0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 416 428.82 UAH
Замовник
Управління з розвитку міського господарства Авдіївської міської військово-цивільної адміністрації Покровського району Донецької області
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 16 лют. 16:43
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення замовника. Стосовно п.1. Формування очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалось відповідно проектно-кошторисної документації: «Реконструкція покрівлі головного корпусу КНП «Авдіївська центральна міська лікарня» Авдіївської міської ради за адресою: вул. Комунальна, буд. 16, місто Авдіївка Донецької області» (коригування 2021), (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва додається). Згідно вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» ч.3 п.4 очікувана вартість закупівлі з будівництва визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно вишукувальних робіт та експертизи проектної проектної документації на будівництво» та була встановлена кошторисна вартість додаткових робіт за об’єктом «Реконструкція покрівлі головного корпусу КНП «Авдіївська центральна міська лікарня» Авдіївської міської ради за адресою: вул. Комунальна, буд. 16, місто Авдіївка Донецької області» (коригування 2021). 3 416 428 грн. 82 коп. Також було отримано позитивний експертний звіт № 10-0946-21 в якому зазначено що за результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та кошторисних норм України «Постанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281. Стосовно п.2 Розміщення інформації стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення передбачено вимогами постанови Кабінету Міністрів України № 710 «Про ефективне використання державних коштів» якою затверджені заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Кошти на здійснення зазначеної закупівлі були виділені з обласного бюджету. Підставою застосування Замовником переговорної процедури закупівлі є закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, відповідно до п.5.ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі, застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Під час виконання робіт за основним договором про закупівлю у замовника виникла необхідність проведення додаткових аналогічних робіт, не зазначених у початковому робочому проекті та основному договорі про закупівлю, вартість яких не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, та складає 3 416 428 грн. 82 коп. (три млн. чотириста шістнадцять тис. чотириста двадцять вісім грн. 82 коп.) з ПДВ. Згідно Дефектного акту від 13.12.2021року (що додається) та Технічного рішення№1 від 10.12.2021року (що додається) є потреба в додаткових роботах за робочим проектом:«Реконструкція покрівлі головного корпусу КНП «Авдіївська центральна міська лікарня» Авдіївської міської ради за адресою вул. Комунальна, буд. 16, м. Авдіївка, Донецької області (коригування 2021)». (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). У зв’язку з чим необхідно здійснити закупівлю додаткових аналогічних робіт за об’єктом «Реконструкція покрівлі головного корпусу КНП «Авдіївська центральна міська лікарня» Авдіївської міської ради за адресою вул. Комунальна, буд. 16, м. Авдіївка, Донецької області (коригування 2021).» (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). У відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) передбачено, що замовником, як виняток, може бути застосована переговорна процедура закупівлі у разі: «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера». Враховуючи, що у замовника наявні підстави для закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, оскільки після укладення договору про закупівлю (основного договору) виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт, а також те, що після укладення основного договору не минуло трьох років, а загальна вартість додаткових аналогічних робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера UA-2021-06-15-013436-b, тендерним комітетом ухвалено рішення провести переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону. Потреба у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника обґрунтовується тим, що залучення до їх виконання ТОВ «ТБК»СХІД» в особі директора Альгіна Дмитра Анатолійовича, який на даний час виконує роботи з реконструкції вказаного об’єкта, надає можливість забезпечити сумісність аналогічних додаткових робіт з рядом вже виконаних підрядником та тих, що потребують завершення, дозволить забезпечити уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією будівлі лікарні вцілому. Таким чином будуть забезпечені сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень. Додаткові аналогічні роботи, що зазначені у дефектному акті, у додатку № 4 № 02-01-01 (технічний опис предмету закупівлі) до переговорної процедури закупівлі, поєднані між собою у технологічному процесі та повинні виконуватися в рамках одного зазначеного об’єкта, згідно Дефектного акту, є такими, що технічно та економічно пов’язані з основним договором про закупівлю (UA-2021-06-15-013436-b), відповідальність за якісне та своєчасне виконання обов’язків за яким несе підрядник ТОВ «ТБК «СХІД» в особі директора Альгіна Дмитра Анатолійовича. Крім того, відповідальність за якість виконання робіт буде нести один підрядник, що надасть можливість уникнути спірні ситуації та забезпечити визначений гарантійний термін експлуатації Об’єкта в цілому після завершення його реконструкції. Враховуючи зазначене, у замовника наявні обґрунтовані підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону, що підтверджується Дефектним актом за робочим проектом: «Реконструкція покрівлі головного корпусу КНП «Авдіївська центральна міська лікарня» Авдіївської міської ради за адресою вул.Комунальна, буд. 16, м. Авдіївка, Донецької області (коригування 2021)» (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Стосовно п.3 Окрім того, у п. 2 у запиту Замовнику про надання пояснень зазначено, що проведеним моніторингом встановлено, що в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір як обґрунтування зазначено про відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником за відсутності при цьому альтернативи, проте експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність таких умов застосування переговорної процедури закупівлі не оприлюднено. Однак переговорна процедура закупівлі була застосована Замовником як виняток відповідно з підставами зазначеними у п.5 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», про що Замовником у повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-12-17-002540-a, в умовах застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю, що відповідає положенням п.5 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, надати експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку не представляється можливим, оскільки Замовником переговорна процедура застосовувалась відповідно п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником, переговорна процедура закупівлі застосовується Замовником відповідно до абз.4 п.2. ч.2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником при застосуванні переговорної процедури закупівлі зазначений пункт Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовувався.
