0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 619 460.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 13 груд. 16:13
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Процедуру закупівлі з розробки проектно-кошторисної документації по обʼєкту: «Реконструкція сходинок Меморіального комплексу та площі біля Московських воріт Національного музею історії України у Другій світовій війні. Меморіальний комплекс» (далі Обʼєкт) здійснено на виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01.07.2020 № 954 «Про реконструкцію сходинок Меморіального комплексу та площі біля Московських воріт Національного музею історії України у Другій світовій війні. Меморіальний комплекс» та розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1104-р «Про реконструкцію з благоустроєм території меморіального комплексу «Національний музей історії України у Другій світовій війні. Меморіальний комплекс» з будівництвом споруди флагштока Державного прапора України. Враховуючи статус Національного музею історії України у Другій світовій війні, меморіального комплексу та підходів до них, предметом закупівлі не передбачається здійснення кардинальних містобудівних перетворень в складі Обʼєкту. При підготовці завдання на розробку проектно-кошторисної документації за основну мету реконструкції було прийнято вжиття заходів, які б дозволили забезпечити зручні та безпечні пішохідні підходи до музею і меморіального комплексу для відвідувачів музею, а також інших киян і гостей міста. До таких заходів належать, зокрема, забезпечення інклюзивності Обʼєкту з урахуванням вимог ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення» та ДСТУ-Н Б В.2.2-31:2011 «Будинки і споруди. Настанова з облаштування будинків і споруд цивільного призначення елементами доступності для осіб з вадами зору и слуху», влаштування нового покриття сходів та пандусів, встановлення перехоплюючої велосипедної парковки перед початком сходів та засобів обмеження вʼїзду автомобільного транспорту на територію музею та підходів до нього, виконання комплексного благоустрою території в межах Обʼєкту тощо. Для запобігання порушення благоустрою в межах Обʼєкту після завершення будівельних робіт, завданням на розробку проектно-кошторисної документації також передбачено перевлаштування існуючих інженерних мереж в межах Обʼєкту, які перебувають в незадовільному або аварійному стані, а також закладання резервних каналів для можливості прокладання нових інженерних мереж у майбутньому без порушення покриття сходів. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі виконано на підставі п.5.1. чинного на момент його виконання ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» шляхом застосування усереднених відсоткових показників вартості проектних робіт до розрахункової бази. Крім того, враховуючи, що проектування виконується за бюджетні кошти, з метою уникнення завищення вартості проектних робіт, умовами договору (п.5.2) передбачено, що остаточна вартість проектних робіт не може перевищувати вартість, підтверджену за результатом експертизи проектно-кошторисної документації. Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 р. із змінами "Про ефективне використання державних коштів" передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів, КК "Київавтодор" - одержувач бюджетних коштів, тому посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Процедуру закупівлі з розробки проектно-кошторисної документації по обʼєкту: «Реконструкція сходинок Меморіального комплексу та площі біля Московських воріт Національного музею історії України у Другій світовій війні. Меморіальний комплекс» (далі Обʼєкт) здійснено на виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01.07.2020 № 954 «Про реконструкцію сходинок Меморіального комплексу та площі біля Московських воріт Національного музею історії України у Другій світовій війні. Меморіальний комплекс» та розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1104-р «Про реконструкцію з благоустроєм території меморіального комплексу «Національний музей історії України у Другій світовій війні. Меморіальний комплекс» з будівництвом споруди флагштока Державного прапора України. Враховуючи статус Національного музею історії України у Другій світовій війні, меморіального комплексу та підходів до них, предметом закупівлі не передбачається здійснення кардинальних містобудівних перетворень в складі Обʼєкту. При підготовці завдання на розробку проектно-кошторисної документації за основну мету реконструкції було прийнято вжиття заходів, які б дозволили забезпечити зручні та безпечні пішохідні підходи до музею і меморіального комплексу для відвідувачів музею, а також інших киян і гостей міста. До таких заходів належать, зокрема, забезпечення інклюзивності Обʼєкту з урахуванням вимог ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення» та ДСТУ-Н Б В.2.2-31:2011 «Будинки і споруди. Настанова з облаштування будинків і споруд цивільного призначення елементами доступності для осіб з вадами зору и слуху», влаштування нового покриття сходів та пандусів, встановлення перехоплюючої велосипедної парковки перед початком сходів та засобів обмеження вʼїзду автомобільного транспорту на територію музею та підходів до нього, виконання комплексного благоустрою території в межах Обʼєкту тощо. Для запобігання порушення благоустрою в межах Обʼєкту після завершення будівельних робіт, завданням на розробку проектно-кошторисної документації також передбачено перевлаштування існуючих інженерних мереж в межах Обʼєкту, які перебувають в незадовільному або аварійному стані, а також закладання резервних каналів для можливості прокладання нових інженерних мереж у майбутньому без порушення покриття сходів. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі виконано на підставі п.5.1. чинного на момент його виконання ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» шляхом застосування усереднених відсоткових показників вартості проектних робіт до розрахункової бази. Крім того, враховуючи, що проектування виконується за бюджетні кошти, з метою уникнення завищення вартості проектних робіт, умовами договору (п.5.2) передбачено, що остаточна вартість проектних робіт не може перевищувати вартість, підтверджену за результатом експертизи проектно-кошторисної документації. Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 р. із змінами "Про ефективне використання державних коштів" передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів, КК "Київавтодор" - одержувач бюджетних коштів, тому посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Замовник розглянув інформацію про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі та звертається за роз’ясненням щодо висновку про наявність порушень законодавства. Додатково повідомляємо, що у розрізі даного питання Замовник керується Законом України “Про публічні закупівлі”. Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі. Водночас для переможця процедури закупівлі замовник встановлює вимогу в тендерній документації про надання документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення таких документів в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.