0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 365 243.60 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 12 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 16 лип. 16:08
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш запит по проведенню моніторингу (ID моніторингу UA-M-2021-07-15-000033) на ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація») Капітальний ремонт приміщень харчоблоку комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» по вул. Максима Шимка, 3 в м. Вінниця (UA-2021-05-25-014757-b) Уповноважена особа з питань проведення закупівлі надає наступні відповіді: 1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Комунальним закладом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» було проведено згідно проектно-кошторисної документації, яка була виготовлена згідно договору №7 від 27.03.2020 р. з проектною організацією, отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектно-кошторисної документації по робочому проекту № 373-20-к та затверджена Комунальним закладом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» згідно наказу № 134 від 25.06.2020 на суму 4541973,00 грн. Посилання - https://12school.com.ua/vykorystannya-publichnyh-koshtiv/ 2. Згідно чинного законодавства учасники мають право використовувати удосконалений електронний підпис та кваліфікований електронний підпис. На виконання наказу Мінекономіки № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» з 12.04.2021 учасники обов’язково повинні накладати на тендерну пропозицію / пропозицію електронний підпис. Відповідно до вимог Тендерної документації згідно предмету закупівлі:ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація») Капітальний ремонт приміщень харчоблоку комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» по вул. Максима Шимка, 3 в м. Вінниця учасник під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція має містити електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Згідно з постановою Кабміну від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри до 31.12 2021. Враховуючи викладене вище, учасники закупівель мають право використовувати удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів. Додатково наголошуємо, що відповідно до частини 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки № 1082 від 11.06.2020, якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів, а відповідно електронних полів на процедуру закупівлі UA-2021-05-25-014757-b учасник мав право накласти КЕП/ЕЦП. Отже, учасники мали право накласти ЕЦП та КЕП.Відповідно до Додатку 2 тендерної документації пункту 4 учасник надає : копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Наголошуємо, що згідно чинного законодавства працівник має право реалізувати свої здібності до продуктивної і творчої праці шляхом укладення трудового договору на одному або одночасно на декількох підприємствах, в установах, організаціях, якщо інше не передбачено законодавством, колективним договором або угодою сторін. Згідно Ст.21 Кодексу законів про працю України Трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Відповідно до Ст.24 Кодексу законів про працю України при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи. Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Дотримуючись чинного Законодавства України та тендерної документації, у якій зазначено, що Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна(питома вага критерію – 100%) було обрано переможцем закупівлі ТОВ «СПРЕДОМ». ТОВ «СПРЕДОМ» було надано на деяких працівників наказ про прийняття на роботу та підтверджено наявність таких працівників ( сканкопія додається ) Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – Фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого Єдиного внеску, проте проводячи закупівлю та обираючи переможця Замовник не має права не дотримуватись Законодавства України, у тому числі Кодексу законів про працю України, а також Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників ( Ст.5 Закону України Про Публічні закупівлі) згідно вищезазначеного Комунальним закладом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» тендерну пропозицію ТОВ «СПРЕДОМ» було визнано як таку, що відповідає тендерній документації та підписано договір на виконання капітального ремонту приміщень харчоблоку. Чому не надано відповідь на вимогу про усунення порушення UA-2021-05-25-014757-b.b1? Повідомлення про намір укласти договір з переможцем завантажено в систему 16.06.2021року. Під час періоду оскарження надійшла вимога через систему електронних закупівель від Приватного багатопрофільного малого підприємства "СФЕРА", код ЄДРПОУ 13302754 о 10 год. 22 хв. 24.06.2021., ID: 7953c4bb28334130b602cf167cb6f99a, згідно