0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 100 000.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 1 лют. 16:12
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальним підприємством «Солом’янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) отримано запит, дата публікації: 02 лютого 2022 року щодо закупівлі за предметом –Будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво мереж каналізування до дошкільного навчального закладу №211 на вул. Сергія Колоса, 167 у Солом’янському районі» оголошення № UA-2021-07-27-006609-b за результатом розгляду запиту надаємо наступні пояснення. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені на підставі наступних документів, а саме: - Програма економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021 рік; - Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 02.12.2016 року № 1221 Про проектування та будівництво мереж каналізування до дошкільного навчального закладу №211 на вул. Сергія Колоса, 167 у Солом'янському районі"; - Експертний звіт №361/е/21 від 10.06.2021 виданий державним підприємством «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ". Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі інформуємо, що КП «Солом’янка-Сервіс» не має власного сайту. Разом з тим повідомляємо, що вся запитувана інформація у відповідності до чинного законодавства розміщена 12.07.2021 року на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/49E3A23F496E02DEC225871000687F08.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальним підприємством «Солом’янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) отримано запит, дата публікації: 07 лютого 2022 року щодо закупівлі за предметом –Будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво мереж каналізування до дошкільного навчального закладу №211 на вул. Сергія Колоса, 167 у Солом’янському районі» оголошення № UA-2021-07-27-006609-b за результатом розгляду запиту надаємо наступні пояснення. Згідно з умовами договору строк виконання робіт - 30.12.2021 року, проте 29 грудня 2021 року на адресу Замовника надійшов лист №21-12/21 від ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» (Виконавець по договору), в якому останній зазначав, що у зв’язку з тим, що станом на 23.12.2021 року існує затримка поставки в Україну імпортного обладнання (копії листів компаній-постачальників додаються), а саме: - каналізаційного насосу WILO MTC 32 F 55.13/66/3-400-50-2 EX; - лічильника обліку каналізаційних стоків MAGX2; ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» не може закінчити виконання робіт відповідно до термінів укладеного договору. Розглянувши вищезазначений лист (копія листа додається), та беручи до уваги обставини, що склалися, було прийнято рішення про укладання додаткової угоди до договору на подовження терміну його дії та виконання робіт без зміни вартості до 31 травня 2022 року. Тобто продовжено строк дії договору та виконання зобов’язань на підставі п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю». Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують, вважаємо лист від ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» документом, в якому зазначено об’єктивні обставини для продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Зазначена позиція Замовника підтверджується додатком №1 до листа МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ (Мінекономіки) «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» № 3304-04_69987-06 від 24.11.2020 року в якому зазначено наступне: «Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Так, наприклад, питання щодо обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) та їх засвідчення регулюється Законом України “Про торгово-промислові палати в Україні”. Питання видатків замовника регулюються Бюджетним кодексом України. Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливе у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку». Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань Замовником дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Комунальним підприємством «Солом’янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) отримано запит, дата публікації: 02 лютого 2022 року щодо закупівлі за предметом –Будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво мереж каналізування до дошкільного навчального закладу №211 на вул. Сергія Колоса, 167 у Солом’янському районі» оголошення № UA-2021-07-27-006609-b за результатом розгляду запиту надаємо наступні пояснення. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені на підставі наступних документів, а саме: - Програма економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021 рік; - Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 02.12.2016 року № 1221 Про проектування та будівництво мереж каналізування до дошкільного навчального закладу №211 на вул. Сергія Колоса, 167 у Солом'янському районі"; - Експертний звіт №361/е/21 від 10.06.2021 виданий державним підприємством «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ". Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі інформуємо, що КП «Солом’янка-Сервіс» не має власного сайту. Разом з тим повідомляємо, що вся запитувана інформація у відповідності до чинного законодавства розміщена 12.07.2021 року на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/49E3A23F496E02DEC225871000687F08.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальним підприємством «Солом’янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) отримано запит, дата публікації: 08 лютого 2022 року щодо закупівлі за предметом –Будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво мереж каналізування до дошкільного навчального закладу №211 на вул. Сергія Колоса, 167 у Солом’янському районі» оголошення № UA-2021-07-27-006609-b за результатом розгляду запиту надаємо наступні пояснення. Обґрунтування витрат та очікувана вартість предмета закупівлі визначені на підставі наступних документів, а саме: - Програма економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021 рік; -Експертний звіт №361/е/21 від 10.06.2021 виданий державним підприємством «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" (додається).
Комунальним підприємством «Солом’янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) отримано запит, дата публікації: 07 лютого 2022 року щодо закупівлі за предметом –Будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво мереж каналізування до дошкільного навчального закладу №211 на вул. Сергія Колоса, 167 у Солом’янському районі» оголошення № UA-2021-07-27-006609-b за результатом розгляду запиту надаємо наступні пояснення. Згідно з умовами договору строк виконання робіт - 30.12.2021 року, проте 29 грудня 2021 року на адресу Замовника надійшов лист №21-12/21 від ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» (Виконавець по договору), в якому останній зазначав, що у зв’язку з тим, що станом на 23.12.2021 року існує затримка поставки в Україну імпортного обладнання (копії листів компаній-постачальників додаються), а саме: - каналізаційного насосу WILO MTC 32 F 55.13/66/3-400-50-2 EX; - лічильника обліку каналізаційних стоків MAGX2; ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» не може закінчити виконання робіт відповідно до термінів укладеного договору. Розглянувши вищезазначений лист (копія листа додається), та беручи до уваги обставини, що склалися, було прийнято рішення про укладання додаткової угоди до договору на подовження терміну його дії та виконання робіт без зміни вартості до 31 травня 2022 року. Тобто продовжено строк дії договору та виконання зобов’язань на підставі п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю». Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття «документально підтверджених об’єктивних обставин» та переліку документів, що їх підтверджують, вважаємо лист від ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» документом, в якому зазначено об’єктивні обставини для продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Зазначена позиція Замовника підтверджується додатком №1 до листа МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ (Мінекономіки) «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» № 3304-04_69987-06 від 24.11.2020 року в якому зазначено наступне: «Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Так, наприклад, питання щодо обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) та їх засвідчення регулюється Законом України “Про торгово-промислові палати в Україні”. Питання видатків замовника регулюються Бюджетним кодексом України. Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливе у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку». Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань Замовником дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Комунальним підприємством «Солом’янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) отримано запит, дата публікації: 08 лютого 2022 року щодо закупівлі за предметом –Будівельні роботи по об’єкту: «Будівництво мереж каналізування до дошкільного навчального закладу №211 на вул. Сергія Колоса, 167 у Солом’янському районі» оголошення № UA-2021-07-27-006609-b за результатом розгляду запиту надаємо наступні пояснення. Обґрунтування витрат та очікувана вартість предмета закупівлі визначені на підставі наступних документів, а саме: - Програма економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021 рік; -Експертний звіт №361/е/21 від 10.06.2021 виданий державним підприємством «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" (додається).