повністю відповідає предмету закупівлі, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та є такою, строк дії якої не закінчився, а отже, у Замовника не було жодних підстав для відхилення учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ». Також, звертаємо увагу, що відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) та статті 188 Господарського кодексу України (далі - ГК України), зміна та розірвання договорів в односторонньому порядку не допускаються і можуть бути здійснені лише за згодою сторін. Відповідно, згідно зі статтями 525-526 ЦК України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, а виконання зобов'язання має здійснюватись належним чином відповідно до умов договору та законодавства; згідно зі статтею 193 ГК України, суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, в той же час, кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов'язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу. Таким чином, визначення переможцем процедури закупівель за ідентифікатором № UA-2021-03-05-001030-b ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» та прийняття рішення про намір укласти договір з Переможцем, оформлені протоколом протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника від 07.04.2021 № 52, повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2021, договір від 19.04.2021 № 17-04 є правомірними та не порушують законодавство про закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано усіх вимог Закону та основних принципів здійснення закупівель, викладених у ст.5 Закону а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також звертаємо вашу увагу на те, що на жодному з етапів процедури закупівлі положення тендерної документації, рішення, дії чи бездіяльність Замовника не були оскаржені учасниками до органу оскарження, що свідчить про відсутність зауважень учасників процедури закупівлі до Замовника.