0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
174 384 330.00 UAH
Замовник
Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 26 жовт. 11:14
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надаємо пояснення на запит від Державної аудиторської служби України (далі - Держаудитслужба) у межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту «Будівництво загальноосвітної школи №23 у Таврійському мікрорайоні 4-А у м.Херсоні (СРV за ДК 021:2015 – 45214000-0: Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-21-004817-c) , що проводить Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації оприлюдненого в електронній системі закупівель 21 липня 2021 року. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість здійснено згідно наступних документів: - проектно-кошторисної документації, розробленої проектною організацією (ТОВ «Інститут Харківпроект»), згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Зведений кошторис Додається); - експертного звіту, отриманого за результатом розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом (Експертний звіт Додається); Розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі можна отримати на сайті https://khoda.gov.ua/ekonomichnij-rozvitok-xersonsko%25d1%2597-oblasti/zhitlovo-komunalna-sfera/%D1%96nshe/ На підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «ПМК № 132» і ПрАТ «Укртоменергобуд» надаємо скан-копію протоколу від 27 вересня 2021 року № 68 засідання тендерного комітету Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації Щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю, інформуємо наступне. Відповідно до Положення про тендерний комітет та уповноважену особу Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації затвердженого Наказом Директора Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації від 12 березня 2020 року № 20 секретар тендерного комітету, за дорученням Голови комітету, забезпечує розміщення інформацію про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надаємо пояснення на запит від Державної аудиторської служби України (далі - Держаудитслужба) у межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту «Будівництво загальноосвітної школи №23 у Таврійському мікрорайоні 4-А у м.Херсоні (СРV за ДК 021:2015 – 45214000-0: Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-21-004817-c) , що проводить Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації оприлюдненого в електронній системі закупівель 21 липня 2021 року. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість здійснено згідно наступних документів: - проектно-кошторисної документації, розробленої проектною організацією (ТОВ «Інститут Харківпроект»), згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Зведений кошторис Додається); - експертного звіту, отриманого за результатом розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом (Експертний звіт Додається); Розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі можна отримати на сайті https://khoda.gov.ua/ekonomichnij-rozvitok-xersonsko%25d1%2597-oblasti/zhitlovo-komunalna-sfera/%D1%96nshe/ На підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «ПМК № 132» і ПрАТ «Укртоменергобуд» надаємо скан-копію протоколу від 27 вересня 2021 року № 68 засідання тендерного комітету Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації Щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю, інформуємо наступне. Відповідно до Положення про тендерний комітет та уповноважену особу Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації затвердженого Наказом Директора Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації від 12 березня 2020 року № 20 секретар тендерного комітету, за дорученням Голови комітету, забезпечує розміщення інформацію про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик.
Інформуємо, що Департаментом розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації було прийнято рішення про оскарження висновку Держаудитслужби та направлено позовну заяву від 29.11.2021 № 07-07-2410/0/21/317.3 до Херсонського окружного адміністративного суду.
Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Будівництво загальноосвітної школи №23 у Таврійському мікрорайоні 4-А у м. Херсоні» (ідентифікатор закупівлі UA- 2020-07-21-004817-c) оприлюдненого в електронній системі закупівель 18 листопада 2021 року. У констатуючій частині Висновку Держаудитслужби України зазначено що: 1. «За результатами моніторингу установлено, що у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками одночасно із тендерними пропозиціями забезпечення тендерних пропозицій, у формі – електронних банківських гарантій. Також передбачив, що учасники завантажують в електронну систему закупівель електронні банківські гарантії, оформлені з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищені кваліфікованими електронними підписами (КЕП) відповідальних осіб банків. Учасник ТОВ «ПМК № 132» разом із тендерною пропозицією надав банківську гарантію від 20.08.2021 № 04/G/4/21 (видану акціонерним товариством «Мотор-Банк») на яку накладено електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку-гаранта. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. При цьому, під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на електронну банківську гарантію (забезпечення тендерної пропозиції) електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПМК № 132», як таку, чиє забезпечення не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції та допустив його до аукціону. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів»: удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Тобто, до 5 березня 2022 року, законодавством передбачено використання УЕП навіть тоді, коли передбачено тільки використання КЕП. Крім того, зазначена невідповідність не впливає на зміст тендерної пропозиції та є незначною. Також, звертаємо Вашу увагу, що тендерним комітетом було визначено переможця з найменшою ціною чим дотримано принципи Закону та зекономлено 1 745 91715,00 грн. бюджетних коштів. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано усіх вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.