0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
64 621 792.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 22 черв. 08:50
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Не усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
1. Щодо публікації змін відповідно до абзацу 2 п. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до абз. 2 п. 2 ст. 24 Закону: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.». Так, на вимогу вищенаведеної норми в електронній системі закупівель було оприлюднено додатково у вигляді нової редакції тендерної документації із змінами (назва документа «ТД - реконструкція ФОК із змінами.docx») та перелік змін (назва документа «Повідомлення про зміни.pdf»), суть документа якого повністю зазначає перелік змін, що вносяться. Враховуючи вищенаведене, тендерним комітетом виконано в повному обсязі вимогу абзацу 2 п. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» без будь-яких порушень. 2. Щодо терміну оренди обладнання для виготовлення без каркасних аркових споруд Графіком виконання робіт по об’єкту, який був поданий ТОВ «СІД» у складі тендерної документації, передбачене виконання робіт з улаштування каркасу будівлі у липні-грудні 2021 року. Таким чином, цей період повністю охвачений терміном дії чинного договору оренди. Під час підписання договору на виконання робіт план фінансування робіт та відповідно і графік виконання робіт були скориговані за ініціативою замовника. Виконавець надав гарантійний лист від орендодавця щодо згоди на продовження терміну оренди техніки на 2022 рік. 3. Щодо не відображення відсотку робіт від суми пропозиції. У тексті тендерної документації ( п. 8 розділ 3) зазначено наступне: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (Додаток 7 до Тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника.» Учасником надана довідка про незалучення субпідрядників у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору (лист № 25 від 15.03.2021). Крім цього учасник надав додаткову (необов’язкову) довідку із переліком субпідрядних організацій машини та механізми яких разом з персоналом будуть використані під час виконання робіт та які були відображені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (лист № 57 від 17.03.2021) та обсяг робіт яких значно менший ніж 20 відсотків від суми пропозиції (згідно відомості ресурсів). Враховуючи вищенаведені пояснення на запитання, підстав для відхилення ТОВ «СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ» з наведених причин не вбачаються за можливим. 4. Щодо рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710. Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Окрім того, ця Постанова визначає ефективне використання ДЕРЖАВНИХ коштів. На теперішній час, Пісочинською селищною радою проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування з місцевого бюджету. Відповідно до статті 2 Бюджетного кодексу України, місцеві бюджети - бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування. Згідно із Законом України "Про бюджетну систему України", бюджет (державний) – це план утворення і використання фінансових ресурсів для забезпечення функцій, які здійснюються органами державної влади. Станом на сьогодення, Пісочинській селищній радій на теперішній час не передбачено виділення державних коштів на реконструкцію ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин). Однак, у разі надходження коштів з державного бюджету на реконструкцію Об’єкту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин), Пісочинською селищною радою буде врахована рекомендація Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме коштів Принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів),або на умовах іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, а саме надання гарантії за рахунок банківського кредиту, або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і Принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, та з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених цим оголошенням. Грошове або інше визначене цим оголошенням забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються учасником у складі пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям у розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена в цьому пункті оголошення, якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, та які передбачені цим оголошенням, та із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу кредиту під гарантію або договору застави, під яку надається гарантія), та у спосіб, що визначений цим оголошенням, та яка повинна містити накладений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку та повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify; - документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту оголошення (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку) гаранту, яка повинна містити накладений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку та повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Виходячи з вищевказаних умов забезпечення тендерної пропозиції та його грошове покриття не розміщується на рахунках Замовника. Так, ТОВ «СІД» у складі тендерної пропозиції надає Банківську гарантію № 2794-21 від 18.03.2021 р., Довідку № 56/1191 від 18.03.2021 р. та Виписку по особовому рахунку від 18.03.2021 р., які підтверджують відповідність вимогам тендерної документації, зокрема фактичне розміщення грошового покриття гарантії у розмірі 200 000 грн на відповідному рахунку. Також, ТОВ «СІД» виконав вимогу щодо того, що банківська гарантія повинна містити такі умови: - зобов'язання банку-гаранта сплатити протягом 3 (трьох) банківських днів на користь Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення пропозиції, без необхідності бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених ст.25 Закону України “Про публічні закупівлі”; - Перерахування коштів здійснюється на р/р UA918999980314090556000020571 одержувач ГУК Харківськом р-н/смт Пісочин код отримувача (ЄДРПОУ) 37874947 банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код класифікації доходів бюджету 24061900. Вказана вимога кореспондує обов'язок банка-гаранта сплатити суму грошових коштів лише у випадках, передбачених гарантією, таких як: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Враховуючи, що такі випадки не відбулись,у Замовника не було законних підстав для звернення до банка-гаранта з вимогою про сплату грошових коштів. Виходячи з цього, перерахування вищевказаних коштів на рахунок Замовника не відбувалось і, відповідно, Замовник не може надати інформацію відображення зазначеної суми в регістрах його бухгалтерського обліку.
