0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
134 719 024.00 UAH
Замовник
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 25 трав. 16:53
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповіді на наступне питання: -яким чином учасником ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД» виконано умови п.3.1, п.3.5 розд.3 тендерної документації щодо надання витягів з трудових книжок працівників Іжаківського В.С. та Коновалова В.А. із їх належним рівнем зображення (чітким і розбірливим для читання)? Відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Вимогами тендерної документації, зокрема п. 3.5 Розділу 3 передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Учасник у складі пропозиції має надати інформаційну довідку встановленої форми (Додаток № 4) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в розрізі інженерно-технічних працівників та робітників) та документи, які підтверджують наявність працівників у штаті або інші документи, окремо надати: копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу та накази про прийняття на роботу таких працівників. Учасник також повинен надати у складі тендерної пропозиції копію кваліфікаційного сертифікату на інженера-геодезиста. Також учасник має надати інформацію, що свідчить про проходження навчання працівників з питань охорони праці кожному з працівників та надати підтверджуючі документи (посвідчення), у разі відсутності надається лист-пояснення; Водночас вимогами п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації встановлено, що всі документи мають бути належного рівня зображення (чіткими і розбірливими для читання) та доступні для перегляду. Якщо завантажені в електронну систему закупівель документи, які містяться в тендерній пропозиції, мають неякісне, неповне, нечітке зображення (що не забезпечує можливості коректно прочитати документ), мають частково сканований документ та тому подібне, такий документ вважається неподаним. Таким чином, учаснику для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно було надати: - довідку встановленої форми (Додаток № 4); - витяги з трудових книжок працівників із записами про прийом на роботу; - накази про прийняття на роботу працівників. Водночас також згідно з Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України (далі ― Мін’юст) від 18 червня 2015 р. № 1000/5: ― витяг ― це засвідчена копія частини тексту службового документа. Аналогічні визначення містяться і у Національному стандарті України «Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять» ДСТУ 2732:2004, затвердженому наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 травня 2004 р. № 97 На виконання вище вказаної вимоги учасником ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД», надано Довідку Вих. №1/08 від 3 березня 2021 р., згідно якої до складу працівників включено зокрема також № 18 Іжаківський Вячеслав Святославович та № 23 Коновалов Володимир Анатолійович. В свою чергу на виконання вимог тендерної документації учасником додатково надано витяги з трудових книжок працівників із записами про прийом на роботу та накази про прийняття на роботу таких працівників. Інформація в розрізі працівників: Іжаківський В.С.: - Наказ про прийняття на роботу №40 від 12.06.2020 (аркуш 174, ФАЙЛУ №1) - Витяг з трудової книжки із записом про прийом на роботу (аркуш 181, ФАЙЛУ №1), запис від 15.06.2020 (на підставі Наказу №40 від 12.06.2020 ), запис, що підтверджує наявність трудових відносин між учасником та працівником. Коновалов В.А.: - Наказ про прийняття на роботу №76 від 16.07.2020 (аркуш 198, ФАЙЛУ №1) - Витяг з трудової книжки із записом про прийом на роботу (аркуш 209, ФАЙЛУ №1), запис від 17.07.2020 (на підставі Наказу №76 від 16.07.2020 ), запис, що підтверджує наявність трудових відносин між учасником та працівником. Додатково звертаємо вашу увагу, що вимогами п. 3.1. Розділу 3, уточнено інформацію про чіткість та розбірливість для читання, та зокрема вказано, що якщо завантажені в електронну систему закупівель документи, які містяться в тендерній пропозиції, мають неякісне, неповне, нечітке зображення (що не забезпечує можливості коректно прочитати документ), мають частково сканований документ та тому подібне, такий документ вважається неподаним. Щодо рівня зображення вважаємо, що документи що подані учасником у складі пропозиції на підтвердження наявності працівників, подані з рівнем зображення що дає можливість ознайомитись зі змістом документу та коректно прочитати текст, що стосується підтвердження трудових відносин, що й вимагалось замовником, зокрема тексту наказу та відповідного запису роботодавця в трудовій книжці працівника (дата прийняття працівника на роботу та підставі якого розпорядчого документу юридичної особи вчинено такий запис). Таким чином учасником виконано вимоги тендерної документації в цій частині.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповіді на наступне питання: -яким чином учасником ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД» виконано умови п.3.1, п.3.5 розд.3 тендерної документації щодо надання витягів з трудових книжок працівників Іжаківського В.С. та Коновалова В.