0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 284 180.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 5 квіт. 22:33
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)
ПРИХОВАНО
05.04.2022 року на підставі наказу №95 «Про початок моніторингу закупівель» було розпочато моніторинг переговорної процедури закупівлі «Капітальний ремонт котельні із заміною котельного устаткування по вул. Г. Сковороди, 2а в м. Козятин Вінницької області» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-22-021416-c) (надалі по тексту – Закупівля № UA-2021-12-22-021416-c). 11.04.2022 року Північно – Східним офісом ДАСУ було надіслано запит Замовнику – КП «Чисте місто» Козятинської міської ради (надалі по тексту - КП) щодо надання пояснень (надалі по тексту - Запит). На виконання вимоги надаємо наступні пояснення. 1. В запиті вказано: «Жодним з оприлюднених Замовником документів не підтверджено, що в закладах соціальної сфери міста Козятина, визначені в Протоколі засідання Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій ДСУНС від 14.12.2021 опалюються саме з Котельні по вул. Г. Сковороди, 2а в м. Козятин Вінницької області, що є предметом закупівлі.» З даного приводу повідомляємо, що жоден нормативно – правовий акт не визначає вичерпного переліку документів / інформації, які повинні бути оприлюдненні Замовником під час публікації інформації про проведення переговорної процедури закупівлі з підстав обраних при проведенні Закупівлі № UA-2021-12-22-021416-c. Відповідно неоприлюднення документів, які підтверджують, що заклад соціальної сфери міста Козятина, визначений в Протоколі засідання Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій ДСУНС від 14.12.2021 опалюється саме з Котельні по вул. Г. Сковороди, 2а в м. Козятин Вінницької області, не може вважатися порушенням. Разом з тим, та обставина, що саме за рахунок Котельні по вул. Г. Сковороди, 2а в м. Козятин Вінницької області здійснюється опалення закладів соціальної сфери міста Козятина, підтверджується наявними в Замовника документами. Доводимо до Вашого відома, що Замовник не може оприлюднити документальне підтвердження стосовно опалювання з Котельні по вул. Г. Сковороди, 2а в м. Козятин Вінницької області соціальних об’єктів , керуючись Указом Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану» та Указу Президента України від 14.03.2022 №133/2022 «Про продовження воєнного стану» та враховуючи систематичне скидання російською федерацією авіабомб та нанесення ракетних ударів на соціальні та інші об’єкти, оприлюднення для публічного доступу документів, які містять точні геодані щодо об’єків критичної інфраструктури вважаємо неприпустимим, адже це може призвести до обізнаності противника та негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану. 2. Щодо питання : «яким саме чином укладання вищезазначеного договору на закупівлю робіт з капітального ремонту котельні із заміною котельного устаткування по вул. Г.Сковороди, 2а в м.Козятин Вінницької області негайну сприяло ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, а саме: забезпечило відновлення теплопостачання в закладах соціальної сфери міста Козятина, в яких відповідно до оприлюднених Замовником документів з 15 жовтня 2021 року відсутність теплопостачання» повідомляємо наступне. Технічна документація до Договору від 29.12.2021 №05/11 передбачала кілька етапів проведення капітального ремонту котельні із заміною котельного устаткування по вул. Г.Сковороди, 2а в м. Козятин Вінницької області. Зокрема, було визначено: роботи були розпочаті згідно умов договору та був виконаний запуск діючого обладнання. З метою негайної ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та забезпечення відновлення теплопостачання в закладах соціальної сфери міста Козятина, в яких було відсутність теплопостачання, підрядником було в першу чергу виконано запуск діючого обладнання, що забезпечило досягти основного результату по невідкладній ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та забезпечення відновлення теплопостачання та належної його подачі в заклади соціальної сфери міста Козятина, в яких було відсутність теплопостачання. 