0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 400 000.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 17 лист. 13:14
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Хмельницька обл.)
ПРИХОВАНО
Державним історико-культурним заповідником «Межибіж» запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит. По-перше, щодо оприлюднення інформації на веб-сайті. 1) Бюджетні призначення на 2021 рік були виділені на підставі рішення Хмельницької обласної ради від 15 вересня 2021 року № 48-6/2021 (рішення додається). 2) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі наявної потреби замовника у роботах з розроблення науково-проектної документації, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» чинних ДБН та інших державних стандартів у сфері будівництва. 3) Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі чинного на момент оголошення закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». 4) Щодо оприлюднення зазначеної інформації на веб-сайті. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс» є комунальним підприємством, а не бюджетною установою. Таким чином, ДІКЗ «Межибіж» не має статусу розпорядника бюджетних коштів. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі. По-друге, щодо оприлюдненого річного плану. Відповідно до п.27 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Предметом закупівлі UA-2021-11-04-006681-a є роботи - Розроблення науково-проектної документації «Реставрація Бастіону (складова частина Палацу ХVI ст., пам’ятка архітектури національного значення, охор. № 764/1) в смт. Меджибіж, Летичівського району, Хмельницької області.» Відповідно до абз.3 п.1.4 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 02.03.2012 № 309, довгострокове зобов'язання - зобов'язання розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів), строк дії якого перевищує один бюджетний період та відповідно до якого необхідно здійснити платежі протягом поточного та майбутніх бюджетних періодів, узяте на облік органами Казначейства в межах бюджетних асигнувань з урахуванням календарного плану до довгострокового договору. Повідомляємо Вас, що закупівля робіт Розроблення науково-проектної документації «Реставрація Бастіону (складова частина Палацу ХVI ст., пам’ятка архітектури національного значення, охор. № 764/1) в смт. Меджибіж, Летичівського району, Хмельницької області.» здійснюється замовником на 2021 та 2022 роки. Сума виділених бюджетних зобов’язань на 20241 рік становить 100 000,00 гривень. Решта бюджетних асигнувань будуть виділені у 2022 році. Про те, що закупівля здійснюється замовником на 2021-2022 роки свідчить той факт, що в п.2.2. проекту договору (додаток 3 до тендерної документації) зазначено: «Загальна вартість проектних робіт, відповідно до Договірної ціни (Додаток № 1 до Договору) складає ________________________________, з урахуванням ПДВ – _______________________ грн. Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік складає ____________________ (____________________________________________ гривень __ копійок) грн. з ПДВ, але в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Фінансування робіт в наступних роках буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів. Фінансування робіт проводиться за планом, який є невід’ємною частинною цього Договору (Додаток № 2).» Враховуючи вищевикладене, опублікований річний план закупівлі за номером ID: UA-P-2021-11-04-006387-a на 2021 рік в повній мірі відповідає оголошеній Замовником процедурі закупівлі – відкриті торги за предметом: ДК021-2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги очікуваною вартістю 2 400 000,00 гривень за номером ID: UA-2021-11-04-006681-a, яка здійснюється на 2021 та 2022 роки. Додаток: рішення Хмельницької обласної ради.
Державним історико-культурним заповідником «Межибіж» запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит. По-перше, щодо оприлюднення інформації на веб-сайті. 1) Бюджетні призначення на 2021 рік були виділені на підставі рішення Хмельницької обласної ради від 15 вересня 2021 року № 48-6/2021 (рішення додається). 2) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі наявної потреби замовника у роботах з розроблення науково-проектної документації, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» чинних ДБН та інших державних стандартів у сфері будівництва. 3) Очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі чинного на момент оголошення закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». 4) Щодо оприлюднення зазначеної інформації на веб-сайті. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс» є комунальним підприємством, а не бюджетною установою. Таким чином, ДІКЗ «Межибіж» не має статусу розпорядника бюджетних коштів. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі. По-друге, щодо оприлюдненого річного плану. Відповідно до п.27 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Предметом закупівлі UA-2021-11-04-006681-a є роботи - Розроблення науково-проектної документації «Реставрація Бастіону (складова частина Палацу ХVI ст., пам’ятка архітектури національного значення, охор. № 764/1) в смт. Меджибіж, Летичівського району, Хмельницької області.» Відповідно до абз.3 п.1.4 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 02.03.2012 № 309, довгострокове зобов'язання - зобов'язання розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів), строк дії якого перевищує один бюджетний період та відповідно до якого необхідно здійснити платежі протягом поточного та майбутніх бюджетних періодів, узяте на облік органами Казначейства в межах бюджетних асигнувань з урахуванням календарного плану до довгострокового договору. Повідомляємо Вас, що закупівля робіт Розроблення науково-проектної документації «Реставрація Бастіону (складова частина Палацу ХVI ст., пам’ятка архітектури національного значення, охор. № 764/1) в смт. Меджибіж, Летичівського району, Хмельницької області.» здійснюється замовником на 2021 та 2022 роки. Сума виділених бюджетних зобов’язань на 20241 рік становить 100 000,00 гривень. Решта бюджетних асигнувань будуть виділені у 2022 році. Про те, що закупівля здійснюється замовником на 2021-2022 роки свідчить той факт, що в п.2.2. проекту договору (додаток 3 до тендерної документації) зазначено: «Загальна вартість проектних робіт, відповідно до Договірної ціни (Додаток № 1 до Договору) складає ________________________________, з урахуванням ПДВ – _______________________ грн. Сума бюджетних асигнувань на 2021 рік складає ____________________ (____________________________________________ гривень __ копійок) грн. з ПДВ, але в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Фінансування робіт в наступних роках буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів. Фінансування робіт проводиться за планом, який є невід’ємною частинною цього Договору (Додаток № 2).» Враховуючи вищевикладене, опублікований річний план закупівлі за номером ID: UA-P-2021-11-04-006387-a на 2021 рік в повній мірі відповідає оголошеній Замовником процедурі закупівлі – відкриті торги за предметом: ДК021-2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги очікуваною вартістю 2 400 000,00 гривень за номером ID: UA-2021-11-04-006681-a, яка здійснюється на 2021 та 2022 роки. Додаток: рішення Хмельницької обласної ради.