Пояснення замовника. Стосовно п.1. Формування очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалось відповідно проектно-кошторисної документації: «Реконструкція покрівлі головного корпусу КНП «Авдіївська центральна міська лікарня» Авдіївської міської ради за адресою: вул. Комунальна, буд. 16, місто Авдіївка Донецької області» (коригування 2021), (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва додається). Згідно вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» ч.3 п.4 очікувана вартість закупівлі з будівництва визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно вишукувальних робіт та експертизи проектної проектної документації на будівництво» та була встановлена кошторисна вартість додаткових робіт за об’єктом «Реконструкція покрівлі головного корпусу КНП «Авдіївська центральна міська лікарня» Авдіївської міської ради за адресою: вул. Комунальна, буд. 16, місто Авдіївка Донецької області» (коригування 2021). 3 416 428 грн. 82 коп. Також було отримано позитивний експертний звіт № 10-0946-21 в якому зазначено що за результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та кошторисних норм України «Постанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281. Стосовно п.2 Розміщення інформації стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення передбачено вимогами постанови Кабінету Міністрів України № 710 «Про ефективне використання державних коштів» якою затверджені заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Кошти на здійснення зазначеної закупівлі були виділені з обласного бюджету. Підставою застосування Замовником переговорної процедури закупівлі є закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, відповідно до п.5.ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі, застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Під час виконання робіт за основним договором про закупівлю у замовника виникла необхідність проведення додаткових аналогічних робіт, не зазначених у початковому робочому проекті та основному договорі про закупівлю, вартість яких не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, та складає 3 416 428 грн. 82 коп. (три млн. чотириста шістнадцять тис. чотириста двадцять вісім грн. 82 коп.) з ПДВ. Згідно Дефектного акту від 13.12.2021року (що додається) та Технічного рішення№1 від 10.12.2021року (що додається) є потреба в додаткових роботах за робочим проектом:«Реконструкція покрівлі головного корпусу КНП «Авдіївська центральна міська лікарня» Авдіївської міської ради за адресою вул. Комунальна, буд. 16, м. Авдіївка, Донецької області (коригування 2021)». (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). У зв’язку з чим необхідно здійснити закупівлю додаткових аналогічних робіт за об’єктом «Реконструкція покрівлі головного корпусу КНП «Авдіївська центральна міська лікарня» Авдіївської міської ради за адресою вул. Комунальна, буд. 16, м. Авдіївка, Донецької області (коригування 2021).» (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). У відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) передбачено, що замовником, як виняток, може бути застосована переговорна процедура закупівлі у разі: «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера». Враховуючи, що у замовника наявні підстави для закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, оскільки після укладення договору про закупівлю (основного договору) виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт, а також те, що після укладення основного договору не минуло трьох років, а загальна вартість додаткових аналогічних робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера UA-2021-06-15-013436-b, тендерним комітетом ухвалено рішення провести переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону. Потреба у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника обґрунтовується тим, що залучення до їх виконання ТОВ «ТБК»СХІД» в особі директора Альгіна Дмитра Анатолійовича, який на даний час виконує роботи з реконструкції вказаного об’єкта, надає можливість забезпечити сумісність аналогічних додаткових робіт з рядом вже виконаних підрядником та тих, що потребують завершення, дозволить забезпечити уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією будівлі лікарні вцілому. Таким чином будуть забезпечені сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень. Додаткові аналогічні роботи, що зазначені у дефектному акті, у додатку № 4 № 02-01-01 (технічний опис предмету закупівлі) до переговорної процедури закупівлі, поєднані між собою у технологічному процесі та повинні виконуватися в рамках одного зазначеного об’єкта, згідно Дефектного акту, є такими, що технічно та економічно пов’язані з основним договором про закупівлю (UA-2021-06-15-013436-b), відповідальність за якісне та своєчасне виконання обов’язків за яким несе підрядник ТОВ «ТБК «СХІД» в особі директора Альгіна Дмитра Анатолійовича. Крім того, відповідальність за якість виконання робіт буде нести один підрядник, що надасть можливість уникнути спірні ситуації та забезпечити визначений гарантійний термін експлуатації Об’єкта в цілому після завершення його реконструкції. Враховуючи зазначене, у замовника наявні обґрунтовані підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону, що підтверджується Дефектним актом за робочим проектом: «Реконструкція покрівлі головного корпусу КНП «Авдіївська центральна міська лікарня» Авдіївської міської ради за адресою вул.Комунальна, буд. 16, м. Авдіївка, Донецької області (коригування 2021)» (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). Стосовно п.3 Окрім того, у п. 2 у запиту Замовнику про надання пояснень зазначено, що проведеним моніторингом встановлено, що в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір як обґрунтування зазначено про відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником за відсутності при цьому альтернативи, проте експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність таких умов застосування переговорної процедури закупівлі не оприлюднено. Однак переговорна процедура закупівлі була застосована Замовником як виняток відповідно з підставами зазначеними у п.5 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», про що Замовником у повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-12-17-002540-a, в умовах застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю, що відповідає положенням п.5 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, надати експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку не представляється можливим, оскільки Замовником переговорна процедура застосовувалась відповідно п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником, переговорна процедура закупівлі застосовується Замовником відповідно до абз.4 п.2. ч.2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником при застосуванні переговорної процедури закупівлі зазначений пункт Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовувався.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО