0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 087 300.00 UAH
Порушення не знайдено
Дата: 23 лют. 08:32
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до статутної діяльності, КП «ЖКС «Порто-Франківський» як балансоутримувач та управитель, здійснює організацію забезпечення поточного утримання, санітарної очистки та ремонту житлового фонду, нежитлових споруд, їх інженерного обладнання, внутрішньо квартальних та внутрішньо дворових територій, об'єктів зовнішнього благоустрою та озеленення. Також згідно із статутом підприємства КП «ЖКС «Порто-Франківський» є комерційним і не є розпорядником бюджетних коштів. Враховуючи вищенаведене щодо коштів, за рахунок яких відбувається благоустрій територій м. Одеси, зазначаємо, що КП «ЖКС «Порто-Франківський» не є розпорядником бюджетних коштів, у зв’язку з чим не володіє відповідною інформацією. Повідомляємо що згідно фінансового плану підприємства КП «ЖКС «Порто-Франківський» на 2022 рік, а саме ст. 10.10 собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг) було здійснено обґрунтування розміру вартості предмета закупівлі.Повідомляємо Вам, що предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики визначались на підставі інформації, яка отримувалась від виробничих підрозділів підприємства. Така інформація формувалась із врахуванням аналізу потреб минулих років та враховуючи специфіку роботи підприємства. Відсутність капітального ремонту у житлових будинках змушує підприємство при наданні послуг з утримання будинків, здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов. В житлових будинках, які перебувають в управлінні підприємства є будинками ветхого, аварійного фонду та побудови до 1917 року, трапляються аварійні ситуації. Саме з огляду на такі обставини, підприємством приймалось рішення при визначенні предмету закупівлі, а саме його кількісної характеристики. Замовником був проведений аналіз фактичного надання послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника була визначена потреба в послугах згідно предмету закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі застосовувався аналіз ринкових цін, аналіз закупівельних цін попередніх закупівель та умови для учасників, які визначені тендерною документацією (строк надання послуг, умови розрахунків та інше). Згідно Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710, то пунктом 4 Постанови КМУ, рекомендовано органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів підприємства, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. З урахуванням вищезазначеного, постанова містить рекомендації щодо використання саме бюджетних коштів. КП «ЖКС «Порто - Франківський» проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). КП «ЖКС «Порто - Франківський»» не отримує коштів ні з місцевого, а ні з державного бюджету.
Відповідно до статутної діяльності, КП «ЖКС «Порто-Франківський» як балансоутримувач та управитель, здійснює організацію забезпечення поточного утримання, санітарної очистки та ремонту житлового фонду, нежитлових споруд, їх інженерного обладнання, внутрішньо квартальних та внутрішньо дворових територій, об'єктів зовнішнього благоустрою та озеленення. Також згідно із статутом підприємства КП «ЖКС «Порто-Франківський» є комерційним і не є розпорядником бюджетних коштів. Враховуючи вищенаведене щодо коштів, за рахунок яких відбувається благоустрій територій м. Одеси, зазначаємо, що КП «ЖКС «Порто-Франківський» не є розпорядником бюджетних коштів, у зв’язку з чим не володіє відповідною інформацією. Повідомляємо що згідно фінансового плану підприємства КП «ЖКС «Порто-Франківський» на 2022 рік, а саме ст. 10.10 собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт та послуг) було здійснено обґрунтування розміру вартості предмета закупівлі.Повідомляємо Вам, що предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики визначались на підставі інформації, яка отримувалась від виробничих підрозділів підприємства. Така інформація формувалась із врахуванням аналізу потреб минулих років та враховуючи специфіку роботи підприємства. Відсутність капітального ремонту у житлових будинках змушує підприємство при наданні послуг з утримання будинків, здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов. В житлових будинках, які перебувають в управлінні підприємства є будинками ветхого, аварійного фонду та побудови до 1917 року, трапляються аварійні ситуації. Саме з огляду на такі обставини, підприємством приймалось рішення при визначенні предмету закупівлі, а саме його кількісної характеристики. Замовником був проведений аналіз фактичного надання послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника була визначена потреба в послугах згідно предмету закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі застосовувався аналіз ринкових цін, аналіз закупівельних цін попередніх закупівель та умови для учасників, які визначені тендерною документацією (строк надання послуг, умови розрахунків та інше). Згідно Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710, то пунктом 4 Постанови КМУ, рекомендовано органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів підприємства, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. З урахуванням вищезазначеного, постанова містить рекомендації щодо використання саме бюджетних коштів. КП «ЖКС «Порто - Франківський» проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). КП «ЖКС «Порто - Франківський»» не отримує коштів ні з місцевого, а ні з державного бюджету.
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО