0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
23 425 417.67 UAH
Завершено. Порушення не знайдено
Дата: 14 лют. 16:49
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт Блок №5. Реконструкція блока. Заміна силового трансформатора Т5 філії «Канівська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-14-002020-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо уповноваженої особи, яка прийняла рішення про визначення переможця торгів та відповідальну за оприлюднення інформації про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на основі робочої проектної документації, розробленої ПрАТ «Укргідропроект» в рамках проекту «ГЕС УКРГІДРОЕНЕРГО. Реконструкція. ІІ черга», на підставі якої сформовано Технічне завдання (Додаток № 6 до тендерної документації) із детальним описом виконання робіт. На підставі робочої документації були сформовані опитувальні листи з переліком основних технічних параметрів обладнання, які включені до Технічної специфікації (Додаток № 5 до тендерної документації). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані та наведені Замовником у Додатках № 5, № 6 тендерної документації. 2. Щодо обґрунтування розміру витрат і очікуваної вартості: Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі: «Блок №5. Реконструкція блока. Заміна силового трансформатора Т5 філії "Канівська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго", здійснювався на підставі проекту «ГЕС Укргідроенерго. Реконструкція. ІІ черга. Коригування» розробленого ПАТ «Укргідропроект», який пройшов експертизу ДП «Укрдержекспертиза» експертний звіт №00-2232-13/ПБ та затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.12.2016р. № 996-р. Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі локальних кошторисів: 1) № 2-3-7-1-5/1445-30-00-К1566 2) № 2-3-7-15-3/1445-30-00-К1566 3) №2-3-2-83-Р/1445-30-00-К1581 4) № 2-3-5-1-53/1445-30-00-К1599 5) № 2-3-7-15-5/1445-30-00-К1599 6) № 2-3-5-1-53-д/1445-30-00-К1675 7) № 2-3-10-125-1-Р/1445-30-00-К1572 8) № 2-3-10-125-2-Р/1445-30-00-К1572 9) № 2-3-7-1-8/1445-30-00-К1602 10) № 2-3-7-1-9/1445-30-00-К1602 11) № 2-3-4-491-5/1445-30-00-К1631 12) № 2-3-4-492-3/1445-30-00-К1631 13) № 2-3-4-632/1445-30-00-К1461 14) № 2-3-4-607-2/1445-30-00-К1461 15) № 2-3-4-670-Р/1445-30-00-К1652 16) № 2-3-4-671/1445-30-00-К1653 17) № 2-3-4-607-3/1445-30-00-К1653 18) № 2-3-4-610-19/1445-30-00-К1654 19) № 2-3-4-16-4/1445-30-00-К1603 20) № 2-3-4-16-6/1445-30-00-К1584 21) № 2-3-4-610-13/1445-30-00-К1632 22) № 2-3-4-491-6А/1445-30-00-К1691 23) № 2-3-4-491-7/1445-30-00-К1691 24) № 2-3-4-610-17А/1445-30-00-К1692 з урахуванням статей витрат зведеного кошторисного розрахунку, а саме: витрат на відрядження працівників на будови, коштів на покриття адміністративних витрат, кошторисного прибутку, коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами та податку на додану вартість. Розрахунок очікуваної вартості виконувався з урахуванням затвердженого розміру рівня кошторисної заробітної плати який враховується при визначенні вартості будівництва по філії «Канівська ГЕС». 3. Посилання на сторінку вебсайту ПрАТ «Укргідроенерго» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://uhe.gov.ua/sites/default/files/2021-06/%D0%9E%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96%20%E2%84%96UA-2021-06-14-002020-c.pdf 4. Щодо надання інформації та її документальне підтвердження щодо уповноваженої особи, яка прийняла рішення про визначення переможця торгів та відповідальну за оприлюднення інформації про закупівлю. Відповідно до ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Проте, надання запитуваної інформації за суттю підпадає під визначення персональних даних, яке закріплено у ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 (далі – Закону № 2297), у зв’язку із чим правовий режим доступу до них визначає Закон № 2297. У зв’язку із тим зауважуємо про таке. Статтею 2 Закону № 2297 встановлено, що персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У свою чергу обробка персональних даних – будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих систем) ст. 2 Закону № 2297). Разом із тим, обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством ( ч. 5 ст. 6 Закону № 2297). Законодавцем було визначено, що збирання персональних даних є складовою процесу їх обробки, що передбачає дії з підбору чи впорядкування відомостей про фізичну особу (ч. 1 ст. 12 Закону № 2297). При цьому персональні дані є об’єктами захисту, а отже зберігання персональних даних, що також є складовою обробки персональних даних, передбачає дії щодо забезпечення їх цілісності та відповідного режиму доступу до них ( ч. 1 ст. 5 та ч. 2 ст. 12 Закону № 2297). Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону № 2297 сторона, якій передаються персональні дані, повинна попередньо вжити заході щодо забезпеченням вимог Закону № 2297. Керуючись викладеним вище, зауважуємо, що запит здійснений в системі Prozorro не містить інформації щодо заходів які вже вжиті чи будуть вжиті для забезпечення цілісності та відповідного режиму доступу до персональних даних, оприлюднена Замовником інформація будуть доступні для вільного доступу, а отже можна дійти висновку про відсутність ефективних способів забезпечити виконання вимог Закону № 2297. Додатки до пояснення: 1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Розрахунок № П-40. 3. Локальні кошториси, що підтверджують розрахунок очікуваної вартості. 4. Експертний звіт №00-2232-13/ПБ.
