0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 589 282.00 UAH
Замовник
КП "Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Тролейбусне управління""
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 16 вер. 11:03
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.)
ПРИХОВАНО
тендерним комітетом у 2020 р. проведено відкриті торги з закупівлі «Капітальний ремонт даху головного корпусу комунального підприємства Білоцерківської міської ради «Тролейбусне управління». Вся процедура закупівлі, починаючи з оголошення і закінчуючи договором, опублікована на сайті уповноваженого органу і я не буду переповідати весь процес закупівлі і прийняті при цьому рішення. Тим більше, що орган Держаудитслужби вимагає від нас пояснення щодо одного конкретного питання, а саме: чому ми вимагали від одного з учасників – ТОВ «Інбуд Проект» - надання довідки про наявність чи відсутність його заборгованості зі сплати до бюджетів податків і зборів, при тому, що начебто у нашій тендерній документації не міститься такої вимоги. Ми не знаємо зараз, чим керувався орган Держаудитслужби, надсилаючи такий запит. Але в нашій тендерній документації, зокрема Розділ 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, та вимоги, встановлені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко вказано, що випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів, згідно інформаційних систем ДФС України, учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення ним заходів щодо відстрочення/розстрочення заборгованості або довідку про відсутність заборгованості. При перевірці цього учасника 11.09.2020 р. і 14.09.2020 р. на вищевказаному сайті ДФС значилася інформація про те, що ТОВ «Інбуд Проект», як платник податків, має податковий борг і у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. Щоб убезпечити себе від неможливості в майбутньому виконання своїх договірних обов’язків таким учасником через можливий арешт і реалізацію заставленого майна ми і звернулися до цього учасника з вимогою надати офіційну довідку про відсутність чи наявність у нього податкового боргу. Така довідка ним була надана. Отже, право на запит такої довідки від учасника передбачене нашою тендерною документацією і тут ми порушень не допустили, а лише переконалися, що в даного учасника відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції, які також могли подати скаргу до Антимонопольного комітету України маючи довідку про відсутність заборгованості.
тендерним комітетом у 2020 р. проведено відкриті торги з закупівлі «Капітальний ремонт даху головного корпусу комунального підприємства Білоцерківської міської ради «Тролейбусне управління». Вся процедура закупівлі, починаючи з оголошення і закінчуючи договором, опублікована на сайті уповноваженого органу і я не буду переповідати весь процес закупівлі і прийняті при цьому рішення. Тим більше, що орган Держаудитслужби вимагає від нас пояснення щодо одного конкретного питання, а саме: чому ми вимагали від одного з учасників – ТОВ «Інбуд Проект» - надання довідки про наявність чи відсутність його заборгованості зі сплати до бюджетів податків і зборів, при тому, що начебто у нашій тендерній документації не міститься такої вимоги. Ми не знаємо зараз, чим керувався орган Держаудитслужби, надсилаючи такий запит. Але в нашій тендерній документації, зокрема Розділ 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, та вимоги, встановлені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко вказано, що випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів, згідно інформаційних систем ДФС України, учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення ним заходів щодо відстрочення/розстрочення заборгованості або довідку про відсутність заборгованості. При перевірці цього учасника 11.09.2020 р. і 14.09.2020 р. на вищевказаному сайті ДФС значилася інформація про те, що ТОВ «Інбуд Проект», як платник податків, має податковий борг і у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. Щоб убезпечити себе від неможливості в майбутньому виконання своїх договірних обов’язків таким учасником через можливий арешт і реалізацію заставленого майна ми і звернулися до цього учасника з вимогою надати офіційну довідку про відсутність чи наявність у нього податкового боргу. Така довідка ним була надана. Отже, право на запит такої довідки від учасника передбачене нашою тендерною документацією і тут ми порушень не допустили, а лише переконалися, що в даного учасника відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції, які також могли подати скаргу до Антимонопольного комітету України маючи довідку про відсутність заборгованості.
1. Порядок денний: розгляд зауважень управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо проведеної підприємством закупівлі робіт з капітального ремонту даху головного виробничого корпусу у 2020 р. Доповідач: секретар тендерного комітету Бойко І.О., яка пояснила наступне: відповідно до висновку Держаудитслужби було встановлено порушення щодо вимог ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ «ІНБУД ПРОЕКТ», що не передбачені пунктами 1 та 2 абзацу другого ч.16 ст.29 Закону. Пояснення на запитання було надано тендерним комітетом в протоколі №301 від 17.09.2021 року і я хочу ще раз зробити наголос на тому, що таке рішення було прийнято для того щоб переконатися, що в даного учасника відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції та в подальшому неподачі скарги даного учасника до Антимонопольного комітету, так як в підприємства на той час була довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів. А при подачі та розгляді скарги до Антимонопольного комітету учасником, підприємство витратить знову ж таки час, який на той час для нас був дорогоцінним, тому що такі роботи, як капітальний ремонт даху повинні проводитись не в зимовий період (на даному етапі договір був заключний 30.09.2021 року) та просимо врахувати ще й те що закупівля по даному виду робіт оголошувалась двічі згідно протоколів № 103 від 18.05.2020 року та №112 від 15.06.2020 року, всі учасники двох закупівель були дискваліфіковані. Також доводжу до відома членів тендерного комітету те, що назване порушення вже неможливо усунути, оскільки закупівля вже відбулася, вона ніким не оскаржена і не скасована, в тому числі уповноваженим органом – АМК України. Також цей недолік не призвів ні до ущемлення прав учасників, ні до заподіяння матеріальної шкоди будь-кому, в тому числі Замовнику, тобто, нашому підприємству, але при розгляді тендерних пропозицій учасників в майбутньому буде враховане дане зауваження Держаудитслужби та таких порушень не будемо допускати. Щодо порушення ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містить перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, зокрема відсутність відомостей про наявність в учасника у власності або ж на правах оренди спеціальних машин і механізмів з допомогою яких будуть навантажуватися та підійматися будівельні матеріали та даних про наявність автомобіля для перевезення сміття (відходів), то дані невідповідності були вказані у протоколі №126 від 14.09.2020 року і ці недоліки були виправлені учасником у встановлені терміни, який надав оновлені документи, а саме: Довідку про наявність матеріально- технічної бази від 14.09.2020 року; Договір №06.04-1 на оренду спецтехніки і/або обладнання. Також надаємо сканований протокол №126 від 14.09.2020 року. Голосування: «За» - 8 голосів, «проти» - немає, «утрималося» - немає. Рішення прийнято одноголосно. 4. ВИРІШИЛИ: 4.1. Визнати, що назване в висновку Держаудитслужби порушення неможливо усунути, оскільки закупівля відбулась, переможець визначений і виконує роботи; 4.2. Опублікувати засідання тендерного комітету згідно протоколу №126 від 14.09.2020 року, в якому вказані недоліки для виправлення учаснику ТОВ «ІНБУД ПРОЕКТ».