1. Щодо публікації змін відповідно до абзацу 2 п. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до абз. 2 п. 2 ст. 24 Закону: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.». Так, на вимогу вищенаведеної норми в електронній системі закупівель було оприлюднено додатково у вигляді нової редакції тендерної документації із змінами (назва документа «ТД - реконструкція ФОК із змінами.docx») та перелік змін (назва документа «Повідомлення про зміни.pdf»), суть документа якого повністю зазначає перелік змін, що вносяться. Враховуючи вищенаведене, тендерним комітетом виконано в повному обсязі вимогу абзацу 2 п. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» без будь-яких порушень. 2. Щодо терміну оренди обладнання для виготовлення без каркасних аркових споруд Графіком виконання робіт по об’єкту, який був поданий ТОВ «СІД» у складі тендерної документації, передбачене виконання робіт з улаштування каркасу будівлі у липні-грудні 2021 року. Таким чином, цей період повністю охвачений терміном дії чинного договору оренди. Під час підписання договору на виконання робіт план фінансування робіт та відповідно і графік виконання робіт були скориговані за ініціативою замовника. Виконавець надав гарантійний лист від орендодавця щодо згоди на продовження терміну оренди техніки на 2022 рік. 3. Щодо не відображення відсотку робіт від суми пропозиції. У тексті тендерної документації ( п. 8 розділ 3) зазначено наступне: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (Додаток 7 до Тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника.» Учасником надана довідка про незалучення субпідрядників у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору (лист № 25 від 15.03.2021). Крім цього учасник надав додаткову (необов’язкову) довідку із переліком субпідрядних організацій машини та механізми яких разом з персоналом будуть використані під час виконання робіт та які були відображені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (лист № 57 від 17.03.2021) та обсяг робіт яких значно менший ніж 20 відсотків від суми пропозиції (згідно відомості ресурсів). Враховуючи вищенаведені пояснення на запитання, підстав для відхилення ТОВ «СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ» з наведених причин не вбачаються за можливим. 4. Щодо рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710. Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Окрім того, ця Постанова визначає ефективне використання ДЕРЖАВНИХ коштів. На теперішній час, Пісочинською селищною радою проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування з місцевого бюджету. Відповідно до статті 2 Бюджетного кодексу України, місцеві бюджети - бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування. Згідно із Законом України "Про бюджетну систему України", бюджет (державний) – це план утворення і використання фінансових ресурсів для забезпечення функцій, які здійснюються органами державної влади. Станом на сьогодення, Пісочинській селищній радій на теперішній час не передбачено виділення державних коштів на реконструкцію ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин). Однак, у разі надходження коштів з державного бюджету на реконструкцію Об’єкту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин), Пісочинською селищною радою буде врахована рекомендація Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме коштів Принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів),або на умовах іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, а саме надання гарантії за рахунок банківського кредиту, або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і Принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, та з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених цим оголошенням. Грошове або інше визначене цим оголошенням забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються учасником у складі пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям у розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена в цьому пункті оголошення, якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, та які передбачені цим оголошенням, та із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу кредиту під гарантію або договору застави, під яку надається гарантія), та у спосіб, що визначений цим оголошенням, та яка повинна містити накладений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку та повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify; - документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту оголошення (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку) гаранту, яка повинна містити накладений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку та повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Виходячи з вищевказаних умов забезпечення тендерної пропозиції та його грошове покриття не розміщується