0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
80 216 455.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 19 серп. 16:47
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Учасник виконав умову тендерної документації щодо надання банківської гарантії в повному обсязі. Очікувана вартість предмету закупівлі розраховується відповідно зведеного кошторисного розрахунку.
Учасник виконав умову тендерної документації щодо надання банківської гарантії в повному обсязі. Очікувана вартість предмету закупівлі розраховується відповідно зведеного кошторисного розрахунку.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно розділу 6. п.6 тендерної документації Замовник даних торгів може вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, шляхом внесення на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі 3% від вартості договору про закупівлю. Такої вимоги до учасника – переможця від замовника не було. Відповідно у внесенні грошової застави як забезпечення виконання договору не було потреби. Ознайомитись з планом робіт департаменту капітального будівництва міської ради можна на офіційному сайті Вінницької міської ради.
Відповідно розділу 6. п.6 тендерної документації Замовник даних торгів може вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, шляхом внесення на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі 3% від вартості договору про закупівлю. Такої вимоги до учасника – переможця від замовника не було. Відповідно у внесенні грошової застави як забезпечення виконання договору не було потреби. Ознайомитись з планом робіт департаменту капітального будівництва міської ради можна на офіційному сайті Вінницької міської ради.
14 вересня 2021 року о 17год. 37 хв. управлінням Державною аудиторською службою України було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт з: «реконструкції будівлі комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №16 Вінницької міської ради" по вул. Миколи Зерова,12 в м. Вінниця. Коригування (завершення робіт)». Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2021-06-15-003161-a. Відповідно до ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З урахуванням викладеного та користуючись правами передбаченими Законом звертаємось до органу державного фінансового контролю за наступними роз'ясненнями змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, а саме: - яким нормативно-правовим актом України передбачено застосування саме такого зобов'язання (вжиття саме таких заходів) щодо усунення виявлених порушень, а не іншого. - У який спосіб та з дотриманням якого порядку передбаченого чинним законодавством України його необхідно виконати Замовнику.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Державна аудиторська служба України розглянула ваше звернення за роз’ясненням щодо висновку від 17.09.2021, оприлюднене в електронній системі закупівель, щодо роз’яснення змісту висновку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-06-15-003161-a) та зобов’язань, визначених у висновку оприлюдненому в електронній системі закупівель 14.09.2021 та повідомляє. Частиною сьомою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що у висновку обов’язкового зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість; 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або 4 унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі; 4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі; 5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. При тому, наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552 «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядку його заповнення», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 року за № 958/35241 (далі – Наказ № 552) затверджено форму такого висновку, який складається із вступної частини, в якій зазначається інформація про закупівлі, предмет закупівлі, інформація про оприлюднення та застосовану процедуру закупівлі, підстави здійснення моніторингу та дата початку моніторингу, та констатуючої частини, де зазначається дата закінчення моніторингу та інформація про результати моніторингу, висновок про наявність чи відсутність порушення та зобов’язання щодо його усунення у разі виявлення. Отже, відповідно до положень частини сьомої статті 8 Закону та положень Наказу № 552 Держаудитслужба склала Висновок з описом тієї інформації, яку вимагають зазначені норми законодавства. Держаудитслужба, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», зобов’язала здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. Рішенням Верховного Суду у справі № 640/467/19 визначено, що у висновку про потребу «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель» Держаудитслужба має конкретизувати, якого саме заходу має вжити позивач для усунення виявлених під час моніторингу порушень. Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, яких саме заходів слід вжити для усунення виявлених порушень, зі свого боку, може призвести до нового можливого порушення замовником чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Частина п’ята статті 242 КАС України передбачає при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду. Отже, зважаючи на зазначене, Держаудитслужба зобов’язала Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради (далі – Замовник) усунути встановлене порушення та запропонувала один із можливих шляхів усунення цих порушень, а саме: припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України. Таким чином Держаудитслужба при зобов’язанні усунення порушення чітко дотримувалася норм та вимог, установлених Законом, врахувала позицію Верховного Суду викладену у справі № 640/467/19, та жодним чином не порушила прав та охоронюваних інтересів Замовника.
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Висновок моніторингу оскаржено Замовником до Вінницького окружного адміністративного суду
Заперечення