0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 058 441.60 UAH
Замовник
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 3 груд. 13:17
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, як Замовник по закупівлі «Реконструкція термомодернізація Новоборівського Центру розвитку дитини "Сонечко" по вул. Незалежності, 26а, смт. Нова Борова, Хорошівського району, Житомирської області"(Додаткові роботи) за кодом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція» інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-08-05-012964-a), у відповідь на запит Східного офісу Держаної аудиторської служби України щодо документального обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості, надаємо наступні підтверджуючі документи: - Експертний звіт; - Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; - Розрахунок очікуваної вартості; - Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/.
Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, як Замовник по закупівлі «Реконструкція термомодернізація Новоборівського Центру розвитку дитини "Сонечко" по вул. Незалежності, 26а, смт. Нова Борова, Хорошівського району, Житомирської області"(Додаткові роботи) за кодом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція» інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-08-05-012964-a), у відповідь на запит Східного офісу Держаної аудиторської служби України щодо документального обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості, надаємо наступні підтверджуючі документи: - Експертний звіт; - Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; - Розрахунок очікуваної вартості; - Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/.
Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, як Замовник по закупівлі «Реконструкція термомодернізація Новоборівського Центру розвитку дитини "Сонечко" по вул. Незалежності, 26а, смт. Нова Борова, Хорошівського району, Житомирської області"(Додаткові роботи) за кодом «ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція» інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-08-05-012964-a), у відповідь на запит Східного офісу Держаної аудиторської служби України щодо документального обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості, надаємо наступні підтверджуючі документи: - Експертний звіт; - Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; - Розрахунок очікуваної вартості; - Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/.
Ознайомившись із висновком Східного офісу Держаудитслужби України за результатом моніторингу закупівлі «Реконструкція термомодернізація Новоборівського Центру розвитку дитини "Сонечко" по вул. Незалежності, 26а, смт. Нова Борова, Хорошівського району, Житомирської області"(Додаткові роботи) (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) за ідентифікатором UA-2021-08-05-012964-a, яким при здійсненні аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, було встановлено, що тендерну документацію було складено з порушенням вимог частини 3 статті 22 Закону, у відповідності до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону надаємо аргументовані заперечення щодо виявлених невідповідностей. Орган моніторингу зазначає, що при складанні тендерної документації в пункті 2 розділу ІІ тендерної документації «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовник визначив, що «положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації», однак наявність цієї інформації не передбачена законодавством та є порушенням вимог частини 3 статті 22 Закону. В свою чергу, вважаємо за необхідне звернути увагу, що у п. 2 розділу ІІ тендерної документації Замовником також зазначено, що «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться», що повністю відповідає вимогам Закону, які стосуються внесення змін до умов тендерної документації, а саме абз. 2 ч. 2 ст. 24 Закону. Водночас, хоч Закон і не містить прямої вказівки щодо включення до тендерної документації інформації, яка визначена органом моніторингу такою, що порушує норми Закону, її наявність не суперечить ч. 3 ст. 22 Закону та включена Замовником лише з метою привнесення зручності для учасників під час ознайомлення з умовами документації. Згадана умова не обмежує конкуренцію, не призводить до дискримінації учасників, не порушує основні принципи закупівель та жодним чином не впливає на результати проведення закупівлі. Окремо інформуємо, що з метою виконання зазначеного у висновку за результатом моніторингу зобов'язання щодо вжиття заходів з метою усунення порушень законодавства, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення порушення вимог статті 22 Закону при складанні тендерної документації в подальшому, головою тендерного комітету було проведено роз'яснювальні роботи щодо неухильного дотримання членами тендерного комітету усіх чинних нормативно-правових актів України та наголошено на уважному і поглибленому розгляді питань, які стосуються проведення закупівель, зокрема по не допущенню аналогічних ситуацій у подальшому. Підсумовуючи викладене, повідомляємо, що Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації при здійсненні закупівлі діяв в межах наданих повноважень та у порядку встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі», а також просимо Східний офіс Держаудитслужби України прийняти дані аргументовані заперечення та у найкоротший можливий термін переглянути висновок за результатом моніторингу закупівлі «Реконструкція термомодернізація Новоборівського Центру розвитку дитини "Сонечко" по вул. Незалежності, 26а, смт. Нова Борова, Хорошівського району, Житомирської області"(Додаткові роботи) (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) за ідентифікатором UA-2021-08-05-012964-a і визнати відсутність порушень законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні даної процедури закупівлі.