0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
33 660 026.00 UAH
Замовник
КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 30 лист. 16:38
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» надає наступні пояснення щодо запиту: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування очікуваної вартості та технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ? Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів: - конкурсного листа Замовника сформованого відповідно до наданих комерційних пропозицій: Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельний дім «Евротрубпласт»; Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ УКРПОЛІМЕРКОНСТРУКЦІЯ»; Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЛАСТИК-ГРУП»; Товариство з обмеженою відповідальністю «Ельпласт — Львів»(додається). - технічного завдання Замовника (додається) ; 2. Надати посилання на сторінку веб сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. З цього питання слід зазначити наступне. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів № 710 від 11 жовтня 2016 року ( постанова № 710 була доповнена вказаним пунктом на підставі постанови КМУ № 1266 від 16.12.2020 року) визначено що Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» не є в розумінні вищезазначеної норми та статті 22 Бюджетного кодексу України, а ні головним розпорядником бюджетних коштів, а ні суб’єктом господарювання державного сектору економіки. У зв’язку з чим вказана норма на підприємство не розповсюджується. 3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які приймали рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників тендеру Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів", ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ", ТОВ "УКРГАЗРЕСУРС ФКП", ТОВ "КСАНТОС" та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю. З цього питання надаємо протокол № 236 від 20.09.2021р. засідання тендерного комітету КП “МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ” щодо надання учасником документів в виконанні вимог тендерної документації закупівлі : Труби для ремонту Відповідальний за оприлюднення інформації секретар тендерного комітету Яценко О.О.
23 грудня 2021 року Державною Аудиторською Службою України в електронній системі закупівель публіковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-14-000480-a. Відповідно до вказаного висновку, під час проведення моніторингу закупівлі органом державного фінансового контролю були виявлені наступні порушення а саме, Замовником відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій безпідставно було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КСАНТОС», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, зокрема, в протоколі розгляду тендерних пропозицій зазначено: «у складі тендерної пропозиції Учасника не надано документів про якість (паспорт або сертифікат якості тощо) оформлений виробником на партію раніше виготовленої труби соекструдованої трьохшарової (PE100RC/PE100/PE100RC) Ø400 мм та Ø500 мм, що не відповідає п. 2.1. Додатку 3 тендерної документації; у складі тендерної пропозиції Учасника не надано паспортів виробника сировини, що не відповідає п. 1.7 Додатку 3 тендерної документації». Проте під час моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, згідно з Додатком 3. Так, на думку органу державного фінансового контролю, учасник ТОВ «КСАНТОС» на виконання вимог пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції надав підтверджуючі документи згідно Додатку 3, зокрема: лист від 01.07.2021 № 01/07-21-01 про представництво інтересів, яким повідомив, що виробником запропонованого товару є ТОВ «Полімерна група «Терполімергаз» та надав від виробника паспорти якості № 400-007 та № 500-024 на труби з поліетилену для подачі питної води, призначені для будівництва і ремонту мереж водопостачання виготовлених по ДСТУ EN 12201-2:2018 за розмірами Ø400 мм, товщина стінки – 23,7 мм та Ø500 мм, товщина стінки – 29,7 мм, SDR 17 питні, що відповідає вище зазначеним вимогам Замовника. Крім того, органом державного фінансового контролю також були зазначені інші порушення, а саме під час проведення моніторингу на запит контролюючого органу стосовно отримання інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість. Замовник в порушення вимог частини п’ятої статті8 Закону не надав через електронну систему закупівель документів, на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість. За результатами виявлених порушень під час проведеного моніторингу закупівель, органом державного фінансового контролю була оприлюднена вимога до Замовника відповідно до якої, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущим через необ’єктивний та упереджений розгляд тендерних пропозицій учасників, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Абзацом другим ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Керуючись ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» надає заперечення до вказаного висновку, оскільки Замовник не згоден з встановленими порушеннями зазначеними у висновку ДАСУ за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-14-000480-a, оскільки, як встановлено Додатком 3 Технічного завдання на придбання товарів, та не заперечується контролюючим органом, Замовник здійснює закупку водопровідних труб з поліетилену класу ПЕ100 ( MRS 10,0 МПа чорний, колір) для одношарових труб та з поліетилену класу ПЕ100RC ( MRS 10,0 МПа, синій колір) і ПЕ100 ( MRS 10,0 МПа, чорний колір) для тришарових труб. Водопровідні труби з поліетилену класу ПЕ-100 повинні бути виготовлені згідно ДСТУ EN 12201-2:2018. Так відповідно до пункту 1.8 Додатку № 3 труби з поліетилену діаметром 400 та 500 мм. з товщиною стінки – 23,7мм. та 29,7мм. відповідно, повинна бути з соекструдованого поліетилену та трьохшарова РЕ100RC/PE100/PE100RC, де відповідно до ДСТУ EN 12201-2:2018 , РЕ100RC; PE100; та PE100RC тип поліетилену кожного шару труби. Натомість учасник процедури закупівлі ТОВ «КСАНТОС» пропозиція якого була відхилена, надав сертифікати якості на труби діаметром 400 та 500 мм. з товщиною стінки аналогічною вимогам визначеним в Додатку № 3 тендерної документації – 23,7мм. та 29,7мм, але з одношаровою поверхнею труби типу - PE100, що суперечить вимогам тендерної документації. Враховуючи викладене, вважаємо що КП «МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ» правомірно відхилило тендерну пропозицію ТОВ «КСАНТОС».