закону України « Про публічні закупівлі » ст.33 п.4 замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення . На електронний майданчик ZAKUPKI PROM 28.06.2021 завантажити відповідь не змогли . . На наше звернення на електронний майданчик ZAKUPKI PROM отримали відповідь ,що у зв’язку з технічною не можливістю електронного майданчику ZAKUPKI PROM прийняти відповідь після періоду оскарження неможливо. На наше звернення письмове на електронний майданчик ZAKUPKI надати відповідь чому ,ми не змогли завантажити відповідь, порушивши закон не надавши відповідь на вимогу ,отримали відповідь ( сканкопія додається ) У зв’язку з цим відповідь на вимогу приватному багатопрофільному малому підприємству "СФЕРА" 29.07.2021 року надіслали з повідомленням Укрпоштою. Відповідь (сканкопія квитанції додається) Уповноважена особа Олена Дазідова. ( сканкопія наказа на взаємозаміну додається )
На Ваш запит по проведенню моніторингу (ID моніторингу UA-M-2021-07-15-000033) на ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація») Капітальний ремонт приміщень харчоблоку комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» по вул. Максима Шимка, 3 в м. Вінниця (UA-2021-05-25-014757-b) Уповноважена особа з питань проведення закупівлі надає наступні відповіді: 1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Комунальним закладом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» було проведено згідно проектно-кошторисної документації, яка була виготовлена згідно договору №7 від 27.03.2020 р. з проектною організацією, отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектно-кошторисної документації по робочому проекту № 373-20-к та затверджена Комунальним закладом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» згідно наказу № 134 від 25.06.2020 на суму 4541973,00 грн. Посилання - https://12school.com.ua/vykorystannya-publichnyh-koshtiv/ 2. Згідно чинного законодавства учасники мають право використовувати удосконалений електронний підпис та кваліфікований електронний підпис. На виконання наказу Мінекономіки № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» з 12.04.2021 учасники обов’язково повинні накладати на тендерну пропозицію / пропозицію електронний підпис. Відповідно до вимог Тендерної документації згідно предмету закупівлі:ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація») Капітальний ремонт приміщень харчоблоку комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» по вул. Максима Шимка, 3 в м. Вінниця учасник під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція має містити електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Згідно з постановою Кабміну від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри до 31.12 2021. Враховуючи викладене вище, учасники закупівель мають право використовувати удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів. Додатково наголошуємо, що відповідно до частини 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки № 1082 від 11.06.2020, якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів, а відповідно електронних полів на процедуру закупівлі UA-2021-05-25-014757-b учасник мав право накласти КЕП/ЕЦП. Отже, учасники мали право накласти ЕЦП та КЕП.Відповідно до Додатку 2 тендерної документації пункту 4 учасник надає : копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Наголошуємо, що згідно чинного законодавства працівник має право реалізувати свої здібності до продуктивної і творчої праці шляхом укладення трудового договору на одному або одночасно на декількох підприємствах, в установах, організаціях, якщо інше не передбачено законодавством, колективним договором або угодою сторін. Згідно Ст.21 Кодексу законів про працю України Трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Відповідно до Ст.24 Кодексу законів про працю України при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи. Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Дотримуючись чинного Законодавства України та тендерної документації, у якій зазначено, що Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна(питома вага критерію – 100%) було обрано переможцем закупівлі ТОВ «СПРЕДОМ». ТОВ «СПРЕДОМ» було надано на деяких працівників наказ про прийняття на роботу та підтверджено наявність таких працівників ( сканкопія додається ) Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – Фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого Єдиного внеску, проте проводячи закупівлю та обираючи переможця Замовник не має права не дотримуватись Законодавства України, у тому числі Кодексу законів про працю України, а також Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників ( Ст.5 Закону України Про Публічні закупівлі) згідно вищезазначеного Комунальним