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на основі робочої проектної документації, розробленої ПрАТ «Укргідропроект» в рамках проекту «ГЕС УКРГІДРОЕНЕРГО. Реконструкція. ІІ черга», на підставі якої сформовано Технічне завдання (Додаток № 6 до тендерної документації) із детальним описом виконання робіт. На підставі робочої документації були сформовані опитувальні листи з переліком основних технічних параметрів обладнання, які включені до Технічної специфікації (Додаток № 5 до тендерної документації). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані та наведені Замовником у Додатках № 5, № 6 тендерної документації. 2. Щодо обґрунтування розміру витрат і очікуваної вартості: Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі: «Блок №5. Реконструкція блока. Заміна силового трансформатора Т5 філії "Канівська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго", здійснювався на підставі проекту «ГЕС Укргідроенерго. Реконструкція. ІІ черга. Коригування» розробленого ПАТ «Укргідропроект», який пройшов експертизу ДП «Укрдержекспертиза» експертний звіт №00-2232-13/ПБ та затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.12.2016р. № 996-р. Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі локальних кошторисів: 1) № 2-3-7-1-5/1445-30-00-К1566 2) № 2-3-7-15-3/1445-30-00-К1566 3) №2-3-2-83-Р/1445-30-00-К1581 4) № 2-3-5-1-53/1445-30-00-К1599 5) № 2-3-7-15-5/1445-30-00-К1599 6) № 2-3-5-1-53-д/1445-30-00-К1675 7) № 2-3-10-125-1-Р/1445-30-00-К1572 8) № 2-3-10-125-2-Р/1445-30-00-К1572 9) № 2-3-7-1-8/1445-30-00-К1602 10) № 2-3-7-1-9/1445-30-00-К1602 11) № 2-3-4-491-5/1445-30-00-К1631 12) № 2-3-4-492-3/1445-30-00-К1631 13) № 2-3-4-632/1445-30-00-К1461 14) № 2-3-4-607-2/1445-30-00-К1461 15) № 2-3-4-670-Р/1445-30-00-К1652 16) № 2-3-4-671/1445-30-00-К1653 17) № 2-3-4-607-3/1445-30-00-К1653 18) № 2-3-4-610-19/1445-30-00-К1654 19) № 2-3-4-16-4/1445-30-00-К1603 20) № 2-3-4-16-6/1445-30-00-К1584 21) № 2-3-4-610-13/1445-30-00-К1632 22) № 2-3-4-491-6А/1445-30-00-К1691 23) № 2-3-4-491-7/1445-30-00-К1691 24) № 2-3-4-610-17А/1445-30-00-К1692 з урахуванням статей витрат зведеного кошторисного розрахунку, а саме: витрат на відрядження працівників на будови, коштів на покриття адміністративних витрат, кошторисного прибутку, коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами та податку на додану вартість. Розрахунок очікуваної вартості виконувався з урахуванням затвердженого розміру рівня кошторисної заробітної плати який враховується при визначенні вартості будівництва по філії «Канівська ГЕС». 3. Посилання на сторінку вебсайту ПрАТ «Укргідроенерго» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://uhe.gov.ua/sites/default/files/2021-06/%D0%9E%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96%20%E2%84%96UA-2021-06-14-002020-c.pdf 4. Щодо надання інформації та її документальне підтвердження щодо уповноваженої особи, яка прийняла рішення про визначення переможця торгів та відповідальну за оприлюднення інформації про закупівлю. Відповідно до ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Проте, надання запитуваної інформації за суттю підпадає під визначення персональних даних, яке закріплено у ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297 (далі – Закону № 2297), у зв’язку із чим правовий режим доступу до них визначає Закон № 2297. У зв’язку із тим зауважуємо про таке. Статтею 2 Закону № 2297 встановлено, що персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У свою чергу обробка персональних даних – будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих систем) ст. 2 Закону № 2297). Разом із тим, обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством ( ч. 5 ст. 6 Закону № 2297). Законодавцем було визначено, що збирання персональних даних є складовою процесу їх обробки, що передбачає дії з підбору чи впорядкування відомостей про фізичну особу (ч. 1 ст. 12 Закону № 2297). При цьому персональні дані є об’єктами захисту, а отже зберігання персональних даних, що також є складовою обробки персональних даних, передбачає дії щодо забезпечення їх цілісності та відповідного режиму доступу до них ( ч. 1 ст. 5 та ч. 2 ст. 12 Закону № 2297). Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону № 2297 сторона, якій передаються персональні дані, повинна попередньо вжити заході щодо забезпеченням вимог Закону № 2297. Керуючись викладеним вище, зауважуємо, що запит здійснений в системі Prozorro не містить інформації щодо заходів які вже вжиті чи будуть вжиті для забезпечення цілісності та відповідного режиму доступу до персональних даних, оприлюднена Замовником інформація будуть доступні для вільного доступу, а отже можна дійти висновку про відсутність ефективних способів забезпечити виконання вимог Закону № 2297. Додатки до пояснення: 1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Розрахунок № П-40. 3. Локальні кошториси, що підтверджують розрахунок очікуваної вартості. 4. Експертний звіт №00-2232-13/ПБ.