А. із їх належним рівнем зображення (чітким і розбірливим для читання)? Відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Вимогами тендерної документації, зокрема п. 3.5 Розділу 3 передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям: - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Учасник у складі пропозиції має надати інформаційну довідку встановленої форми (Додаток № 4) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в розрізі інженерно-технічних працівників та робітників) та документи, які підтверджують наявність працівників у штаті або інші документи, окремо надати: копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу та накази про прийняття на роботу таких працівників. Учасник також повинен надати у складі тендерної пропозиції копію кваліфікаційного сертифікату на інженера-геодезиста. Також учасник має надати інформацію, що свідчить про проходження навчання працівників з питань охорони праці кожному з працівників та надати підтверджуючі документи (посвідчення), у разі відсутності надається лист-пояснення; Водночас вимогами п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації встановлено, що всі документи мають бути належного рівня зображення (чіткими і розбірливими для читання) та доступні для перегляду. Якщо завантажені в електронну систему закупівель документи, які містяться в тендерній пропозиції, мають неякісне, неповне, нечітке зображення (що не забезпечує можливості коректно прочитати документ), мають частково сканований документ та тому подібне, такий документ вважається неподаним. Таким чином, учаснику для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно було надати: - довідку встановленої форми (Додаток № 4); - витяги з трудових книжок працівників із записами про прийом на роботу; - накази про прийняття на роботу працівників. Водночас також згідно з Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України (далі ― Мін’юст) від 18 червня 2015 р. № 1000/5: ― витяг ― це засвідчена копія частини тексту службового документа. Аналогічні визначення містяться і у Національному стандарті України «Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять» ДСТУ 2732:2004, затвердженому наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 травня 2004 р. № 97 На виконання вище вказаної вимоги учасником ТОВ «Будівельно-монтажна фірма «ЕТАЛОН-БУД», надано Довідку Вих. №1/08 від 3 березня 2021 р., згідно якої до складу працівників включено зокрема також № 18 Іжаківський Вячеслав Святославович та № 23 Коновалов Володимир Анатолійович. В свою чергу на виконання вимог тендерної документації учасником додатково надано витяги з трудових книжок працівників із записами про прийом на роботу та накази про прийняття на роботу таких працівників. Інформація в розрізі працівників: Іжаківський В.С.: - Наказ про прийняття на роботу №40 від 12.06.2020 (аркуш 174, ФАЙЛУ №1) - Витяг з трудової книжки із записом про прийом на роботу (аркуш 181, ФАЙЛУ №1), запис від 15.06.2020 (на підставі Наказу №40 від 12.06.2020 ), запис, що підтверджує наявність трудових відносин між учасником та працівником. Коновалов В.А.: - Наказ про прийняття на роботу №76 від 16.07.2020 (аркуш 198, ФАЙЛУ №1) - Витяг з трудової книжки із записом про прийом на роботу (аркуш 209, ФАЙЛУ №1), запис від 17.07.2020 (на підставі Наказу №76 від 16.07.2020 ), запис, що підтверджує наявність трудових відносин між учасником та працівником. Додатково звертаємо вашу увагу, що вимогами п. 3.1. Розділу 3, уточнено інформацію про чіткість та розбірливість для читання, та зокрема вказано, що якщо завантажені в електронну систему закупівель документи, які містяться в тендерній пропозиції, мають неякісне, неповне, нечітке зображення (що не забезпечує можливості коректно прочитати документ), мають частково сканований документ та тому подібне, такий документ вважається неподаним. Щодо рівня зображення вважаємо, що документи що подані учасником у складі пропозиції на підтвердження наявності працівників, подані з рівнем зображення що дає можливість ознайомитись зі змістом документу та коректно прочитати текст, що стосується підтвердження трудових відносин, що й вимагалось замовником, зокрема тексту наказу та відповідного запису роботодавця в трудовій книжці працівника (дата прийняття працівника на роботу та підставі якого розпорядчого документу юридичної особи вчинено такий запис). Таким чином учасником виконано вимоги тендерної документації в цій частині.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповіді на наступні питання: Зазначте, де у тендерній документації встановлена вимога щодо надання документів, що підтверджують затвердження та проходження індивідуальних ресурсних кошторисних норм експертизи в базовій організації з науково-технічної діяльності або технічного комітету з питань ціноутворення, з підстави не надання яких відхилено учасника процедури закупівлі ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада»? У відповідь на запитання пояснюємо наступне: Згідно вимог п. 3.1 розділу 3 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, з урахуванням законів про електронні документи та електронний документообіг та Закону України «Про електронні довірчі послуги» у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: інформацію від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону та в тендерній документації, електронній системі, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник повинен накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) Уповноваженої особи учасника. Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді - формат pdf, jpeg, png. Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи. Учасник процедури закупівлі, у порядку, передбаченому для процедури електронних закупівель, забезпечує наявність документів, передбачених цією документацією. У разі недотримання даної вимоги, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника. Учасник процедури закупівлі завантажує на електронний торгівельний майданчик, який приєднаний до Системи, наступні документи у сканованому вигляді: - інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі) (згідно з додатком № 4); - підтвердження відповідності тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі; - перелік та обсяг робіт (окремий файл «Відомість обсягів робіт» відповідно до Додатку №8) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, фізичної особи – підприємця, завірені печаткою (у разі її використання), без зазначення вартості окремих складових робіт, з підтвердженням, що Учасник виконає їх у повному обсязі Водночас також, Додатком 4 до тендерної документації (Таблиця 1) передбачено надання учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, де в 3 колонці учасник повинен зазначити «Відповідність обладнання, машини, механізму або устаткування відомості ресурсів (вказати шифр РЕКН). Також учасник має надати довідку згідно Додатку 8 до тендерної документації «Відомість обсягів робіт», де інформація повинна містити весь перелік застосованих РЕКН відповідно до Технічного завдання до тендерної документації. Після того як Учасниками надано документи передбачені тендерною документацією замовником перевіряється відповідність та достовірність зазначеної інформації, на відповідність вимогам замовника, в тому числі частині вірного застосування ресурсно елементних кошторисних норм. В свою чергу також учасниками при підготовці договірної ціни робіт обґрунтовується відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 Правила визначення вартості будівництва, СОУ 42.1-37641918-050:2018 Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту згідно довідки «Відомість обсягів робіт» де застосовуються загальнодержавні, галузеві, кошторисні нормативи для окремих великих будов, водночас відповідно до пункту 4.3 СОУ 42.1-37641918-050:2018 при відсутності в нормативно-кошторисній базі РЕКН норми експлуатації дорожніх машин та механізмів, розробляються індивідуальні кошторисні норми або СОУ. Перевірка відповідності застосування РЕКН проводиться замовником задля встановлення підтвердження учасником спроможності виконати роботи якісно, своєчасно та не порушуючи технологію будівництва. Невірне зазначення РЕКН призведе до порушення технології будівельного виробництва, що в свою чергу призведе до зменшення несучої здатності основи дорожнього одягу. Зазначивши невірні РЕКН, або застосувавши іншу технологію (інший РЕКН, який не регламентується чинними СОУ) не може бути допущений до участі в аукціоні, адже це матиме негативні наслідки, така помилка призводить до значного спотворення інформації, яка є неприйнятною не лише для ДП "Служби місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області", але й для усіх замовників. Замовником чітко зазначено, що Договірна ціна розраховується на підставі ресурсних кошторисних норм експлуатації машин та механізмів – СОУ 42.1-37641918-034 та СОУ 42.1-37641918-082. Пунктом 5.3. Розділу 5 тендерної документації передбачено, що неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника процедури закупівлі та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції, про що учасник процедури закупівлі надає відповідний лиcт-згoду, з чим учасник погодився. Водночас, для перевірки застосованих учасником ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» РЕКН необхідно мати в наявності індивідуальний СОУ, що відсутній у складі тендерної пропозиції. Звертаємо вашу увагу, що індивідуальні РЕКН ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» не містяться в загальному доступі та не включенні до комп’ютерних програм з визначення вартості будівництва. Також відповідно до пункту 3.5. Розділу 3 проекту договору, що є додатком до тендерної документації, Договірна ціна робіт обґрунтовується відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 Правила визначення вартості будівництва, СОУ 42.1-37641918-050:2018 Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту. Складання договірної ціни і визначення вартості виконаних робіт та витрат ведеться в комп’ютерних кошторисних програмних комплексах, рекомендованих Мінрегіонбудом України. Відповідно до пункту 4.1 СОУ 42.1-37641918-050:2018 при визначені вартості робіт з капітального ремонту необхідно керуватися кошторисними нормативами, які поділяються на: - Загальнодержавні кошторисні нормативи; - Галузеві кошторисні нормативи, стандарти організації України; - Кошторисні нормативи для окремих великих будов; - Індивідуальні кошторисні норми. Також відповідно до вимог п. 4.2 Вартість прямих витрат робіт з капітального ремонту визначається на підставі ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1-37641918-035; ресурсних кошторисних норм експлуатації дорожніх машин та механізмів СОУ 42.1-37641918-034 та іншими збірниками ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи Відповідно до пункту 4.3 СОУ 42.1-37641918-050:2018 при відсутності в нормативно-кошторисній базі РЕКН норми експлуатації дорожніх машин та механізмів, розробляються індивідуальні кошторисні норми або СОУ. Розроблення таких документів здійснюється відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.