0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 500 000.00 UAH
Замовник
Управління містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 28 лип. 15:25
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.)
ПРИХОВАНО
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі послуг з розроблення містобудівної документації з внесення змін до генерального плану міста Біла Церква та плану зонування території міста Біла Церква: Відповідно до статті 16 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження, зокрема, генеральних планів населених пунктів, їх оновлення та внесення змін до них. Містобудівна документація на місцевому рівні розробляється з урахуванням відомостей Державного земельного кадастру на актуалізованій картографічній основі у цифровій формі в державній системі координат у формі електронних документів, що містять базові і тематичні геопросторові дані. Містобудівна документація на місцевому рівні може бути оновлена за рішенням місцевих рад. Оновлення містобудівної документації передбачає: 1) актуалізацію картографо-геодезичної основи; 2) перенесення з паперових носіїв у векторну цифрову форму; 3) приведення містобудівної документації у відповідність із вимогами законодавства в частині формату зберігання та оброблення даних. Внесення змін до містобудівної документації на місцевому рівні здійснюється у порядку, визначеному законодавством для її розроблення та затвердження. Відповідно до Розділу V «Підстави для внесення змін у містобудівну документацію» Наказу Мінрегіонбуду від 16.11.2011 №290 «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації», рішення щодо внесення змін у містобудівну документацію приймається на підставі: результатів моніторингу її реалізації, який проводиться відповідно до Порядку проведення містобудівного моніторингу, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01.09.2011 № 170, виникнення умов для зміни масштабів та характеру розвитку населеного пункту; змін у видах функціонального використання окремих територій; необхідності вирішення екологічних та інженерних питань; виникнення потреби у розміщенні об'єктів державного, регіонального значення, а також таких, що забезпечують громадські інтереси; необхідності реалізації інвестиційних програм і проектів. Необхідність та параметри внесення змін до містобудівної документації обґрунтовуються відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури. Внесення змін до містобудівної документації чи окремих її розділів здійснюється шляхом розроблення проекту змін до такої містобудівної документації, який після затвердження стає її невід’ємною частиною. Відповідно до статті 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», в редакції станом на момент оголошення закупівлі послуг з розроблення містобудівної документації з внесення змін до генерального плану міста Біла Церква та плану зонування території міста Біла Церква: «Послідовність виконання робіт з розроблення генерального плану населеного пункту та документації із землеустрою визначається будівельними нормами і правилами та завданням на розроблення (внесення змін, оновлення) містобудівної документації, яке складається і затверджується її замовником за погодженням з розробником. У складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту. План зонування території може розроблятися і як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану». Тому при розробленні технічних та якісних характеристик даного предмету закупівлі управлінням містобудування та архітектури керувалося та взяло за основу вимоги ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», ДСТУ-Н Б Б.1-1-12:2011 «Настанова про склад та зміст плану зонування території (зонінг)». Згідно частин 3, 4 ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» в редакції закону, що діяла на момент оголошення закупівлі: «Для населених пунктів, занесених до Списку історичних населених місць України, в межах визначених історичних ареалів у складі генерального плану населеного пункту визначаються режими регулювання забудови та розробляється історико-архітектурний опорний план, в якому зазначається інформація про об’єкти культурної спадщини. Склад, зміст та порядок розроблення історико-архітектурного опорного плану населеного пункту визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування». Склад, зміст та порядок розроблення історико-архітектурного опорного плану населеного пункту визначений ДБН Б.2.2-3:2012. «Склад та зміст історико-архітектурного опорного плану населеного пункту. Відповідно до положень статті 18 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», в редакції закону, чинній на момент оголошення закупівлі, «План зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон. План зонування території встановлює функціональне призначення, вимоги до забудови окремих територій (функціональних зон) населеного пункту, їх ландшафтної організації. Внесення змін до плану зонування території допускається за умови їх відповідності генеральному плану населеного пункту». Відповідно до положень статті 2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», в редакції закону, чинній на момент оголошення закупівлі, містобудівна документація підлягає стратегічній екологічній оцінці в порядку, встановленому Законом України «Про стратегічну екологічну оцінку». Розділ «Охорона навколишнього природного середовища», що розробляється у складі проекту містобудівної документації, одночасно є звітом про стратегічну екологічну оцінку, який має відповідати вимогам Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку». Відповідно до вищезазначених норм закону, на підставі проведеного містобудівного моніторингу, з метою забезпечення