0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 490 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ №9 З ПОСИЛЕНОЮ СПОРТИВНОЮ ПІДГОТОВКОЮ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 17 серп. 14:33
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш Запит про надання пояснень, отриманий 19.08.2021 року, пояснюємо наступне: У 2019 році, в зв'язку із «сумним» станом санвузлів закладу, який, до речі, збудований у 1959 році, було замовлено, складено та отримано кошторисну документацію на проведення поточного ремонту туалетів будівлі спального корпусу закладу. На підставі цього документу було порушено клопотання перед головним розпорядником бюджетних коштів щодо включення до кошторису на 2020 рік витрат на проведення поточного ремонту. Оскільки, проведення саме ПОТОЧНИХ ремонтів не зобов'язує мати та включати до тендерної документації кошторисну документацію, цей документ використовувався суто для внутрішньої роботи. Виходячи з даних, відображених в ньому, складалися технічні та якісні характеристики предмету закупівлі та обраховувався розмір очікуваної вартості предмету закупівлі. Розрахунком до кошторису на 2020 рік (зі змінами), затвердженим головним розпорядником, проведення поточного ремонту приміщень туалетів передбачено в повному обсязі у відповідності до кошторисної документації.
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На Ваш Запит про надання пояснень, отриманий 19.08.2021 року, пояснюємо наступне: Тендерний комітет Криворізької гімназії №98 Криворізької міської ради є правоприємником Тендерного комітету Комунального навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 9 з посиленою спортивною підготовкою» КМР, тому деякі пояснення можуть бути припущеннями. При складанні тендерної документації на закупівлю за № UA-2020-07-28-000099-с було враховано обмеження щодо можливості проведення попередньої оплати в зв'язку із загостреною епідеміологічною ситуацією у державі. Тому в проекті договору передбачена 100 відсоткова післяоплата. Але, на момент підписання договору від головного розпорядника бюджетних коштів було отримано дозвіл щодо включення до умов оплати по договору проведення попередньої оплати, в зв'язку з чим цим пунктом й було доповнено договір. Виходячи зі змісту Вашого зауваження, мабуть, слід було укласти договір у відповідності до проекту, а потім внести зміни додатковою угодою?
На Ваш Запит про надання пояснень, отриманий 19.08.2021 року, пояснюємо наступне: Тендерний комітет Криворізької гімназії №98 Криворізької міської ради є правоприємником Тендерного комітету Комунального навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 9 з посиленою спортивною підготовкою» КМР, тому деякі пояснення можуть бути припущеннями. При складанні тендерної документації на закупівлю за № UA-2020-07-28-000099-с було враховано обмеження щодо можливості проведення попередньої оплати в зв'язку із загостреною епідеміологічною ситуацією у державі. Тому в проекті договору передбачена 100 відсоткова післяоплата. Але, на момент підписання договору від головного розпорядника бюджетних коштів було отримано дозвіл щодо включення до умов оплати по договору проведення попередньої оплати, в зв'язку з чим цим пунктом й було доповнено договір. Виходячи зі змісту Вашого зауваження, мабуть, слід було укласти договір у відповідності до проекту, а потім внести зміни додатковою угодою?
На Ваш Запит про надання пояснень, отриманий 19.08.2021 року, пояснюємо наступне: У 2019 році, в зв'язку із «сумним» станом санвузлів закладу, який, до речі, збудований у 1959 році, було замовлено, складено та отримано кошторисну документацію на проведення поточного ремонту туалетів будівлі спального корпусу закладу. На підставі цього документу було порушено клопотання перед головним розпорядником бюджетних коштів щодо включення до кошторису на 2020 рік витрат на проведення поточного ремонту. Оскільки, проведення саме ПОТОЧНИХ ремонтів не зобов'язує мати та включати до тендерної документації кошторисну документацію, цей документ використовувався суто для внутрішньої роботи. Виходячи з даних, відображених в ньому, складалися технічні та якісні характеристики предмету закупівлі та обраховувався розмір очікуваної вартості предмету закупівлі. Розрахунком до кошторису на 2020 рік (зі змінами), затвердженим головним розпорядником, проведення поточного ремонту приміщень туалетів передбачено в повному обсязі у відповідності до кошторисної документації.
На Ваш висновок про наявність порушень законодавства пояснюємо наступне: Тендерний комітет закладу створений наказом 30-аг 09 червня 2020 року. Закупівля послуг з поточного ремонту туалетів будівлі спального корпусу Комунального навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 9 з посиленою спортивною підготовкою» КМР – перша процедура відкритих торгів для комітету. Тому деякі нюанси проведення процедур були для нас невідомими, поки не стикнулися. 1. Щодо довідки про відсутність заборгованості на рахунках. Дійсно, пунктом 4 Додатку 3 до Тендерної документації встановлено обов’язок учасника надати копію довідки з обслуговуючого банку(-ів) про відсутність заборгованості на рахунках учасника. Так, на виконання даної вимоги Учасником надана довідка про відкриті поточні рахунки в АТ «УКРСИББАНК». Відповідно до п.п. 6 п. 3 Інструкції про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтів банків та кореспондентських рахунків банків - резидентів і нерезидентів, затвердженої постановою Правління НБУ від 12.11.2003 № 492 поточний рахунок - рахунок, що відкривається банком клієнту на договірній основі для зберігання грошей і здійснення розрахунково-касових операцій за допомогою платіжних інструментів відповідно до умов договору та вимог законодавства України. Відтак, по даному рахунку не може виникнути заборгованість або інші види зобов’язань учасника, оскільки він призначений лише для зберігання власних коштів та здійснення розрахунково-касових операцій в межах обсягу цих коштів. Право користування кредитним коштами банку по поточному рахунку не виникає, у зв’язку з чим з довідки, наданої Учасником, можна стверджувати про відсутність заборгованості на рахунках Учасника. У довідці, наданій Учасником, банк не зазначив про наявність заборгованості чи будь-яких інших зобов’язань Учасника перед банком. Тому Замовник й не відхилив надану пропозицію. 2. Щодо укладення договору про закупівлю, відмінного від проекту, оприлюдненого Замовником під час проведення процедури закупівель, пояснюємо наступне. Так, під час підготовки тендерної документації були враховані обмеження щодо можливості проведення попередньої оплати у зв’язку із загостренням епідеміологічної ситуації в Україні. Тому у проекті договору була передбачена 100% післяплата. Але, у примітці до Додатку 4 до Тендерної документації зазначено наступне: Проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти При цьому, Замовником було подано клопотання до головного розпорядника бюджетних коштів про надання дозволу щодо включення до умов договору здійснення попередньої оплати. Відтак, на момент підписання договору Замовником було отримано дозвіл від головного розпорядника бюджетних коштів щодо можливості здійснення попередньої оплати за вказані роботи, у зв’язку з чим Замовником було передбачено у договорі попередню оплату на підставі вищевказаного дозволу та постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Спираючись на вищевикладене, повідомляємо, що припинити зобов'язання за Договором від 31.08.2020 року за № 044-20 неможливо, оскільки виконання робіт в повному обсязі завершено до 20 грудня 2020 року (остаточні акти виконаних будівельних робіт підписані 29 грудня 2020 року). Оплата за договором здійснена в повному обсязі. При подальшому проведенні закупівель Замовник зобов'язується приділяти більше уваги дотриманню чинного законодавства в сфері державних закупівель. Та якнайшвидше провести навчання та отримати відповідні знання відповідальною за закупівлі особою.