-6, а затвердження- відповідно до встановленого порядку. Індивідуальні кошторисні норми підлягають відповідній експертизі і застосовуються тільки для будови за даним проектом. В подальшому, пройшовши апробацію у виробничих умовах, зазначені норми затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами і вводяться в дію як галузеві. Згідно вимог Додатку №8 до тендерної документації, встановлено вимогу надання учасником підтвердження застосування РЕКН за таблицею встановленої форми, зокрема у стовпці №2 «Обґрунтування РЕКН», таким чином за наданими, у складі пропозиції, РЕКН не можливо встановити відповідність вказаних учасником будівельних норм складу та змісту робіт передбачених у Технічному завданні, оскільки зазначені учасником РЕКН відсутні у відкритому доступі водночас документи що підтверджують їх розроблення, затвердження та надають право їх застосування не були завантаженні у складі тендерної пропозиції. Зокрема не надано індивідуальний СОУ чи інші нормативні документи розроблені на замовлення учасника, лист-погодження у Технічному Комітеті 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві», наказ на затвердження індивідуального СОУ чи іншого нормативного документа розробленого на замовлення учасника. Отже, у складі пропозиції не було завантажено документи, що не дають змогу замовнику перевірити на відповідність застосовані РЕКН, втому числі їх відповідність вимогам ДСТУ та СОУ. Таким чином ненадання у складі тендерної пропозиції документів затвердження індивідуальних кошторисних норм у встановленому порядку та проходження ними експертизи, у Замовника була відсутня можливість перевірити правильність та законність застосування вказаних у Відомості обсягів РЕКН, що й стало підставою для відхилення тендерної пропозиції .
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповіді на наступні питання: Зазначте, де у тендерній документації встановлена вимога щодо надання документів, що підтверджують затвердження та проходження індивідуальних ресурсних кошторисних норм експертизи в базовій організації з науково-технічної діяльності або технічного комітету з питань ціноутворення, з підстави не надання яких відхилено учасника процедури закупівлі ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада»? У відповідь на запитання пояснюємо наступне: Згідно вимог п. 3.1 розділу 3 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, з урахуванням законів про електронні документи та електронний документообіг та Закону України «Про електронні довірчі послуги» у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: інформацію від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону та в тендерній документації, електронній системі, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник повинен накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) Уповноваженої особи учасника. Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді - формат pdf, jpeg, png. Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи. Учасник процедури закупівлі, у порядку, передбаченому для процедури електронних закупівель, забезпечує наявність документів, передбачених цією документацією. У разі недотримання даної вимоги, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника. Учасник процедури закупівлі завантажує на електронний торгівельний майданчик, який приєднаний до Системи, наступні документи у сканованому вигляді: - інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі) (згідно з додатком № 4); - підтвердження відповідності тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі; - перелік та обсяг робіт (окремий файл «Відомість обсягів робіт» відповідно до Додатку №8) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, фізичної особи – підприємця, завірені печаткою (у разі її використання), без зазначення вартості окремих складових робіт, з підтвердженням, що Учасник виконає їх у повному обсязі Водночас також, Додатком 4 до тендерної документації (Таблиця 1) передбачено надання учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, де в 3 колонці учасник повинен зазначити «Відповідність обладнання, машини, механізму або устаткування відомості ресурсів (вказати шифр РЕКН). Також учасник має надати довідку згідно Додатку 8 до тендерної документації «Відомість обсягів робіт», де інформація повинна містити весь перелік застосованих РЕКН відповідно до Технічного завдання до тендерної документації. Після того як Учасниками надано документи передбачені тендерною документацією замовником перевіряється відповідність та достовірність зазначеної інформації, на відповідність вимогам замовника, в тому числі частині вірного застосування ресурсно елементних кошторисних норм. В свою чергу також учасниками при підготовці договірної ціни робіт обґрунтовується відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 Правила визначення вартості будівництва, СОУ 42.1-37641918-050:2018 Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту згідно довідки «Відомість обсягів робіт» де застосовуються загальнодержавні, галузеві, кошторисні нормативи для окремих великих будов, водночас відповідно до пункту 4.3 СОУ 42.1-37641918-050:2018 при відсутності в нормативно-кошторисній базі РЕКН норми експлуатації дорожніх машин та механізмів, розробляються індивідуальні кошторисні норми або СОУ. Перевірка відповідності застосування РЕКН проводиться замовником задля встановлення підтвердження учасником спроможності виконати роботи якісно, своєчасно та не порушуючи технологію будівництва. Невірне зазначення РЕКН призведе до порушення технології будівельного виробництва, що в свою чергу призведе до зменшення несучої здатності основи дорожнього одягу. Зазначивши невірні РЕКН, або застосувавши іншу технологію (інший РЕКН, який не регламентується чинними СОУ) не може бути допущений до участі в аукціоні, адже це матиме негативні наслідки, така помилка призводить до значного спотворення інформації, яка є неприйнятною не лише для ДП "Служби місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області", але й для усіх замовників. Замовником чітко зазначено, що Договірна ціна розраховується на підставі ресурсних кошторисних норм експлуатації машин та механізмів – СОУ 42.1-37641918-034 та СОУ 42.1-37641918-082. Пунктом 5.3. Розділу 5 тендерної документації передбачено, що неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника процедури закупівлі та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції, про що учасник процедури закупівлі надає відповідний лиcт-згoду, з чим учасник погодився. Водночас, для перевірки застосованих учасником ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» РЕКН необхідно мати в наявності індивідуальний СОУ, що відсутній у складі тендерної пропозиції. Звертаємо вашу увагу, що індивідуальні РЕКН ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» не містяться в загальному доступі та не включенні до комп’ютерних програм з визначення вартості будівництва. Також відповідно до пункту 3.5. Розділу 3 проекту договору, що є додатком до тендерної документації, Договірна ціна робіт обґрунтовується відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 Правила визначення вартості будівництва, СОУ 42.1-37641918-050:2018 Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту. Складання договірної ціни і визначення вартості виконаних робіт та витрат ведеться в комп’ютерних кошторисних програмних комплексах, рекомендованих Мінрегіонбудом України. Відповідно до пункту 4.1 СОУ 42.1-37641918-050:2018 при визначені вартості робіт з капітального ремонту необхідно керуватися кошторисними нормативами, які поділяються на: - Загальнодержавні кошторисні нормативи; - Галузеві кошторисні нормативи, стандарти організації України; - Кошторисні нормативи для окремих великих будов; - Індивідуальні кошторисні норми. Також відповідно до вимог п. 4.2 Вартість прямих витрат робіт з капітального ремонту визначається на підставі ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1-37641918-035; ресурсних кошторисних норм експлуатації дорожніх машин та механізмів СОУ 42.1-37641918-034 та іншими збірниками ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи Відповідно до пункту 4.3 СОУ 42.1-37641918-050:2018 при відсутності в нормативно-кошторисній базі РЕКН норми експлуатації дорожніх машин та механізмів, розробляються індивідуальні кошторисні норми або СОУ. Розроблення таких документів здійснюється відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.-6, а затвердження- відповідно до встановленого порядку. Індивідуальні кошторисні норми підлягають відповідній експертизі і застосовуються тільки для будови за даним проектом. В подальшому, пройшовши апробацію у виробничих умовах, зазначені норми затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами і вводяться в дію як галузеві. Згідно вимог Додатку №8 до тендерної документації, встановлено вимогу надання учасником підтвердження застосування РЕКН за таблицею встановленої форми, зокрема у стовпці №2 «Обґрунтування РЕКН», таким чином за наданими, у складі пропозиції, РЕКН не можливо встановити відповідність вказаних учасником будівельних норм складу та змісту робіт передбачених у Технічному завданні, оскільки зазначені учасником РЕКН відсутні у відкритому доступі водночас документи що підтверджують їх розроблення, затвердження та надають право їх застосування не були завантаженні у складі тендерної пропозиції. Зокрема не надано індивідуальний СОУ чи інші нормативні документи розроблені на замовлення учасника, лист-погодження у Технічному Комітеті 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві», наказ на затвердження індивідуального СОУ чи іншого нормативного документа розробленого на замовлення учасника. Отже, у складі пропозиції не було завантажено документи, що не дають змогу замовнику перевірити на відповідність застосовані РЕКН, втому числі їх відповідність вимогам ДСТУ та СОУ. Таким чином ненадання у складі тендерної пропозиції документів затвердження індивідуальних кошторисних норм у встановленому порядку та проходження ними експертизи, у Замовника була відсутня можливість перевірити правильність та законність застосування вказаних у Відомості обсягів РЕКН, що й стало підставою для відхилення тендерної пропозиції .