планомірного, економічного, комплексного розвитку міста, для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови міста Біла Церква, підвищення його рівня благоустрою та створення сприятливих умов життєдіяльності населення, з урахуванням в тому числі Аналітичного звіту за результатами аналізу проектних рішень Генерального плану міста Біла Церква затвердженого рішенням міської ради від 03 листопада 2016 року №319-18-VII «Про затвердження Генерального плану міста Біла Церква» та раніше розроблених проектів містобудівної документації (детальних планів території, планів зонування території) для здійснення містобудівного моніторингу, були прийняті рішення Білоцерківської міської ради від 27 травня 2021 року № 878-13-VIII «Про розроблення документації щодо внесення змін до Генерального плану міста Біла Церква затвердженого рішенням міської ради від 03 листопада 2016 року № З19-18-VІІ та Плану зонування території міста Біла Церква затвердженого рішенням міської ради від 28 березня 2019 року № 3567-68-VІІ», рішення Білоцерківської міської ради від 27 травня 2021 року № 877-13-VIII «Про внесення змін до Програми заходів щодо розроблення містобудівної документації Білоцерківської міської територіальної громади на період 2021-2023 роки, затвердженої рішенням міської ради від 24 грудня 2020 року № 42-05-VIІI». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено відповідно до наступних документів: - Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про основи містобудування», «Про стратегічну екологічну оцінку», «Про національну інфраструктуру геопросторових даних», «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» - Наказів Мінрегіонбуду від 16.11.2011 №290 «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації», від 15.08.2018 №220 «Про затвердження вимог до структури і формату оприлюднення відомостей про містобудівну документацію в мережі Інтернет», від 14.08.2015 №193 «Про затвердження Переліку класів об’єктів містобудівного кадастру»; - ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту»; - ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій»; - ДСТУ-Н Б Б.1-1-12:2011 «Настанова про склад та зміст плану зонування території (зонінг)»; - ДБН Б.2.2-3:2012 «Склад та зміст історико-архітектурного опорного плану населеного пункту. - Постанов КМУ від 26.05.2021 №532 «Про затвердження Порядку функціонування національної інфраструктури геопросторових даних», від 21.10.2015 №835 «Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у форматі відкритих даних», від 22.09.2004 №1259 «Деякі питання застосування геодезичної системи координат», від 25.05.2011 №559 «Про містобудівний кадастр»; - Інструкції про порядок контролю і приймання топографо-геодезичних та картографічних робіт, що затвердженої наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру України від 17.02.2000 №19; - Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000, 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), затвердженої наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру від 09.04.1998 №56; - Класифікатору інформації, яка відображається на топографічних планах масштабів 1:5 000, 1:2 000, 1:1 000, 1:500, затвердженого наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру від 09.03.2000 №25; - Основних положень створення топографічних планів масштабів 1:5 000, 1:2 000, 1:1 000, 1:500, затверджених наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру від 24.01.1994 №3; - Умовних знаків для топографічних планів масштабу 1:5 000, 1:2 000, 1:1 000, 1:500 затверджених наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 03.08.2001 №295; - Наказу Мінагрополітики від 02.12.2016 №509 «Про затвердження Порядку використання геодезичної референтної системи координат УСК-2000 при здійсненні робіт із землеустрою»; - інших підзаконних нормативних актів та технічних норм, що застосовуються при розробленні містобудівної документації населених пунктів – генерального плану, плану зонування території, історико-архітектурного опорного плану та нормативних актів та технічних норм, що застосовуються при розробленні топографо-геодезичної основи населених пунктів. Розмір бюджетного призначення визначено Програмою заходів щодо розроблення містобудівної документації Білоцерківської міської територіальної громади на період 2021-2023 роки, затвердженої рішенням міської ради від 24 грудня 2020 року № 42-05-VIІI із змінами, внесеними Рішенням Білоцерківської міської ради від 27 травня 2021 року № 877-13-VIII. Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. Керуючись нормами ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи зазначене, Управлінням містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради оприлюднено інформацію згідно предмету закупівлі послуг з розроблення містобудівної документації з внесення змін до генерального плану міста Біла Церква та плану зонування території міста Біла Церква, очікуваною вартістю 13 500 000,00 гривень на авторизованому електронному майданчику (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-11-012729-b). Стосовно п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Управління містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради здійснювати відповідні дії. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію. Разом з тим, Управлінням містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради оприлюднено інформацію відносно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі послуг з розроблення містобудівної документації з внесення змін до генерального плану міста Біла Церква та плану зонування території міста Біла Церква, очікуваною вартістю 13 500 000,00 гривень за посиланням https://bc-rada.gov.ua/node/10910 .
