0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 706 395.20 UAH
Знайдено порушення
Дата: 30 серп. 15:24
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.)
ПРИХОВАНО
У зв’язку з проведення моніторингу (ID моніторингу:UA-M-2021-08-30-000002) закупівлі «Поточний середній ремонт вул. Центральна від вул. Лесі Українки в с. Вишнів до дачного масиву «Вишенька» (ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013, код ДК 021-2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (ID: UA-2021-07-21-005954-b; надалі – закупівля) повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетне призначення - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Пунктом 23 частини 1 стаття 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що затвердження місцевого бюджету є виключною компетенцією сільських, селищних, міських рад. Згідно частини 2 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. Наголошуємо, що бюджетні призначення Підгайцівської сільської ради передбачені рішенням сільської ради від 24.12.2020 № 3/7 «Про бюджет сільської територіальної громади с. Підгайці на 2021 рік» з урахуванням внесених змін. Зважаючи на викладене, бюджетні призначення не обґрунтовуються уповноваженими особами, а тому неможливо надати відповідь на запитання Управління західного офісу ДАС у Волинській області наступного змісту: «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення?». Також зазначаємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалось на підставі проектної документації за робочим проектом: «Поточний середній ремонт вул. Центральна від вул. Лесі Українки в с. Вишнів до дачного масиву «Вишенька». Зокрема, технічні і якісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічне завдання на виконання робіт з поточного ремонту вносились в тендерну документацію на підставі дефектного акту, зведеної відомості об’ємів будівельно-монтажних робіт та локального кошторису на будівельні роботи згідно робочого проекту (копії даних аркушів робочого проекту додаємо). Очікувана вартість предмета закупівлі формувалась на підставі показників зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва згідно робочого проекту. Зокрема, загальна вартість по зведеному кошторисному розрахунку становить 4 878 116,00 грн. Проте, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (вартості будівельних робіт), з даної суми виключено передбачені кошторисним розрахунком кошти на утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд), кошти на проведення процедури закупівлі, вартість проєктних робіт, вартість експертизи проєктної документації, кошти на здійснення авторського нагляду. Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі склала 4 706 395,20 грн. з ПДВ. Наголошуємо на тому, що ТОВ «Перша приватна експертиза» надала позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Поточний середній ремонт вул. Центральна від вул. Лесі Українки в с. Вишнів до дачного масиву «Вишенька» (копію додаємо). Згідно експертного звіту загальна кошторисна вартість будівництва складає 4 878 116,00 грн. На таку суму розроблений зведений кошторисний розрахунок проектною організацією. Окрім того, надаємо копію розпорядження сільського голови від 05.07.2021 № 19 «Про затвердження кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Поточний середній ремонт вул. Центральна від вул. Лесі Українки в с. Вишнів до дачного масиву «Вишенька». Враховуючи вищевикладене, відсутні ознаки порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель Підгайцівською сільською радою. Додатково зазначаємо, що проектна документація за робочим проектом «Поточний середній ремонт вул. Центральна від вул. Лесі Українки в с. Вишнів до дачного масиву «Вишенька» у повному обсязі з пояснювальною запискою, кресленнями та кошторисною документацією, а також інші оригінали наданих документів знаходяться в замовника. Також повідомляємо, що Підгайцівською сільською радою не здійснювалось оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті. Звертаємо увагу на те, що підпункт 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 носить лише рекомендаційний характер для органів місцевого самоврядування.
У зв’язку з проведення моніторингу (ID моніторингу:UA-M-2021-08-30-000002) закупівлі «Поточний середній ремонт вул. Центральна від вул. Лесі Українки в с. Вишнів до дачного масиву «Вишенька» (ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013, код ДК 021-2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (ID: UA-2021-07-21-005954-b; надалі – закупівля) повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетне призначення - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування. Пунктом 23 частини 1 стаття 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що затвердження місцевого бюджету є виключною компетенцією сільських, селищних, міських рад. Згідно частини 2 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. Наголошуємо, що бюджетні призначення Підгайцівської сільської ради передбачені рішенням сільської ради від 24.12.2020 № 3/7 «Про бюджет сільської територіальної громади с. Підгайці на 2021 рік» з урахуванням внесених змін. Зважаючи на викладене, бюджетні призначення не обґрунтовуються уповноваженими особами, а тому неможливо надати відповідь на запитання Управління західного офісу ДАС у Волинській області наступного змісту: «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення?». Також зазначаємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалось на підставі проектної документації за робочим проектом: «Поточний середній ремонт вул. Центральна від вул. Лесі Українки в с. Вишнів до дачного масиву «Вишенька». Зокрема, технічні і якісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічне завдання на виконання робіт з поточного ремонту вносились в тендерну документацію на підставі дефектного акту, зведеної відомості об’ємів будівельно-монтажних робіт та локального кошторису на будівельні роботи згідно робочого проекту (копії даних аркушів робочого проекту додаємо). Очікувана вартість предмета закупівлі формувалась на підставі показників зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва згідно робочого проекту. Зокрема, загальна вартість по зведеному кошторисному розрахунку становить 4 878 116,00 грн. Проте, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (вартості будівельних робіт), з даної суми виключено передбачені кошторисним розрахунком кошти на утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд), кошти на проведення процедури закупівлі, вартість проєктних робіт, вартість експертизи проєктної документації, кошти на здійснення авторського нагляду. Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі склала 4 706 395,20 грн. з ПДВ. Наголошуємо на тому, що ТОВ «Перша приватна експертиза» надала позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Поточний середній ремонт вул. Центральна від вул. Лесі Українки в с. Вишнів до дачного масиву «Вишенька» (копію додаємо). Згідно експертного звіту загальна кошторисна вартість будівництва складає 4 878 116,00 грн. На таку суму розроблений зведений кошторисний розрахунок проектною організацією. Окрім того, надаємо копію розпорядження сільського голови від 05.07.2021 № 19 «Про затвердження кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Поточний середній ремонт вул. Центральна від вул. Лесі Українки в с. Вишнів до дачного масиву «Вишенька». Враховуючи вищевикладене, відсутні ознаки порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель Підгайцівською сільською радою. Додатково зазначаємо, що проектна документація за робочим проектом «Поточний середній ремонт вул. Центральна від вул. Лесі Українки в с. Вишнів до дачного масиву «Вишенька» у повному обсязі з пояснювальною запискою, кресленнями та кошторисною документацією, а також інші оригінали наданих документів знаходяться в замовника. Також повідомляємо, що Підгайцівською сільською радою не здійснювалось оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті. Звертаємо увагу на те, що підпункт 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 носить лише рекомендаційний характер для органів місцевого самоврядування.
На виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, оприлюдненого в електронній системі закупівель 06.09.2021, між Підгайцівською сільською радою та товариством з обмеженою відповідальністю «Унідор Сервіс» було укладено додаткову угоду № 1 від 09.09.2021, якою було розірвано договір № 541 від 30.08.2021, укладеного за результатами процедури відкритих торгів щодо закупівлі послуг з Поточного середнього ремонту вул. Центральна від вул. Лесі Українки в с. Вишнів до дачного масиву «Вишенька» (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-21-005954-b).