0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 003 715.60 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" НОВОПОКРОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 8 вер. 17:07
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-04-010823-b від 24 вересня 2021 року, який опубліковано в електронній системі закупівель 24 вересня 2021 року. Згідно з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-04-010823-b від 24 вересня 2021 року (надалі- Висновок) встановлено порушення норм ст.5, частини 3 статті 17, пункту 19 частини другої статті 22, абз.2 п.1ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: 1) У Висновку вказано, що тендерна документація не містить приклад формальних помилок. Натомість в оприлюдненій в системі електронних закупівель тендерній документації, що затверджена рішенням тендерного комітету 04.08.2021 року (зі змінами та доповненнями) у п.п.1.7 п.1 розділу ІІІ тендерної документації чітко вказано, що «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Відповідно до Наказу № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок» Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а також наведено перелік та опис таких формальних помилок. 2) щодо вимоги тендерної документації про надання акту огляду об’єкту, то Замовник вважає за необхідне зазначити, що згідно з ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Беручи до уваги, що виконання робіт буде здійснюватися у медичному закладі, що є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, а функцією Замовника є максимально ефективне проведення зазначеної закупівлі, Замовником було вирішено включити до тендерної документації вимогу щодо надання Акт огляду об’єкту. Окрім того, відповідно до пункту 9.1 ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" стадія "Робоча документація (Р)" розробляється на підставі затвердженої попередньої стадії "Проект (П)", який визначає містобудівні, архітектурні, художні, екологічні, технічні, технологічні, інженерні рішення об'єкта будівництва, які необхідні та визначають чіткі обсяги робіт по розробці другої стадії проектування "Робоча документація (Р). Відтак, з метою наочного ознайомлення з об’ємом робіт, передбачених в технічному завданні, учаснику необхідно провести обстеження (огляд) розробленої та затвердженої проектної документації (стадія "П"), у тому числі обєкту, про що у складі пропозиції надати акт обстеження (огляду) об'єкту. Разом з тим, Замовник звертає увагу, що жоден з учасників/потенційних учасника не звертався до Замовника, що вказано норма є дискримінаційною, а включена Замовником лише з метою захисту від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні такого документу. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі. Тому Замовник вважає, що дана вимога жодним чином не є дискримінаційною, не суперечить Закону, оскільки будь-який суб’єкт господарювання незалежно від організаційно-правової форми чи форми власності може отримати вказаний документ у разі його звернення до Замовника. 3) Відповідно до п.5 розділу ІІІ тендерної документації Переможець торгів, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону (докладніше у додатку №2б до Тендерної документації). Відповідно до частин 5, 6 статті 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель. Згідно з роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 «Щодо застосування статті 17 Закону» Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі. Слід зазначити, що тендерною документацією вимагається надання довідки, виданою Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель щодо фізичної особи, яка є учасником та службової (посадової) особи учасника. Вищезазначена довідка МВС є документальним підтвердженням (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником та службової (посадової) особи учасника юридичної особи, а отже є документальним підтвердженням щодо відсутності (наявності) підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 статті 17 Закону. Законом не заборонено Замовнику встановлювати додаткові вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі для Переможця процедури закупівлі. На підставі викладеного, Замовником при складанні тендерної документації не порушені частина 3 статті 17 Закону. 4) Відповідно до п.2 ч.2 ст. 22 Закону в тендерній документації має міститися один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. На виконання вищезазначеного Замовником було встановлено у Додатку 1 до тендерної документації, що документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям є Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у довільній формі та Довідка, що містить інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт у довільній формі. Таким чином, умовами та вимогами тендерної документації не встановлювалося та не передбачалося підтвердження інформації про наявність необхідних знань та досвіду з виконання заявлених робіт та про наявність відповідної матеріально-технічної бази. Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні були правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця торгів – ТОВ «БУДКОМ ПАРТНЕР». Таким чином, тендерна документація складена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а розгляд та визначення переможця торгів здійснено у відповідності до Закону.