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі послуг з розроблення містобудівної документації з внесення змін до генерального плану міста Біла Церква та плану зонування території міста Біла Церква: Відповідно до статті 16 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», планування територій на місцевому рівні здійснюється шляхом розроблення та затвердження, зокрема, генеральних планів населених пунктів, їх оновлення та внесення змін до них. Містобудівна документація на місцевому рівні розробляється з урахуванням відомостей Державного земельного кадастру на актуалізованій картографічній основі у цифровій формі в державній системі координат у формі електронних документів, що містять базові і тематичні геопросторові дані. Містобудівна документація на місцевому рівні може бути оновлена за рішенням місцевих рад. Оновлення містобудівної документації передбачає: 1) актуалізацію картографо-геодезичної основи; 2) перенесення з паперових носіїв у векторну цифрову форму; 3) приведення містобудівної документації у відповідність із вимогами законодавства в частині формату зберігання та оброблення даних. Внесення змін до містобудівної документації на місцевому рівні здійснюється у порядку, визначеному законодавством для її розроблення та затвердження. Відповідно до Розділу V «Підстави для внесення змін у містобудівну документацію» Наказу Мінрегіонбуду від 16.11.2011 №290 «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації», рішення щодо внесення змін у містобудівну документацію приймається на підставі: результатів моніторингу її реалізації, який проводиться відповідно до Порядку проведення містобудівного моніторингу, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01.09.2011 № 170, виникнення умов для зміни масштабів та характеру розвитку населеного пункту; змін у видах функціонального використання окремих територій; необхідності вирішення екологічних та інженерних питань; виникнення потреби у розміщенні об'єктів державного, регіонального значення, а також таких, що забезпечують громадські інтереси; необхідності реалізації інвестиційних програм і проектів. Необхідність та параметри внесення змін до містобудівної документації обґрунтовуються відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури. Внесення змін до містобудівної документації чи окремих її розділів здійснюється шляхом розроблення проекту змін до такої містобудівної документації, який після затвердження стає її невід’ємною частиною. Відповідно до статті 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», в редакції станом на момент оголошення закупівлі послуг з розроблення містобудівної документації з внесення змін до генерального плану міста Біла Церква та плану зонування території міста Біла Церква: «Послідовність виконання робіт з розроблення генерального плану населеного пункту та документації із землеустрою визначається будівельними нормами і правилами та завданням на розроблення (внесення змін, оновлення) містобудівної документації, яке складається і затверджується її замовником за погодженням з розробником. У складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту. План зонування території може розроблятися і як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану». Тому при розробленні технічних та якісних характеристик даного предмету закупівлі управлінням містобудування та архітектури керувалося та взяло за основу вимоги ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», ДСТУ-Н Б Б.1-1-12:2011 «Настанова про склад та зміст плану зонування території (зонінг)». Згідно частин 3, 4 ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» в редакції закону, що діяла на момент оголошення закупівлі: «Для населених пунктів, занесених до Списку історичних населених місць України, в межах визначених історичних ареалів у складі генерального плану населеного пункту визначаються режими регулювання забудови та розробляється історико-архітектурний опорний план, в якому зазначається інформація про об’єкти культурної спадщини. Склад, зміст та порядок розроблення історико-архітектурного опорного плану населеного пункту визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування». Склад, зміст та порядок розроблення історико-архітектурного опорного плану населеного пункту визначений ДБН Б.2.2-3:2012. «Склад та зміст історико-архітектурного опорного плану населеного пункту. Відповідно до положень статті 18 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», в редакції закону, чинній на момент оголошення закупівлі, «План зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон. План зонування території встановлює функціональне призначення, вимоги до забудови окремих територій (функціональних зон) населеного пункту, їх ландшафтної організації. Внесення змін до плану зонування території допускається за умови їх відповідності генеральному плану населеного пункту». Відповідно до положень статті 2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», в редакції закону, чинній на момент оголошення закупівлі, містобудівна документація підлягає стратегічній екологічній оцінці в порядку, встановленому Законом України «Про стратегічну екологічну оцінку». Розділ «Охорона навколишнього природного середовища», що розробляється у складі проекту містобудівної документації, одночасно є звітом про стратегічну екологічну оцінку, який має відповідати вимогам Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку». Відповідно до вищезазначених норм закону, на підставі проведеного містобудівного моніторингу, з метою забезпечення планомірного, економічного, комплексного розвитку міста, для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови міста Біла Церква, підвищення його рівня благоустрою та створення сприятливих умов життєдіяльності населення, з урахуванням в тому числі Аналітичного звіту за результатами аналізу проектних рішень Генерального плану міста Біла Церква затвердженого рішенням міської ради від 03 листопада 2016 року №319-18-VII «Про затвердження Генерального плану міста Біла Церква» та раніше розроблених проектів містобудівної документації (детальних планів території, планів зонування території) для здійснення містобудівного моніторингу, були прийняті рішення Білоцерківської міської ради від 27 травня 2021 року № 878-13-VIII «Про розроблення документації щодо внесення змін до Генерального плану міста Біла Церква затвердженого рішенням міської ради від 03 листопада 2016 року № З19-18-VІІ та Плану зонування території міста Біла Церква затвердженого рішенням міської ради від 28 березня 2019 року № 3567-68-VІІ», рішення Білоцерківської міської ради від 27 травня 2021 року № 877-13-VIII «Про внесення змін до Програми заходів щодо розроблення містобудівної документації Білоцерківської міської територіальної громади на період 2021-2023 роки, затвердженої рішенням міської ради від 24 грудня 2020 року № 42-05-VIІI». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено відповідно до наступних документів: - Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про основи містобудування», «Про стратегічну екологічну оцінку», «Про національну інфраструктуру геопросторових даних», «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» - Наказів Мінрегіонбуду від 16.11.2011 №290 «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації», від 15.08.2018 №220 «Про затвердження вимог до структури і формату оприлюднення відомостей про містобудівну документацію в мережі Інтернет», від 14.08.2015 №193 «Про затвердження Переліку класів об’єктів містобудівного кадастру»; - ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту»; - ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій»; - ДСТУ-Н Б Б.1-1-12:2011 «Настанова про склад та зміст плану зонування території (зонінг)»; - ДБН Б.2.2-3:2012 «Склад та зміст історико-архітектурного опорного плану населеного пункту. - Постанов КМУ від 26.05.2021 №532 «Про затвердження Порядку функціонування національної інфраструктури геопросторових даних», від 21.10.2015 №835 «Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у форматі відкритих даних», від 22.09.2004 №1259 «Деякі питання застосування геодезичної системи координат», від 25.05.2011 №559 «Про містобудівний кадастр»; - Інструкції про порядок контролю і приймання топографо-геодезичних та картографічних робіт, що затвердженої наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру України від 17.02.2000 №19; - Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000, 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), затвердженої наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру від 09.04.1998 №56; - Класифікатору інформації, яка відображається на топографічних планах масштабів 1:5 000, 1:2 000, 1:1 000, 1:500, затвердженого наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру від 09.03.2000 №25; - Основних положень створення топографічних планів масштабів 1:5 000, 1:2 000, 1:1 000, 1:500, затверджених наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру від 24.01.1994 №3; - Умовних знаків для топографічних планів масштабу 1:5 000, 1:2 000, 1:1 000, 1:500 затверджених наказом Міністерства екології та природних ресурсів України від 03.08.2001 №295; - Наказу Мінагрополітики від 02.12.2016 №509 «Про затвердження Порядку використання геодезичної референтної системи координат УСК-2000 при здійсненні робіт із землеустрою»; - інших підзаконних нормативних актів та технічних норм, що застосовуються при розробленні містобудівної документації населених пунктів – генерального плану, плану зонування території, історико-архітектурного опорного плану та нормативних актів та технічних норм, що застосовуються при розробленні топографо-геодезичної основи населених пунктів. Розмір бюджетного призначення визначено Програмою заходів щодо розроблення містобудівної документації Білоцерківської міської територіальної громади на період 2021-2023 роки, затвердженої рішенням міської ради від 24 грудня 2020 року № 42-05-VIІI із змінами, внесеними Рішенням Білоцерківської міської ради від 27 травня 2021 року № 877-13-VIII. Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. Керуючись нормами ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи зазначене, Управлінням містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради оприлюднено інформацію згідно предмету закупівлі послуг з розроблення містобудівної документації з внесення змін до генерального плану міста Біла Церква та плану зонування території міста Біла Церква, очікуваною вартістю 13 500 000,00 гривень на авторизованому електронному майданчику (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-11-012729-b). Стосовно п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Управління містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради здійснювати відповідні дії. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію. Разом з тим, Управлінням містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради оприлюднено інформацію відносно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі послуг з розроблення містобудівної документації з внесення змін до генерального плану міста Біла Церква та плану зонування території міста Біла Церква, очікуваною вартістю 13 500 000,00 гривень за посиланням https://bc-rada.gov.ua/node/10910 .
Замовник вважає Висновок необґрунтованим, протиправним та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства. Замовником не було порушено норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель при оголошенні та проведені Закупівлі, тому, відповідно до ч.10 ст.8 Закону Висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-11-012729-b буде оскаржено в суді, та Замовником буде вчинено відповідні дії в електронній системі закупівель. В зв’язку з тим, що на електронному майданчику, веб-порталі Уповноваженого органу e-tender відсутня технічна можливість завантажити аргументовані заперечення до Висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-11-012729-b відповідно до абзацу 2 ч.8. ст.8 Закону, а саме відсутній розділ «Надати аргументовані заперечення до висновку», заперечення завантажити у вкладенні «Звернутися за роз’ясненнями щодо висновку» для подальшої технічної можливості оприлюднити інформацію у вкладенні «Зазначити, що висновок оскаржено в суді», та вчинити подальші дії відповідно до ч.10 ст. 8 Закону. Реалізуючи надане Законом право на надання заперечення на Висновок, повідомляємо наступне. 1. Відповідно до Висновку, ДАСУ зазначено, що «Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови № 710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язано забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedi nij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnihkoshtiv), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/25300275/info) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів. На запит Управління від 30.07.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник 04.08.2021 надав пояснення, відповідно до якого відповідна інформація розміщена за посиланням https://bc-rada.gov.ua/node/10910 (офіційний сайт Білоцерківської міської ради). Проте, моніторингом встановлено, що Замовником на вказаному сайті оприлюднено інформацію про оголошення відкритих торгів з публікацією англійською мовою «Послуги з розроблення містобудівної документації з внесення змін до генерального плану міста Біла Церква та плану зонування території міста Біла Церква» ДК 021:2015 – 71410000-5. При цьому, Замовником не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 4-1 постанови № 710.». Замовником відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено інформацію відносно Закупівлі, очікуваною вартістю 13 500 000,00 гривень, посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) https://bc-rada.gov.ua . Наголошуємо, що зазначена новація не включена до Закону України «Про публічні закупівлі». Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року було затверджено Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (надалі – Примірна методика). Згідно з п. 2 Примірної методики очікувана вартість – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів; ринкова ціна - ціна, яка встановлюється безпосередньо на реальному ринку під впливом співвідношення попиту і пропозиції, або ціна конкретних угод, які відбулись на вільному ринку під впливом виключно ринкових факторів. Відповідно до розділу 2 Примірної методики визначення Замовником очікуваної вартості складається з таких етапів: 1. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. 2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик. До формування опису предмета закупівлі рекомендується залучати відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, робіт та послуг, що будуть закуплені, а у разі відсутності таких фахівців - залучати експертів на договірних засадах. 3. Аналіз ринку. На цьому етапі доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. 4. Визначення вимог до умов поставки і оплати. Вимоги до умов поставки і оплати слід встановлювати з урахуванням періоду запланованого використання товарів та послуг, виконання робіт протягом року, а також з урахуванням фінансових можливостей замовника. 5. Визначення очікуваної вартості кожного окремого предмета закупівлі. Спосіб розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі залежить від виду предмета закупівлі, його розповсюдженості на ринку, порядку формування цін на нього. Розмір бюджетного призначення визначено Програмою заходів щодо розроблення містобудівної документації Білоцерківської міської територіальної громади на період 2021-2023 роки, затвердженої рішенням міської ради від 24 грудня 2020 року № 42-05-VIІI із змінами, внесеними Рішенням Білоцерківської міської ради від 27 травня 2021 року № 877-13-VIII. Таким чином, визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі, було здійснено Замовником відповідно до вимог чинного законодавства України. 2. Відповідно до Висновку, ДАСУ зазначено, що «за результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що Замовником в порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено вимогу для об’єднання учасників умов щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону». Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону «один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону». Так, у Тендерній документації Замовника передбачено, а саме пункті 5 розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації встановлено, що «вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію. До об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи». Відповідно до пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації «При визначенні кваліфікаційних критеріїв у Тендерній документації Замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону. Замовником зазначаються кваліфікаційні критерії до Учасників процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників процедури закупівлі встановленим критеріям згідно із законодавством та Додатком 3 до Тендерної документації. З метою прийняття рішення Замовником відповідно до вимог статті 17 Закону Учасник процедури закупівлі/Переможець процедури закупівлі подає інформацію (документи), визначені в Додатку 4 до Тендерної документації». Відповідно до пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» Тендерної документації «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції». У той же час, у пункті 3 розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» Тендерної документації «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, означитиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі». Таким чином, Замовником у Тендерній документації передбачено, що учасниками процедури Закупівлі можуть бути будь-які вітчизняні та іноземні учасники, що беруть участь у Закупівлі на рівних засадах. Також Тендерною документацією передбачено визначення поняття «об’єднання учасників», які також є потенційними учасниками Закупівлі на рівних засадах з іншими учасниками та на яких розповсюджуються загальні вимоги Тендерної документації. Замовник, керуючись вимогами ст.ст. 16, 17 Закону, визначив кваліфікаційні критерії до Учасників процедури закупівлі, а також вимоги щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у Закупівлі, що наведено у Додатку 3 та Додатку 4 до Тендерної документації. Зазначені вимоги, викладені у Додатку 3 та Додатку 4 до Тендерної документації, застосовуються до всіх Учасників закупівлі, у тому числі об’єднань учасників. Зауважимо, що чинною редакцією Закону передбачено заборону вимагати від учасників закупівель інформацію та документи, що не передбачені чинним законодавством. Так, для об’єднання учасників чинним законодавством не передбачено окремих документів та інформації для підтвердження відповідності таких учасників вимогам Закону та Тендерної документації. Замовником у Додатку 3 та Додатку 4 Тендерної документації визначено вичерпний перелік інформації та документів, які ВСІ учасники, незалежно від організаційно-правової форми, мають надати у складі тендерних