закладом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» тендерну пропозицію ТОВ «СПРЕДОМ» було визнано як таку, що відповідає тендерній документації та підписано договір на виконання капітального ремонту приміщень харчоблоку. Чому не надано відповідь на вимогу про усунення порушення UA-2021-05-25-014757-b.b1? Повідомлення про намір укласти договір з переможцем завантажено в систему 16.06.2021року. Під час періоду оскарження надійшла вимога через систему електронних закупівель від Приватного багатопрофільного малого підприємства "СФЕРА", код ЄДРПОУ 13302754 о 10 год. 22 хв. 24.06.2021., ID: 7953c4bb28334130b602cf167cb6f99a, згідно закону України « Про публічні закупівлі » ст.33 п.4 замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення . На електронний майданчик ZAKUPKI PROM 28.06.2021 завантажити відповідь не змогли . . На наше звернення на електронний майданчик ZAKUPKI PROM отримали відповідь ,що у зв’язку з технічною не можливістю електронного майданчику ZAKUPKI PROM прийняти відповідь після періоду оскарження неможливо. На наше звернення письмове на електронний майданчик ZAKUPKI надати відповідь чому ,ми не змогли завантажити відповідь, порушивши закон не надавши відповідь на вимогу ,отримали відповідь ( сканкопія додається ) У зв’язку з цим відповідь на вимогу приватному багатопрофільному малому підприємству "СФЕРА" 29.07.2021 року надіслали з повідомленням Укрпоштою. Відповідь (сканкопія квитанції додається) Уповноважена особа Олена Дазідова. ( сканкопія наказа на взаємозаміну додається )
На висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (пропозицій на ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація») капітальний ремонт приміщень харчоблоку комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради», що знаходиться за адресою : вул. Максима Шимка, 3 (UA-2021-05-25-014757-b). Повідомляємо у зв’язку з коротким терміном виконання ремонтних робіт враховуючі, що об’єктом капітального ремонту є приміщення харчового блоку комунального закладу (наближення початку навчального року) проводити повторну процедуру не має змоги ( треба забезпечувати харчуванням учнів закладу). На даний час ремонтні роботи розпочато та виканні на сорок п’ять відсотків від об’єму робіт, якщо розпочинати повторну процедуру закуплі учні закладу не будуть харчуватися довгий період, що нашкодить здоров’ю дітей. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації пункту 4 учасник надає : копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно Ст.21 Кодексу законів про працю України Трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Відповідно до Ст.24 Кодексу законів про працю України при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи. Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. При роз’ясненні на запит моніторингу були надані сканкопії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи від 07 червня 2021 року №11-к, а саме витяги з трудових книжок (перша сторінка з прізвищем та сторінками яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника). Згідно з постановою Кабміну від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри до 31.12 2021. Враховуючи викладене вище, учасники закупівель мають право використовувати удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів. Додатково наголошуємо, що відповідно до частини 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки № 1082 від 11.06.2020, якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів, а відповідно електронних полів на процедуру закупівлі UA-2021-05-25-014757-b учасник мав право накласти КЕП/ЕЦП. Отже, учасники мали право накласти ЕЦП та КЕП. На вимогу, яка оприлюднена учасником - фірма «Сфера-Приватне багатопрофільне мале підприємство» в електронній системі закупівель 24 червня 2021 року, не надано інформації/роз’яснення у відповідності до вимог частини першої статті 24 Закону. Згідно закону України « Про публічні закупівлі » ст.33 п.4 замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. На електронний майданчик ZAKUPKI PROM 28.06.2021 завантажити відповідь з технічної причини самого майданчика не змогли. На наше письмове звернення (29.06.2021 року) на електронний майданчик ZAKUPKI PROM отримали відповідь ,що у зв’язку з технічною не можливістю електронного майданчику ZAKUPKI PROM прийняти відповідь після періоду оскарження неможливо( на що надана сканкопія при поясненні запиту моніторингу), чим ZAKUPKI PROM електронний майданчик порушує закон України « Про публічні закупівлі » ст.33 п.4 . У зв’язку з цим відповідь на вимогу приватному багатопрофільному малому підприємству "СФЕРА" 29.07.2021 року надіслали з повідомленням Укрпоштою( на що є відповідні документи, які надавались сканкопією при роз’ясненні )