0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
15 289 071.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 5 квіт. 09:27
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПОЯСНЕННЯ на запит про надання пояснень від 06.04.2022 о 17:02:05. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Щодо запиту та надання пояснень на моніторинг до закупівлі «Капітальний ремонт фасаду будівлі ГУ ДПС у Кіровоградській області м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 55» (UA-2021-09-01-002017-c) повідомляю наступне. По першому питанню: Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 та проектно-кошторисної документації з урахуванням розміру бюджетного призначення що становило 15 289 071,00 грн. Проєктно-кошторисна документація виконана переможцем іншої окремої закупівлі (UA-2021-04-30-002121-b). Якісні та технічні характеристики були основою до закупівлі «Капітальний ремонт фасаду будівлі ГУ ДПС у Кіровоградській області м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 55 (UA-2021-09-01-002017-c)» та викладені в Додатках 4, 4_1, 4_2, 4_3 до Тендерної документації. По другому питанню: Веб-сайт на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://kr.tax.gov.ua/data/material/000/417/520760/DOC147.pdf або https://kr.tax.gov.ua/diialnist/zakupivli-tovariv--robit-ta-poslug-za-/520760.html Уповноважена особа Олександр САВЧЕНКО 0522366915, 0990553760
ПОЯСНЕННЯ на запит про надання пояснень від 06.04.2022 о 17:02:05. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Щодо запиту та надання пояснень на моніторинг до закупівлі «Капітальний ремонт фасаду будівлі ГУ ДПС у Кіровоградській області м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 55» (UA-2021-09-01-002017-c) повідомляю наступне. По першому питанню: Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 та проектно-кошторисної документації з урахуванням розміру бюджетного призначення що становило 15 289 071,00 грн. Проєктно-кошторисна документація виконана переможцем іншої окремої закупівлі (UA-2021-04-30-002121-b). Якісні та технічні характеристики були основою до закупівлі «Капітальний ремонт фасаду будівлі ГУ ДПС у Кіровоградській області м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 55 (UA-2021-09-01-002017-c)» та викладені в Додатках 4, 4_1, 4_2, 4_3 до Тендерної документації. По другому питанню: Веб-сайт на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://kr.tax.gov.ua/data/material/000/417/520760/DOC147.pdf або https://kr.tax.gov.ua/diialnist/zakupivli-tovariv--robit-ta-poslug-za-/520760.html Уповноважена особа Олександр САВЧЕНКО 0522366915, 0990553760
Одноразове звернення за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань. Ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-01-002017-c, звертаюсь до Вас зі зверненням за роз’ясненням його по суті: 1. Зобов’язання Північного офісу Держаудитслужби щодо розірвання договору з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів передчасне та не відповідає наступним критеріям та вимогами діючого законодавства: - п.8 ст.10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (надалі – Закон), а саме «…порушувати питання про визнання недійсними договорів, укладених із порушенням законодавства» – тобто клопотати про визнання договорів недійсними при умові, що вони укладені із порушенням, хоча у висновку констатовано «своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору – порушень не встановлено» – як так, прошу пояснити; - ч.3 розділу ІІІ наказу Міністерства Фінансів України від 08.09.2020 №552 «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядку його заповнення», а саме «…у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 (висновок – авт.) має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення.» - тобто посилання на компетентний (точний) нормативно-правовий акт (норма прямої законодавчої дії) відсутній у висновку – як так, прошу пояснити. 2. 05 квітня 2022 о 09:27 – оприлюднено повідомлення про початок моніторингу UA-M-2022-04-04-000012, de94e158229b4526bdddd2a1e164e5ce в системі Прозорро (ч.4 ст.8 Закону, строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель), а саме з 06 (включно) +15 робочих днів, тобто до 26.04.2022 (включно), але висновок затверджений 27.04.2022 о 15:58:29, який затверджено начальником 27 квітня 2022 – площадка Прозорро, файл у форматі *.pdf – як так, прошу пояснити. Перевірка підпису Підписувач: Чупак Катерина Михайлівна ЦСК: КНЕДП - ІДД ДПС Назва органу: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Мітка часу: 25.04.2022 23:58:54 Підписувач: Ткач Олександр Леонідович ЦСК: КНЕДП - ІДД ДПС Назва органу: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Мітка часу: 26.04.2022 09:32:34 Підписувач: Карабанов Олександр Вікторович ЦСК: КНЕДП - ІДД ДПС Назва органу: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Мітка часу: 27.04.2022 15:58:29 Уповноважена особа Олександр САВЧЕНКО 0522366915, 0990553760
позовна заява від 09.05.2022 №б/н/11-28-05-10, яка напрвлена засобами поштового звязку "Укопошта" 09.05.2022.
