0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 198 492.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 11 січ. 14:49
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської (далі- Департамент) розміщується на сайті Дніпровської міської ради (за посиланням https://dniprorada.gov.ua) Департамент не має власного веб-сайту. Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування. Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro. Таким чином, 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta) Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг) Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі місцевого бюджету лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувану вартість на надання поточного ремонту елементів благоустрою по вул. Володимира Івасюка визначено на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, затвердженої наказом від 21.04.2020 № 97. Отже, Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 1 198 492,00 грн. з ПДВ Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» від 23.09.2003 р. №154. Закон України «Про благоустрій населених пунктів» 06.09.2005 № 2807-IV. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 4 тендерної документації. Обґрунтування бюджетного призначення: Затвердженим кошторисом на 2021 департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради встановлені повноваження на взяття зобов’язань та здійснення платежів для досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень 2. Відповідно до пункту 12 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо: назви предмета закупівлі та коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви. При цьому згідно із пунктом 3 розділу ІІ Порядку № 708 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Як вбачається із вищенаведеного, Порядок № 708 не зобов’язує Замовника визначати послуги з поточного ремонту за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Необхідно звернути увагу, що Порядком № 708 виділяє ще деякі окремі види послуг на яких не розповсюджується загальне правило пункту 3 розділу І Порядку №708 (визначення предмету закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника), а саме: визначення предмета закупівлі послуг, необхідних для проведення Всеукраїнською громадською організацією щодо забезпечення прав осіб з інвалідністю заходів, передбачених Конвенцією ООН про права осіб з інвалідністю, здійснюється за обсягом, номенклатурою та місцем надання послуг окремо для кожного заходу визначення предмета закупівлі послуг безоплатної вторинної правової допомоги здійснюється за обсягом, часом та місцем надання послуг окремо для кожного суб’єкта права на безоплатну вторинну правову допомогу; визначення предмета закупівлі послуг з професійної підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян, що надаються за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, здійснюється за окремими професіями (спеціальностями, напрямами або галузями знань), які визначаються відповідно до Класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 липня 2010 року № 327, тощо Отже, законодавчо передбачено, що деякі послуги є винятком із загального правила визначення предмету закупівлі (за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника). Одним із таких винятків є послуги з поточного ремонту. Так, визначено предмет закупівлі по об’єкту: Поточний ремонт елементів благоустрою по вул. Володимира Івасюка
У зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської (далі- Департамент) розміщується на сайті Дніпровської міської ради (за посиланням https://dniprorada.gov.ua) Департамент не має власного веб-сайту. Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування. Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro. Таким чином, 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta) Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг) Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі місцевого бюджету лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувану вартість на надання поточного ремонту елементів благоустрою по вул. Володимира Івасюка визначено на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, затвердженої наказом від 21.04.2020 № 97. Отже, Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 1 198 492,00 грн. з ПДВ Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» від 23.09.2003 р. №154. Закон України «Про благоустрій населених пунктів» 06.09.2005 № 2807-IV. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 4 тендерної документації. Обґрунтування бюджетного призначення: Затвердженим кошторисом на 2021 департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради встановлені повноваження на взяття зобов’язань та здійснення платежів для досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень 2. Відповідно до пункту 12 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо: назви предмета закупівлі та коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви. При цьому згідно із пунктом 3 розділу ІІ Порядку № 708 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Як вбачається із вищенаведеного, Порядок № 708 не зобов’язує Замовника визначати послуги з поточного ремонту за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Необхідно звернути увагу, що Порядком № 708 виділяє ще деякі окремі види послуг на яких не розповсюджується загальне правило пункту 3 розділу І Порядку №708 (визначення предмету закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника), а саме: визначення предмета закупівлі послуг, необхідних для проведення Всеукраїнською громадською організацією щодо забезпечення прав осіб з інвалідністю заходів, передбачених Конвенцією ООН про права осіб з інвалідністю, здійснюється за обсягом, номенклатурою та місцем надання послуг окремо для кожного заходу визначення предмета закупівлі послуг безоплатної вторинної правової допомоги здійснюється за обсягом, часом та місцем надання послуг окремо для кожного суб’єкта права на безоплатну вторинну правову допомогу; визначення предмета закупівлі послуг з професійної підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян, що надаються за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, здійснюється за окремими професіями (спеціальностями, напрямами або галузями знань), які визначаються відповідно до Класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 липня 2010 року № 327, тощо Отже, законодавчо передбачено, що деякі послуги є винятком із загального правила визначення предмету закупівлі (за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника). Одним із таких винятків є послуги з поточного ремонту. Так, визначено предмет закупівлі по об’єкту: Поточний ремонт елементів благоустрою по вул. Володимира Івасюка