0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
18 549 989.60 UAH
Замовник
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 19 серп. 17:10
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – КП «Київміськсвітло»/Підприємство) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 25.08.2021 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по автодорозі «Київське півкільце» по вул. Академіка Заболотного, ПВ-6068, ПВ-6068/1, ПВ-6068/2, ПВ-6068/3 у Голосіївському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-18-012035-c) повідомляє наступне. 1) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені проєктною документацією на об’єкт будівництва, яка складається з дефектного акта (є складовою частиною тендерної документації) та кошторисної документації, що узгоджується з положеннями пункту 8.4 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Вимоги до основних матеріалів встановлені з урахуванням розпорядження Київської міської державної адміністрації від 26.05.2003 № 900 «Про порядок застосування в місті Києві металевих опор зовнішнього освітлення контактної мережі, кронштейнів до них, дорожніх огорож, металоконструкцій світлофорного обладнання, дорожніх знаків і рекламних показників, захищених від корозії методом металізації», постанови Кабінету Міністрів України від 15.10.2012 № 992 «Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення», рішення Київської міської ради від 18.12.2018 року № 461/6512 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки», ДСТУ-Н Б В.2.5-83:2016 «Настанова з проектування засобів і обладнання зовнішнього освітлення міст, селищ та сільських населених пунктів», ДСТУ 8546:2015 «Світильники зі світлодіодними джерелами світла. Загальні технічні умови», ДСТУ EN 60598-1:2017 Світильники. Частина 1. «Загальні вимоги та випробування», ДСТУ EN 60598-2-3:2014 «Світильники. Частина 2-3. Додаткові вимоги. Світильники для освітлення вулиць і доріг», ДСТУ EN 62722-1:2018 «Робочі характеристики світильників. Частина 1. Загальні вимоги», ДСТУ EN 62717:2018 «Модулі світлодіодні для загального освітлення. Вимоги до робочих характеристик» та інших державних стандартів та правил. 2) Щодо розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі КП «Київміськсвітло» відповідно до пункту 4 статті 75 Бюджетного кодексу України щорічно готує бюджетний запит та подає його головному розпоряднику для включення потреби у бюджетному фінансуванні на виконання робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення до проекту бюджету м. Києва на відповідний період (документ, підготовлений головним розпорядником коштів, що містить пропозиції з відповідним обгрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для його діяльності на наступні бюджетні періоди). На основі бюджетних запитів формується проект місцевого бюджету. Обсяг капітальних видатків визначається враховуючи запланований обсяг робіт згідно з проектно-кошторисною документацією, ступеню будівельної готовності об’єктів, кількістю наявного обладнання та предметів довгострокового користування та ступеню їх фізичного і морального зношення. Фактори, що можуть враховуватися при визначенні обсягу капітальних видатків головним розпорядником визначаються самостійно з урахуванням галузевих особливостей. Порядок проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, визначений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів». Остаточний розмір бюджетних асигнувань на здійснення певних функцій та програм доводиться отримувачу бюджетних коштів Лімітною довідкою. Бюджетні призначення в розрізі об’єктів визначаються розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), зокрема на 2021 рік розмір бюджетного призначення визначений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.04.2021 року №863 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)». Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по автодорозі «Київське півкільце» по вул. Академіка Заболотного, ПВ-6068, ПВ-6068/1, ПВ-6068/2, ПВ-6068/3 у Голосіївському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. При складанні кошторисної документації об’єкту будівництва були використані наступні ресурсні елементні кошторисні норми: - ДСТУ Б Д.2.2-33:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи Збірник 33. Лінії електропередачі». - СОУ Д.2.2-03360874-001:2017 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Мережі зовнішнього освітлення» - ДСТУ Б Д.2.3-8:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування Збірник 8. Електротехнічні установки» - ДСТУ Б Д.2.2-9:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи Збірник 9. Металеві конструкції» - ДСТУ Б Д.2.4-18-2014 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій.(Збірник 18 зі зміною «1»). - ДСТУ Б Д.2.3-10:2012 « Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування зв’язку. Збірник 10. Зі зміною №1 та поправкою» - ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно - будівельні роботи. Збірник 2. Фундаменти». Очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисній вартості об’єкта будівництва за мінусом витрат, що не відносяться до будівельно-монтажних робіт, зокрема витрат на утримання служби замовника, на виконання проектно-вишукувальних робіт, на проведення авторського нагляду тощо. Правильність визначення вартості робіт та матеріалів, застосування будівельних норм та розцінок при складанні кошторисної вартості об’єкта будівництва підтверджується позитивним експертним звітом експертної організації - ДП «Укрдержбудекспертиза», що додається. 3) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. КП «Київміськсвітло не здійснювало оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, виходячи з наступного. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, із змінами (далі Постанова № 710) обов’язок забезпечити, зокрема оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) встановлено для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки (п. 41 Постанови № 710). Разом з тим, виходячи з нормативних визначень понять головний розпорядник бюджетних коштів, розпорядник бюджетних коштів (наведених у статті 2 Бюджетного кодексу України) та суб’єкт господарювання державного сектору економіки (наведене у статті 22 Господарського кодексу України), КП «Київміськсвітло» не є ані головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ані суб’єктом господарювання державного сектору економіки. При цьому, наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04.01.2021 №Н-3 «Про визначення одержувачів бюджетних коштів у 2021 році» КП «Київміськсвітло» визначено одержувачем бюджетних коштів. Зважаючи на викладене, у Підприємства відсутній обов’язок забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з вимогами Постанови № 710. Проте, варто зазначити, що КП «Київміськсвітло» на виконання вимог п. 4.6. та Додатку 1 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної інформації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» надає Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для вивчення та, у разі необхідності, відповідного реагування, документацію щодо проведення закупівель, в тому числі обґр унтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик, очікуваної ціни, вибору процедури закупівлі, завчасно, за 10 робочих днів до дати оголошення торгів, шляхом введення зазначеної інформації та завантаження документів до електронної інформаційно-аналітичної системи «Закупівлі міста Києва» на веб-порталі «Київаудит» https://kyivaudit.gov.ua/. У такому ж порядку до електронної інформаційно-аналітичної системи «Закупівлі міста Києва» на веб-порталі «Київаудит» було надано відповідну інформацію та документи за предметом закупівлі: « Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по автодорозі «Київське півкільце» по вул. Академіка Заболотного, ПВ-6068, ПВ-6068/1, ПВ-6068/2, ПВ-6068/3 у Голосіївському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – КП «Київміськсвітло»/Підприємство) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 25.08.2021 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по автодорозі «Київське півкільце» по вул. Академіка Заболотного, ПВ-6068, ПВ-6068/1, ПВ-6068/2, ПВ-6068/3 у Голосіївському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-18-012035-c) повідомляє наступне. 1) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені проєктною документацією на об’єкт будівництва, яка складається з дефектного акта (є складовою частиною тендерної документації) та кошторисної документації, що узгоджується з положеннями пункту 8.4 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Вимоги до основних матеріалів встановлені з урахуванням розпорядження Київської міської державної адміністрації від 26.05.2003 № 900 «Про порядок застосування в місті Києві металевих опор зовнішнього освітлення контактної мережі, кронштейнів до них, дорожніх огорож, металоконструкцій світлофорного обладнання, дорожніх знаків і рекламних показників, захищених від корозії методом металізації», постанови Кабінету Міністрів України від 15.10.2012 № 992 «Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення», рішення Київської міської ради від 18.12.2018 року № 461/6512 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки», ДСТУ-Н Б В.2.5-83:2016 «Настанова з проектування засобів і обладнання зовнішнього освітлення міст, селищ та сільських населених пунктів», ДСТУ 8546:2015 «Світильники зі світлодіодними джерелами світла. Загальні технічні умови», ДСТУ EN 60598-1:2017 Світильники. Частина 1. «Загальні вимоги та випробування», ДСТУ EN 60598-2-3:2014 «Світильники. Частина 2-3. Додаткові вимоги. Світильники для освітлення вулиць і доріг», ДСТУ EN 62722-1:2018 «Робочі характеристики світильників. Частина 1. Загальні вимоги», ДСТУ EN 62717:2018 «Модулі світлодіодні для загального освітлення. Вимоги до робочих характеристик» та інших державних стандартів та правил. 