0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 671 015.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 6 груд. 15:49
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На вимогу зазначену в розділі ІІІ тендерної документації, зокрема п.1.4.: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/ уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п.1.5 цієї документації.» Відповідно не було відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Магнат», так як пропозиція містить накладений електронний підпис згідно Вимоги тендерної документації опрелюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-27-002436-a.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Замовником було оприлюднено звіт про виконання договору в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-27-002436-a в зв'язку із його повного виконання згідно фактичних робіт, що підтвердження є акти виконаних будівельних робіт ( КБ-3 та КБ-2). Публікація звіту про договір відбувається коли кожна зі сторін виконала свої зобов'язання в повному обсязі, тобто були надані/роботи виконані, а Замовник, у свою чергу, здійснив оплату. Виконання договору обов'язково повинно підтверджуватись відповідними документами( Документи додаються). Так, згідно чинного законодавства на підставі п.12 ст.10 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні Закупівлі» ( із змінами) «звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання» Замовником було виконано всі строки. Також, повідомляємо, що було проведено коригування проектно-кошторисної документації та отримано позитивний експертний звіт ( звіт додається), на що Замовником було прийнято рішення здійснити Закупівлю на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Замовником було оголошено процедуру закупівлі за номером UA-2021-07-27-002436-a, за результатом якої було укладено договір з Приватним підприємством " МАГНАТ ". Переговори також проведені з Приватним підприємством « МАГНАТ "у сумі 917 672,08 грн. ( ID закупівлі - UA-2021-12-13-014890-c). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно постанови постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» зі змінами від 05.01.2021 р. опубліковано за посиланням https://trostyanets-miskrada.gov.ua/viewpage.php?page_id=632.
На вимогу зазначену в розділі ІІІ тендерної документації, зокрема п.1.4.: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/ уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п.1.5 цієї документації.» Відповідно не було відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Магнат», так як пропозиція містить накладений електронний підпис згідно Вимоги тендерної документації опрелюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-27-002436-a.
Замовником було оприлюднено звіт про виконання договору в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-27-002436-a в зв'язку із його повного виконання згідно фактичних робіт, що підтвердження є акти виконаних будівельних робіт ( КБ-3 та КБ-2). Публікація звіту про договір відбувається коли кожна зі сторін виконала свої зобов'язання в повному обсязі, тобто були надані/роботи виконані, а Замовник, у свою чергу, здійснив оплату. Виконання договору обов'язково повинно підтверджуватись відповідними документами( Документи додаються). Так, згідно чинного законодавства на підставі п.12 ст.10 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні Закупівлі» ( із змінами) «звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання» Замовником було виконано всі строки. Також, повідомляємо, що було проведено коригування проектно-кошторисної документації та отримано позитивний експертний звіт ( звіт додається), на що Замовником було прийнято рішення здійснити Закупівлю на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Замовником було оголошено процедуру закупівлі за номером UA-2021-07-27-002436-a, за результатом якої було укладено договір з Приватним підприємством " МАГНАТ ". Переговори також проведені з Приватним підприємством « МАГНАТ "у сумі 917 672,08 грн. ( ID закупівлі - UA-2021-12-13-014890-c). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно постанови постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» зі змінами від 05.01.2021 р. опубліковано за посиланням https://trostyanets-miskrada.gov.ua/viewpage.php?page_id=632.