на рахунках Замовника. Так, ТОВ «СІД» у складі тендерної пропозиції надає Банківську гарантію № 2794-21 від 18.03.2021 р., Довідку № 56/1191 від 18.03.2021 р. та Виписку по особовому рахунку від 18.03.2021 р., які підтверджують відповідність вимогам тендерної документації, зокрема фактичне розміщення грошового покриття гарантії у розмірі 200 000 грн на відповідному рахунку. Також, ТОВ «СІД» виконав вимогу щодо того, що банківська гарантія повинна містити такі умови: - зобов'язання банку-гаранта сплатити протягом 3 (трьох) банківських днів на користь Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення пропозиції, без необхідності бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених ст.25 Закону України “Про публічні закупівлі”; - Перерахування коштів здійснюється на р/р UA918999980314090556000020571 одержувач ГУК Харківськом р-н/смт Пісочин код отримувача (ЄДРПОУ) 37874947 банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код класифікації доходів бюджету 24061900. Вказана вимога кореспондує обов'язок банка-гаранта сплатити суму грошових коштів лише у випадках, передбачених гарантією, таких як: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Враховуючи, що такі випадки не відбулись,у Замовника не було законних підстав для звернення до банка-гаранта з вимогою про сплату грошових коштів. Виходячи з цього, перерахування вищевказаних коштів на рахунок Замовника не відбувалось і, відповідно, Замовник не може надати інформацію відображення зазначеної суми в регістрах його бухгалтерського обліку.
Відповідь на висновок Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень 1. Щодо рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710. Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Окрім того, ця Постанова визначає ефективне використання ДЕРЖАВНИХ коштів. На теперішній час, Пісочинською селищною радою проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування з місцевого бюджету. Відповідно до статті 2 Бюджетного кодексу України, місцеві бюджети - бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування. Згідно із Законом України "Про бюджетну систему України", бюджет (державний) – це план утворення і використання фінансових ресурсів для забезпечення функцій, які здійснюються органами державної влади. Станом на сьогодення, Пісочинській селищній радій на теперішній час не передбачено виділення державних коштів на реконструкцію ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин). Однак, у разі надходження коштів з державного бюджету на реконструкцію Об’єкту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин), Пісочинською селищною радою буде врахована рекомендація Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710. 2. Щодо терміну оренди обладнання для виготовлення без каркасних аркових споруд Графіком виконання робіт по об’єкту, який був поданий ТОВ «СІД» у складі тендерної документації, передбачене виконання робіт з улаштування каркасу будівлі у липні-грудні 2021 року. Таким чином, цей період повністю охвачений терміном дії чинного договору оренди. Під час підписання договору на виконання робіт план фінансування робіт та відповідно і графік виконання робіт були скориговані за ініціативою замовника. Виконавець надав гарантійний лист від орендодавця щодо згоди на продовження терміну оренди техніки на 2022 рік. 3. Щодо не відображення відсотку робіт від суми пропозиції. У тексті тендерної документації ( п. 8 розділ 3) зазначено наступне: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (Додаток 7 до Тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника.» Учасником надана довідка про незалучення субпідрядників у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору (лист № 25 від 15.03.2021). Крім цього учасник надав додаткову (необов’язкову) довідку із переліком субпідрядних організацій машини та механізми яких разом з персоналом будуть використані під час виконання робіт та які були відображені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (лист № 57 від 17.03.2021) та обсяг робіт яких значно менший ніж 20 відсотків від суми пропозиції (згідно відомості ресурсів). 4. Щодо строку дії забезпечення пропозиції. Розглянувши подані документи ТОВ «"СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ» в частині забезпечення пропозиції – протягом дії пропозиції, тендерний комітет Пісочинської селищної ради не вважав підставою відхилення тендерної пропозиції учасника з підстав перевищення днів для забезпечення тендерної пропозиції у кількості 125 робочих дня. При цьому, забезпечення тендерної пропозиції було надано у вигляді банківської гарантії від 18.03.2021 № 2794-21. Враховуючи вищенаведені пояснення на запитання, підстав для відхилення ТОВ «СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ» з наведених причин не вбачаються за можливим. Голова тендерного комітету Іван ТЯГНИБОК