2) Щодо розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі КП «Київміськсвітло» відповідно до пункту 4 статті 75 Бюджетного кодексу України щорічно готує бюджетний запит та подає його головному розпоряднику для включення потреби у бюджетному фінансуванні на виконання робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення до проекту бюджету м. Києва на відповідний період (документ, підготовлений головним розпорядником коштів, що містить пропозиції з відповідним обгрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для його діяльності на наступні бюджетні періоди). На основі бюджетних запитів формується проект місцевого бюджету. Обсяг капітальних видатків визначається враховуючи запланований обсяг робіт згідно з проектно-кошторисною документацією, ступеню будівельної готовності об’єктів, кількістю наявного обладнання та предметів довгострокового користування та ступеню їх фізичного і морального зношення. Фактори, що можуть враховуватися при визначенні обсягу капітальних видатків головним розпорядником визначаються самостійно з урахуванням галузевих особливостей. Порядок проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, визначений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів». Остаточний розмір бюджетних асигнувань на здійснення певних функцій та програм доводиться отримувачу бюджетних коштів Лімітною довідкою. Бюджетні призначення в розрізі об’єктів визначаються розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), зокрема на 2021 рік розмір бюджетного призначення визначений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.04.2021 року №863 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)». Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по автодорозі «Київське півкільце» по вул. Академіка Заболотного, ПВ-6068, ПВ-6068/1, ПВ-6068/2, ПВ-6068/3 у Голосіївському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. При складанні кошторисної документації об’єкту будівництва були використані наступні ресурсні елементні кошторисні норми: - ДСТУ Б Д.2.2-33:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи Збірник 33. Лінії електропередачі». - СОУ Д.2.2-03360874-001:2017 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Мережі зовнішнього освітлення» - ДСТУ Б Д.2.3-8:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування Збірник 8. Електротехнічні установки» - ДСТУ Б Д.2.2-9:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи Збірник 9. Металеві конструкції» - ДСТУ Б Д.2.4-18-2014 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій.(Збірник 18 зі зміною «1»). - ДСТУ Б Д.2.3-10:2012 « Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування зв’язку. Збірник 10. Зі зміною №1 та поправкою» - ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно - будівельні роботи. Збірник 2. Фундаменти». Очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисній вартості об’єкта будівництва за мінусом витрат, що не відносяться до будівельно-монтажних робіт, зокрема витрат на утримання служби замовника, на виконання проектно-вишукувальних робіт, на проведення авторського нагляду тощо. Правильність визначення вартості робіт та матеріалів, застосування будівельних норм та розцінок при складанні кошторисної вартості об’єкта будівництва підтверджується позитивним експертним звітом експертної організації - ДП «Укрдержбудекспертиза», що додається. 3) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. КП «Київміськсвітло не здійснювало оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, виходячи з наступного. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, із змінами (далі Постанова № 710) обов’язок забезпечити, зокрема оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) встановлено для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки (п. 41 Постанови № 710). Разом з тим, виходячи з нормативних визначень понять головний розпорядник бюджетних коштів, розпорядник бюджетних коштів (наведених у статті 2 Бюджетного кодексу України) та суб’єкт господарювання державного сектору економіки (наведене у статті 22 Господарського кодексу України), КП «Київміськсвітло» не є ані головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ані суб’єктом господарювання державного сектору економіки. При цьому, наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04.01.2021 №Н-3 «Про визначення одержувачів бюджетних коштів у 2021 році» КП «Київміськсвітло» визначено одержувачем бюджетних коштів. Зважаючи на викладене, у Підприємства відсутній обов’язок забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з вимогами Постанови № 710. Проте, варто зазначити, що КП «Київміськсвітло» на виконання вимог п. 4.6. та Додатку 1 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної інформації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» надає Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для вивчення та, у разі необхідності, відповідного реагування, документацію щодо проведення закупівель, в тому числі обґр унтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик, очікуваної ціни, вибору процедури закупівлі, завчасно, за 10 робочих днів до дати оголошення торгів, шляхом введення зазначеної інформації та завантаження документів до електронної інформаційно-аналітичної системи «Закупівлі міста Києва» на веб-порталі «Київаудит» https://kyivaudit.gov.ua/. У такому ж порядку до електронної інформаційно-аналітичної системи «Закупівлі міста Києва» на веб-порталі «Київаудит» було надано відповідну інформацію та документи за предметом закупівлі: « Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по автодорозі «Київське півкільце» по вул. Академіка Заболотного, ПВ-6068, ПВ-6068/1, ПВ-6068/2, ПВ-6068/3 у Голосіївському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»