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ Аргументовані заперечення до висновку та інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень (в порядку абзацу 2 ч.8 ст.8 Закону України від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон №922)) Головне управління ДПС у Кіровоградській області (надалі – Замовник), в особі уповноваженої особи у сфері публічних закупівель Савченка Олександра (Накази ГУ ДПС у Кіровоградській області від 05.01.2021 №12, від 29.11.2021 №621, від 31.01.2022 №25) розглянуто висновок з ідентифікатором UA-M-2022-04-04-000012, de94e158229b4526bdddd2a1e164e5ce (надалі – Висновок) Північного офісу Держаудитслужби (надалі – Аудитор), який затверджено керівником Аудитора та оприлюднено в системі Прозорро 27.04.2022 о 15:58:29 та повідомляє Вас про свою незгоду з встановленими порушеннями законодавства в частині розгляду та/або відхилення (невідхилення) Замовником тендерної пропозиції викладеному у Висновку. Щодо аргументованих заперечень до Висновку. Стосовно встановлених порушень вимог абзаців 2, 5 частини 1 статті 5, частини 16 статті 29, п.1 ч.1 ст.31 Закону №922 слід зазначити, що при проведенні моніторингу Головним управлінням ДПС у Кіровоградській області надавалися відповідні пояснення, документи на підтвердження правомірності здійснення власних дій, зокрема про вжиті заходи при проведенні Замовником торгів, в тому числі і щодо відхилення одного із Учасників процедури відкритих торгів. Дана аргументована інформація міститься у вимогах та відповідях на вимоги про невідповідність тендерних пропозицій Учасника до вимогам тендерної документації Замовника. Крім того, у Висновку взагалі не зазначено, яким чином, на яких умовах, на яких законодавчих підставах Замовник має вжити заходів щодо розірвання договору, при умові часткового виконання договору, оскільки діє до 31.12.2022, всі умови по Договору виконуються, у разі відсутності порушень при: - відображенні закупівлі у річному плані, - оприлюдненні інформації щодо закупівлі, - відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922, - своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, - відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - внесенні змін до договору порушень не встановлено. Щодо інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень Усунути «виявлені порушення» не представляється ні юридично, ні фактично не можливим, оскільки між Замовником та Переможцем існує діючий Договір №73 від 22.10.2021, який в односторонньому порядку (зі сторони Замовника) не передбачено його розірвання. Не зрозуміло також, якби Замовник виконав/усунув «виявлені порушення» Аудитора, при цьому розірвавши Договір та визнавши іншого Учасника (по якому Аудитором і прописано все у Висновку) – чи уклав би Договір інший Учасник станом на сьогодення по запропонованій ним ціновій пропозиції, якщо на даний час збільшилися вартість товарних, матеріальних, робочих та інших ресурсів. Виконати Аудитора зобов’язання, а саме розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, Замовником не можливо, оскільки Висновок не містить посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта щодо розірвання Договору. Виходячи із вищезазначеного, Головне управління ДПС у Кіровоградській області висловлює своє заперечення до висновку Північного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області та залишає за собою право оскаржити висновок в судовому порядку. Уповноважена особа Олександр САВЧЕНКО 0990553760, 0522366915