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Замовником було оприлюднено звіт про виконання договору в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-27-002436-a в зв'язку із його повного виконання згідно фактичних робіт, що підтвердження є акти виконаних будівельних робіт ( КБ-3 та КБ-2). Публікація звіту про договір відбувається коли кожна зі сторін виконала свої зобов'язання в повному обсязі, тобто були надані/роботи виконані, а Замовник, у свою чергу, здійснив оплату. Виконання договору обов'язково повинно підтверджуватись відповідними документами( Документи додаються). Так, згідно чинного законодавства на підставі п.12 ст.10 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні Закупівлі» ( із змінами) «звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання» Замовником було виконано всі строки, а саме повне виконання даного договору згідно фактичних виконаних робіт . Датою повного виконання зазвичай рахується дата останньої оплати за договором (якщо вона здійснена після поставки товару). Тобто, якщо замовник отримав весь товар/роботу/послугу відповідно до умов договору та сплатив за останнім рахунком. Останню платіжне доручення було сплачено 10.12.2021 року, а виконання Замовник публікує 13.12.2021 року. Згідно чинного законодавства Замовником було виконано всі строки. Фактичні роботи можуть бути виконанні до закінчення строку виконання робіт, що визначено договором про поставку робіт і послуг, що не суперечить чинному законодавству. Замовник підписує акти фактично виконаних робіт та сплачує згідно договору та Технічних, якісних, кількісні характеристики предмета закупівлі, які були визначені тендерною документацією по відкритих торгах. Якщо в процесі виконання робіт виникають додаткові роботи , які були не включені в договір Замовник разом з проектною організацією вносить коригування в проектно-кошторисну документацію та оголошує переговорну процедуру. В процесі роботи Замовником було проведено коригування проектно-кошторисної документації та отримано позитивний експертний звіт ( звіт додається), на що Замовником було прийнято рішення здійснити Закупівлю на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Замовником було оголошено процедуру закупівлі за номером UA-2021-07-27-002436-a, за результатом якої було укладено договір з Приватним підприємством " МАГНАТ ". Переговори також проведені з Приватним підприємством « МАГНАТ "у сумі 917 672,08 грн. ( ID закупівлі - UA-2021-12-13-014890-c). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно постанови постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» зі змінами від 05.01.2021 р. опубліковано за посиланням https://trostyanets-miskrada.gov.ua/viewpage.php?page_id=632.
Замовником було оприлюднено звіт про виконання договору в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-27-002436-a в зв'язку із його повного виконання згідно фактичних робіт, що підтвердження є акти виконаних будівельних робіт ( КБ-3 та КБ-2). Публікація звіту про договір відбувається коли кожна зі сторін виконала свої зобов'язання в повному обсязі, тобто були надані/роботи виконані, а Замовник, у свою чергу, здійснив оплату. Виконання договору обов'язково повинно підтверджуватись відповідними документами( Документи додаються). Так, згідно чинного законодавства на підставі п.12 ст.10 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні Закупівлі» ( із змінами) «звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання» Замовником було виконано всі строки, а саме повне виконання даного договору згідно фактичних виконаних робіт . Датою повного виконання зазвичай рахується дата останньої оплати за договором (якщо вона здійснена після поставки товару). Тобто, якщо замовник отримав весь товар/роботу/послугу відповідно до умов договору та сплатив за останнім рахунком. Останню платіжне доручення було сплачено 10.12.2021 року, а виконання Замовник публікує 13.12.2021 року. Згідно чинного законодавства Замовником було виконано всі строки. Фактичні роботи можуть бути виконанні до закінчення строку виконання робіт, що визначено договором про поставку робіт і послуг, що не суперечить чинному законодавству. Замовник підписує акти фактично виконаних робіт та сплачує згідно договору та Технічних, якісних, кількісні характеристики предмета закупівлі, які були визначені тендерною документацією по відкритих торгах. Якщо в процесі виконання робіт виникають додаткові роботи , які були не включені в договір Замовник разом з проектною організацією вносить коригування в проектно-кошторисну документацію та оголошує переговорну процедуру. В процесі роботи Замовником було проведено коригування проектно-кошторисної документації та отримано позитивний експертний звіт ( звіт додається), на що Замовником було прийнято рішення здійснити Закупівлю на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Замовником було оголошено процедуру закупівлі за номером UA-2021-07-27-002436-a, за результатом якої було укладено договір з Приватним підприємством " МАГНАТ ". Переговори також проведені з Приватним підприємством « МАГНАТ "у сумі 917 672,08 грн. ( ID закупівлі - UA-2021-12-13-014890-c). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно постанови постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» зі змінами від 05.01.2021 р. опубліковано за посиланням https://trostyanets-miskrada.gov.ua/viewpage.php?page_id=632.