пропозицій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, а також для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у Закупівлі. Крім того, Тендерною документацією встановлено право будь-яких учасників звернутися до Замовника за роз’ясненнями через електронну систему закупівель стосовно змісту та викладення вимог Тендерної документації, а також зазначено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю тендерну документацію у встановленому порядку, означитиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі. Зауважимо, що від учасників не здійснювались звернення за роз’ясненнями щодо змісту Тендерної документації з приводу визначену у Висновку, що свідчить про розуміння її вимог. Таким чином, зазначена Замовником інформація у Тендерній документації щодо підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, а також відсутності підстав для відмови в участі в процедурі Закупівлі, встановлено відповідно до вимог чинного законодавства та стосується будь-яких учасників процедури закупівлі, у тому числі об’єднань учасників. Додатково повідомляємо, що Законом не встановлено спосіб викладення інформації у Тендерній документації, зокрема, визначеної ст. 17 Закону, що стосується виключно об’єднань учасників. Законом не передбачено окремих вимог щодо підтвердження об’єднаннями учасників відсутності підстав для відмови в участі в закупівлях, також Законом не встановлено жодних виключень для об’єднань учасників щодо підтвердження інформації, передбаченої ст. 17 Закону, що свідчить про те, що зазначені вимоги ст. 17 Закону є однаковими для будь-яких учасників закупівель. 3. Відповідно до Висновку, ДАСУ зазначено, що «Крім того, Замовником в порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій». З цього приводу, повідомляємо, що виходячи з вимог частини 2 статті 22 Закону, Замовником у тендерній документації зазначаються, серед іншого, ВІДОМОСТІ щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Так, Замовником виконано вимоги пункту 14 частини 2 статті 22 Закону, пункт 2 розділу 4 «Подання та розкриття тендерних пропозицій» Тендерної документації містить відомості щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме «Дата і час розкриття Тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів». У пункті 14 частини 2 статті 22 Закону не вказано будь-яких імперативних вимог щодо форми та виду вказання замовниками кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закон не передбачає обов’язку замовників вказувати кінцевий строк подання тендерних пропозицій у Тендерній документації конкретною датою (день, місяць) або періодом. У той же час, Закон не містить заборон посилання на оголошення при вказанні кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Разом з тим, у Оголошені про проведення відкритих торгів UA-2021-06-11-012729-b (далі – Оголошення), яке розміщено в електронній системі закупівель у вільному доступі для будь-яких учасників, Замовником вказано, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2021 17:00. Зауважимо, що Тендерна документація є невід`ємною частиною Оголошення, а також відзначимо, що у Тендерній документації міститься пряме посилання на Оголошення та електронну систему закупівель для визначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, учасники, які беруть участь у відкритих торгах, володіли інформацією про необхідність подання тендерних пропозицій саме до 19 липня 2021 17:00 та вказане ДАСУ у Висновку зауваження ніяким чином не впливає на можливість подання учасниками тендерних пропозицій. Додатково повідомляємо, що інформація про кінцевий строк подання тендерних пропозицій міститься в електронній системі закупівель та є доступною для перегляду для будь-яких відвідувачів сайту. Отже, Замовником не було порушено норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель при оголошенні та проведені Закупівлі.
Інформація щодо поданої позовної заяви. З метою належного виконання вимог ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повідомляє, що 26 серпня 2021 року Замовником було подано Адміністративний позов до Північного офісу Держаудитслужби в особі Управління північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області про визнання протиправним і скасування висновку Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 10.08.2021 року за результатами моніторингу закупівлі № UA-2021-06-11-012729-b, який оприлюднено 10.08.2021, в частині встановлення порушення пункту 2 та пункту 14 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1-4 постанову Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Про відкриття Київським окружним адміністративним судом провадження у справі буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та буде зазначено номер такого провадження.