0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
21 000 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 25 черв. 15:26
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Стосовно надання документів, повідомляємо, що: - обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (https://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2015/12/DSTU1.1-1_z_-Zm_noyu-1.pdf ) - очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі експертного звіту (позитивний) № 31/299-03/21/А від 31 березня 2021 р. (додається окремим файлом) - розмір бюджетного призначення предмета закупівлі затверджено Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13 квітня 2021 року № 863 (https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_kapitalniy_remont_obyektiv_scho_finansuyetsya_u_2021_rotsi_za_rakhunok_byudzhetnikh_koshtiv_po_departamentu_transportno_infrastrukturi_vikonavchogo_organu_kivsko_misko_radi_kivsko_misko_derzhavno_administratsi/ofgs6gggz9_kmda__863/ ) Стосовно не виконання припису Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 повідомляємо наступне: відповідно до зазначеної постанови державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, і суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «Київпастранс» не має статусу бюджетної установи і є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Зазначаємо, що дана постанова має виключно рекомендаційний характер для підприємства.
Стосовно надання документів, повідомляємо, що: - обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (https://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2015/12/DSTU1.1-1_z_-Zm_noyu-1.pdf ) - очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі експертного звіту (позитивний) № 31/299-03/21/А від 31 березня 2021 р. (додається окремим файлом) - розмір бюджетного призначення предмета закупівлі затверджено Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13 квітня 2021 року № 863 (https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_kapitalniy_remont_obyektiv_scho_finansuyetsya_u_2021_rotsi_za_rakhunok_byudzhetnikh_koshtiv_po_departamentu_transportno_infrastrukturi_vikonavchogo_organu_kivsko_misko_radi_kivsko_misko_derzhavno_administratsi/ofgs6gggz9_kmda__863/ ) Стосовно не виконання припису Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 повідомляємо наступне: відповідно до зазначеної постанови державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, і суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «Київпастранс» не має статусу бюджетної установи і є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Зазначаємо, що дана постанова має виключно рекомендаційний характер для підприємства.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі експертного звіту (позитивний) № 31/299-03/21/А від 31 березня 2021 р. (додається окремим файлом).
Повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі експертного звіту (позитивний) № 31/299-03/21/А від 31 березня 2021 р. (додається окремим файлом).
Тендерний комітет розглянув Висновок про результати моніторингу закупівлі до Замовника щодо встановлення порушення законодавства не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону та ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом по закупівлі: «Капітальний ремонт гуртожитку КП «Київпастранс» (Автобусного парку № 5 за адресою: вул. Туполєва, 15-Г Святошинського району м. Києва)» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015«Будівельні роботи та поточний ремонт» та надає аргументовані заперечення до висновку. Відповідно до п. 3 р. ІІІ Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженого наказом Державної аудиторської служби від 08.09.2020 №552, у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов'язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов'язання щодо їх усунення. Необхідно зазначити, що у висновку Державної аудиторської служби від 21.07.2021 зазначено, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення держаного фінансового контролю в Україні» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Стаття 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» встановлює головні завдання Держаудислужби, а стаття 5 даного закону передбачає шляхи здійснення контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель. Звертаємо увагу, що жодним нормативно – правовим актом не визначено право Держаудитслужби визначати перевіряючій особі шляхи усунення виявлених порушень у вигляді розірвання договору, про що зазначено у рішеннях Херсонського окружного суду від 21.01.2021 у справі №540/2606/20, Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20.06.2020 у справі №160/1884/20. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Щодо вимоги про розірвання договору слід зазначити, що відповідно до ст. 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. При цьому, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить підстав для розірвання договору.
Повідомляємо, що Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 15.09.2021 було відкрито провадження у справі №640/21995/21 за позовом КП «Київпастранс» про визнання протиправним та скасування висновку Південного офісу Державної аудиторської служби, складеного за результатами моніторингу закупівлі: UA-2021-04-09-005647-c.