0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
244 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 14 лип. 14:47
Орган ДФК: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на Ваш запит повідомляємо: Розділом ІІ Додатку 1 до Тендерної документації зазначено: «Якість товару повинна відповідати вимогам міжнародних стандартів якості (ISO) та підтверджуватись відповідними сертифікатами ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, а також стандартам і нормам, діючим на території України». Перелік документів, які учасник має надати для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам визначені в розділі І Додатку 1 до Тендерної документації. Розділом II Додатку 1 до Тендерної документації визначено вимоги до якості пропонованого товару без зобов’язання учасника надати підтверджуючі документи у складі своєї тендерної пропозиції, це можна зробити під час прийняття товару, підписання видаткової накладної. Таким чином, Тендерною документацією не встановлено обов’язку надання документів для підтвердження відповідності вимогам міжнародних стандартів ISO саме в складі тендерної пропозиції. У розділі І Додатку 1 до Тендерної документації вказано: «Учасник повинен надати у файлі з технічною частиною наступні документи: - документи, що підтверджують якість товару, згідно чинного законодавства України (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи сертифікат державної системи сертифікації УкрСЕПРО, протокол сертифікаційних випробувань з визначення групи горючості, протокол сертифікаційних випробувань з визначення коефіцієнта димоутворення, протокол сертифікаційних випробувань з визначення групи займистості, протокол сертифікаційних випробувань з визначення групи поширення полум’я, протокол сертифікаційних випробувань з визначення токсичності продуктів горіння або паспорт якості, тощо)». Тендерною документацією визначено,що учасник має надати один або декілька з зазначених документів, але не всі, з вище зазначеного переліку, оскільки в тексті серед переліку документів наявні сполучники «або» та «тощо». Ця логіка Замовника повністю співпадає з логікою Законодавця, викладеною в Законі України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), наприклад: п. 6 ч.1 ст. 1 Закону «договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару»; п.7 ч.5 ст.41 Закону «зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts,..»; ч.9 ст.41 Закону «У разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю»; п.1 ч. ст. 17 Закону «замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо)…». Для застосування вище наведених норм достатньо наявності лише одного з елементу з переліку, а не всіх разом. Таким же чином розділ І Додатку 1 до Тендерної документації розтлумачили і всі учасники, які взяли участь у процедурі закупівлі, оскільки кожен надав документи з переліку, але не всі документи з переліку. Також, слід зазначити, що не всі з переліку документів зазначених в Тендерній документації Замовник має право вимагати, а Учасник зобов’язаний надати, оскільки, товар, що є предметом закупівлі, не підлягає обов'язковій сертифікації УкрСЕПРО. Обов’язкову сертифікацію проходить продукція перерахована в наказі Держспоживстандарту України №28. Якщо продукція, зазначена в переліку не має чинного сертифіката відповідності – то ввезення, розповсюдження та реалізація такої продукції переслідується чинним законодавством України. Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в України зазначений за посиланням (14 пункт) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0466-05#n23. Таким чином, Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель та вибору переможця торгів.
У відповідь на Ваш запит повідомляємо: Розділом ІІ Додатку 1 до Тендерної документації зазначено: «Якість товару повинна відповідати вимогам міжнародних стандартів якості (ISO) та підтверджуватись відповідними сертифікатами ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, а також стандартам і нормам, діючим на території України». Перелік документів, які учасник має надати для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам визначені в розділі І Додатку 1 до Тендерної документації. Розділом II Додатку 1 до Тендерної документації визначено вимоги до якості пропонованого товару без зобов’язання учасника надати підтверджуючі документи у складі своєї тендерної пропозиції, це можна зробити під час прийняття товару, підписання видаткової накладної. Таким чином, Тендерною документацією не встановлено обов’язку надання документів для підтвердження відповідності вимогам міжнародних стандартів ISO саме в складі тендерної пропозиції. У розділі І Додатку 1 до Тендерної документації вказано: «Учасник повинен надати у файлі з технічною частиною наступні документи: - документи, що підтверджують якість товару, згідно чинного законодавства України (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи сертифікат державної системи сертифікації УкрСЕПРО, протокол сертифікаційних випробувань з визначення групи горючості, протокол сертифікаційних випробувань з визначення коефіцієнта димоутворення, протокол сертифікаційних випробувань з визначення групи займистості, протокол сертифікаційних випробувань з визначення групи поширення полум’я, протокол сертифікаційних випробувань з визначення токсичності продуктів горіння або паспорт якості, тощо)». Тендерною документацією визначено,що учасник має надати один або декілька з зазначених документів, але не всі, з вище зазначеного переліку, оскільки в тексті серед переліку документів наявні сполучники «або» та «тощо». Ця логіка Замовника повністю співпадає з логікою Законодавця, викладеною в Законі України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), наприклад: п. 6 ч.1 ст. 1 Закону «договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару»; п.7 ч.5 ст.41 Закону «зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts,..»; ч.9 ст.41 Закону «У разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю»; п.1 ч. ст. 17 Закону «замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо)…». Для застосування вище наведених норм достатньо наявності лише одного з елементу з переліку, а не всіх разом. Таким же чином розділ І Додатку 1 до Тендерної документації розтлумачили і всі учасники, які взяли участь у процедурі закупівлі, оскільки кожен надав документи з переліку, але не всі документи з переліку. Також, слід зазначити, що не всі з переліку документів зазначених в Тендерній документації Замовник має право вимагати, а Учасник зобов’язаний надати, оскільки, товар, що є предметом закупівлі, не підлягає обов'язковій сертифікації УкрСЕПРО. Обов’язкову сертифікацію проходить продукція перерахована в наказі Держспоживстандарту України №28. Якщо продукція, зазначена в переліку не має чинного сертифіката відповідності – то ввезення, розповсюдження та реалізація такої продукції переслідується чинним законодавством України. Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в України зазначений за посиланням (14 пункт) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0466-05#n23. Таким чином, Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель та вибору переможця торгів.
З огляду на встановлений висновок по результатах проведення моніторингу було прийнято рішення розірвати договір № 391/21 від 13.07.2021 року, між Замовником Запорізький національний університет та Постачальником ФОП Вартанович А.О. Протокол рішення про розірвання Договору та Додаткову угоду про розірвання Договору прикріплюємо.