0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
399 968 877.93 UAH
Знайдено порушення
Дата: 18 черв. 11:48
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської (далі- Департамент) розміщується на сайті Дніпровської міської ради (за посиланням https://dniprorada.gov.ua) Департамент не має власного веб-сайту. Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування. Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro. Таким чином, 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta) Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг) Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснюється на підставі показників попередніх періодів з урахуванням індексу споживчих цін (рекомендовано листом від 17.07.2020 № 2/13-267) Дніпровської міської ради, та звернень громадян м. Дніпро (на підставі звернень Департаментом проводяться обстеження об’єктів та, відповідно визначення об’ємів необхідних послуг). Затвердженим кошторисом на 2021 року Департаменту встановлені повноваження на взяття зобов’язань та здійснення платежів для досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень. Обґрунтування кількісних характеристик здійснювалось на підставі Рішення Дніпровської міської ради від 21.10.2020 № 6/62 «Про внесення змін до програми реформування та розвитку комунального господарства міста Дніпра на 2020 – 2024 роки, з урахуванням звернень громадян м. Дніпро. Обґрунтування якісних характеристик здійснювалось на підставі - Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» від 23.09.2003 р. №154. ДСТУ 3587-97 «Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди» Закон України «Про автомобільні дороги» від 08.09.2005 № 2862-IV Обґрунтування очікуваної вартості здійснювалось на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Департаменту, яка затверджена наказом від 21.04.2020 № 97. Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів. Очікувана вартість закупівлі становить: 399 968 877,93 грн з ПДВ
У зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської (далі- Департамент) розміщується на сайті Дніпровської міської ради (за посиланням https://dniprorada.gov.ua) Департамент не має власного веб-сайту. Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування. Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro. Таким чином, 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta) Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг) Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснюється на підставі показників попередніх періодів з урахуванням індексу споживчих цін (рекомендовано листом від 17.07.2020 № 2/13-267) Дніпровської міської ради, та звернень громадян м. Дніпро (на підставі звернень Департаментом проводяться обстеження об’єктів та, відповідно визначення об’ємів необхідних послуг). Затвердженим кошторисом на 2021 року Департаменту встановлені повноваження на взяття зобов’язань та здійснення платежів для досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень. Обґрунтування кількісних характеристик здійснювалось на підставі Рішення Дніпровської міської ради від 21.10.2020 № 6/62 «Про внесення змін до програми реформування та розвитку комунального господарства міста Дніпра на 2020 – 2024 роки, з урахуванням звернень громадян м. Дніпро. Обґрунтування якісних характеристик здійснювалось на підставі - Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» від 23.09.2003 р. №154. ДСТУ 3587-97 «Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди» Закон України «Про автомобільні дороги» від 08.09.2005 № 2862-IV Обґрунтування очікуваної вартості здійснювалось на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Департаменту, яка затверджена наказом від 21.04.2020 № 97. Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів. Очікувана вартість закупівлі становить: 399 968 877,93 грн з ПДВ
15.07.2021 департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради подано до суду Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель