0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 703 063.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 6 жовт. 15:00
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
На запит, опублікований 19.10.2021 на веб-порталі Уповноваженого органу, в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-08-04-010486-b, ВІДДІЛ ОСВІТИ КОМИШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ пояснює наступне. Замовником відкритих торгів із закупівлі роботи «Капітальний ремонт покрівлі Комишнянського закладу загальної середньої освіти І - ІІІ ступенів по вул. Миру, 88 в смт Комишня Миргородського району Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі наступних документів: - Робочого проекту «Капітальний ремонт покрівлі Комишнянського закладу загальної середньої освіти І - ІІІ ступенів по вул. Миру, 88 в смт Комишня Миргородського району Полтавської області» Кошторис (додається). - Експертного звіту № 49-21П від 08.06.2021 року щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі Комишнянського закладу загальної середньої освіти І - ІІІ ступенів по вул. Миру, 88 в смт Комишня Миргородського району Полтавської області» (додається). Додатково інформуємо, що очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме абзацу 2 пункту 4 розділу 3: очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме: глав 1-9. Підпунктом 1 пункту 4 постанови КМУ рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закону), замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг. До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; 2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування); 3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків; 4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв. Враховуючи, що відділ освіти Комишнянської селищної ради є відділом органу місцевого самоврядування, постановою КМУ рекомендовано, тобто, не покладено обов’язку оприлюднювати інформацію, з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, інформація не була оприлюднена в зв’язку з відсутністю власного веб-сайту. Водночас запевняємо, що при наявності власного веб-сайту, розробленого для потреб відділу освіти Комишнянської селищної ради, дана інформація буде обов’язково оприлюднюватись у встановлений Постановою КМУ спосіб та термін.
На запит, опублікований 19.10.2021 на веб-порталі Уповноваженого органу, в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-08-04-010486-b, ВІДДІЛ ОСВІТИ КОМИШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ пояснює наступне. Замовником відкритих торгів із закупівлі роботи «Капітальний ремонт покрівлі Комишнянського закладу загальної середньої освіти І - ІІІ ступенів по вул. Миру, 88 в смт Комишня Миргородського району Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі наступних документів: - Робочого проекту «Капітальний ремонт покрівлі Комишнянського закладу загальної середньої освіти І - ІІІ ступенів по вул. Миру, 88 в смт Комишня Миргородського району Полтавської області» Кошторис (додається). - Експертного звіту № 49-21П від 08.06.2021 року щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі Комишнянського закладу загальної середньої освіти І - ІІІ ступенів по вул. Миру, 88 в смт Комишня Миргородського району Полтавської області» (додається). Додатково інформуємо, що очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме абзацу 2 пункту 4 розділу 3: очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме: глав 1-9. Підпунктом 1 пункту 4 постанови КМУ рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закону), замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг. До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; 2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування); 3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків; 4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв. Враховуючи, що відділ освіти Комишнянської селищної ради є відділом органу місцевого самоврядування, постановою КМУ рекомендовано, тобто, не покладено обов’язку оприлюднювати інформацію, з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, інформація не була оприлюднена в зв’язку з відсутністю власного веб-сайту. Водночас запевняємо, що при наявності власного веб-сайту, розробленого для потреб відділу освіти Комишнянської селищної ради, дана інформація буде обов’язково оприлюднюватись у встановлений Постановою КМУ спосіб та термін.