0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 738 627.00 UAH
Замовник
Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 6 серп. 08:29
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаємо пояснення на запит від 06.08.2021 року. Відповідно до експертного звіту (позитивно) від 16.02.2021 № 11/02-21, затвердженого директором ПП «Тернобудтехексперт» А.Богомольним, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Шевченка, 5 в смт. Гусятин Тернопільської області. (Коригування)» (замовник – відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту Гусятинської селищної ради), загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 15 лютого 2021 року складає – 12100,070 тис.грн. Наказом відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Гусятинської селищної ради від 19.02.2021 № 61-од затверджено проектно-кошторисну документацію «Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Шевченка, 5 в смт. Гусятин Тернопільської області. (Коригування)» з такими техніко-економічними показниками, зокрема, загальна кошторисна вартість – 12100,070 тис.грн. Рішенням Гусятинської селищної ради від 27.05.2021 № 515 делеговано управлінню капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації функції замовника робіт з метою виконання проєкту: «Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Шевченка, 5 в смт. Гусятин Тернопільської області. (Коригування)», фінансування якого передбачається з рахунків коштів субвенції з місцевого бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету та коштів місцевого бюджету. Згідно з договором на делегування функцій замовника від 09.06.2021 № 132 управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації взяло на себе, а Гусятинська селищна рада надала, функції замовника щодо закупівлі товарів, робіт та послуг, укладання відповідних договорів та контролю за їх виконанням для реалізації проекту: «Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Шевченка, 5 в смт. Гусятин Тернопільської області. (Коригування)». Зазначаємо, що відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 „Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: http://www.oda.te.gov.ua/main/ua/147.htm. Звертаємо увагу, що вищезазначені документи надаються до пояснення.»
Відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаємо пояснення на запит від 06.08.2021 року. Відповідно до експертного звіту (позитивно) від 16.02.2021 № 11/02-21, затвердженого директором ПП «Тернобудтехексперт» А.Богомольним, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Шевченка, 5 в смт. Гусятин Тернопільської області. (Коригування)» (замовник – відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту Гусятинської селищної ради), загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 15 лютого 2021 року складає – 12100,070 тис.грн. Наказом відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Гусятинської селищної ради від 19.02.2021 № 61-од затверджено проектно-кошторисну документацію «Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Шевченка, 5 в смт. Гусятин Тернопільської області. (Коригування)» з такими техніко-економічними показниками, зокрема, загальна кошторисна вартість – 12100,070 тис.грн. Рішенням Гусятинської селищної ради від 27.05.2021 № 515 делеговано управлінню капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації функції замовника робіт з метою виконання проєкту: «Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Шевченка, 5 в смт. Гусятин Тернопільської області. (Коригування)», фінансування якого передбачається з рахунків коштів субвенції з місцевого бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету та коштів місцевого бюджету. Згідно з договором на делегування функцій замовника від 09.06.2021 № 132 управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації взяло на себе, а Гусятинська селищна рада надала, функції замовника щодо закупівлі товарів, робіт та послуг, укладання відповідних договорів та контролю за їх виконанням для реалізації проекту: «Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Шевченка, 5 в смт. Гусятин Тернопільської області. (Коригування)». Зазначаємо, що відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 „Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: http://www.oda.te.gov.ua/main/ua/147.htm. Звертаємо увагу, що вищезазначені документи надаються до пояснення.»
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником 30.08.2021 подано позовну заяву до Тернопільського окружного адміністративного суду на оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 16.08.2021 року призначено номер справи 500/6175/21.
Частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи зазначене, розглянувши висновок про виявлені порушення вважаємо за необхідне надати наступну інформацію: інформація щодо усунення порушень вказаних у висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-06-24-004130-b не надається, у зв’язку з оскарженням висновку в судовому порядку. Крім того, Закон України «Про публічні закупівлі», та Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» не визначає повноваження відповідача зобов'язувати за результатом здійсненого моніторингу закупівлі її замовника вчиняти дії по припиненню зобов'язань за договором на закупівлю. Такі повноваження відсутні і у статтях 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», на які здійснено посилання у 3 констатуючої частини оскаржуваного висновку. Також зазначаємо, що статтею 526 Цивільного кодексу України передбачено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов'язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов'язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов'язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін. При цьому, відповідно до чт. 525 Цивільного кодексу України, одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Тому вважаємо, що розірвання укладеного із переможцем процедури можливе лише за взаємною згодою сторін. Конституційний Суд України у Рішенні від 25 січня 2012 року № З-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України).