3. Щодо інформації про завданні матеріальні збитки, повідомляємо наступне. Питання про завданні матеріальні збитки визначає комісією з питань ТЕБ та НС Козятинської міської ради на етапі розгляду питання щодо визначення ситуації, що склалася у зв’язку з відсутністю забезпечення теплопостачання бюджетним закладам соціальної сфери на осінньо-зимовий період 2021/2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров’ю населення області, як надзвичайної ситуації техногенного характеру. Замовник не вповноважений визначати розмір збитків та керується виключно даними, які встановленні уповноваженим органом. Враховуючи, що відповідно до пункту 2 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями (далі Порядок), затвердженого постановою КМУ від 24 березня 2004 року № 368 (із змінами та доповненнями) залежно від обсягів заподіяних наслідків, технічних і матеріальних ресурсів, необхідних для їх ліквідації, надзвичайна ситуація класифікується як державного, регіонального, місцевого або об'єктового рівню. Відповідно до пунктів 6-8 Порядку, місцевого рівня визнається надзвичайна ситуація: 1) яка вийшла за межі територій потенційно небезпечного об'єкта, загрожує довкіллю, сусіднім населеним пунктам, інженерним спорудам, а для її ліквідації необхідні матеріальні і технічні ресурси в обсягах, що перевищують власні можливості потенційно небезпечного об'єкта; 2) внаслідок якої загинуло 1 - 2 особи або постраждало від 20 до 50 осіб, чи було порушено нормальні умови життєдіяльності від 100 до 1000 осіб на тривалий час (більш як на 3 доби), а збитки перевищили 0,5 тис. мінімальних розмірів заробітної плати; З огляду на вказаний пункт Порядку, і було визначено в м. Козятині ситуацію, яка склалася надзвичайною ситуацією техногенного характеру. Тому інформація може бути надана виключно ними, а не Замовником. 4. Щодо інформації Запиту: « повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору, внесені додатковою угодою від 31.12.2021 б/н оприлюднені Замовником 27.01.2022 року, що на 14 днів пізніше терміну, визначеного пунктом 11 частини першої статті 10 Закону», надаємо наступні пояснення. Уповноважена особа Замовника додаткову угоду від 31.12.2021 б/н до Договору отримала 27.01.2022 року і в цей саме день відповідні зміни до договору були оприлюдненні в електронній системі закупівель. Вказана інформація підтверджується протоколом уповноваженої особи та актом прийму – передачі відповідного документу (додається). Додатки: 1. Протокол уповноваженої особи 2. Акт прийому – передачі документа 3. Копія протоколу засідання ДСНС № 21-21 від 14.12.2021р.
05.04.2022 року на підставі наказу №95 «Про початок моніторингу закупівель» було розпочато моніторинг переговорної процедури закупівлі «Капітальний ремонт котельні із заміною котельного устаткування по вул. Г. Сковороди, 2а в м. Козятин Вінницької області» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-12-22-021416-c) (надалі по тексту – Закупівля № UA-2021-12-22-021416-c). 11.04.2022 року Північно – Східним офісом ДАСУ було надіслано запит Замовнику – КП «Чисте місто» Козятинської міської ради (надалі по тексту - КП) щодо надання пояснень (надалі по тексту - Запит). На виконання вимоги надаємо наступні пояснення. 1. В запиті вказано: «Жодним з оприлюднених Замовником документів не підтверджено, що в закладах соціальної сфери міста Козятина, визначені в Протоколі засідання Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій ДСУНС від 14.12.2021 опалюються саме з Котельні по вул. Г. Сковороди, 2а в м. Козятин Вінницької області, що є предметом закупівлі.» З даного приводу повідомляємо, що жоден нормативно – правовий акт не визначає вичерпного переліку документів / інформації, які повинні бути оприлюдненні Замовником під час публікації інформації про проведення переговорної процедури закупівлі з підстав обраних при проведенні Закупівлі № UA-2021-12-22-021416-c. Відповідно неоприлюднення документів, які підтверджують, що заклад соціальної сфери міста Козятина, визначений в Протоколі засідання Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій ДСУНС від 14.12.2021 опалюється саме з Котельні по вул. Г. Сковороди, 2а в м. Козятин Вінницької області, не може вважатися порушенням. Разом з тим, та обставина, що саме за рахунок Котельні по вул. Г. Сковороди, 2а в м. Козятин Вінницької області здійснюється опалення закладів соціальної сфери міста Козятина, підтверджується наявними в Замовника документами. Доводимо до Вашого відома, що Замовник не може оприлюднити документальне підтвердження стосовно опалювання з Котельні по вул. Г. Сковороди, 2а в м. Козятин Вінницької області соціальних об’єктів , керуючись Указом Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану» та Указу Президента України від 14.03.2022 №133/2022 «Про продовження воєнного стану» та враховуючи систематичне скидання російською федерацією авіабомб та нанесення ракетних ударів на соціальні та інші об’єкти, оприлюднення для публічного доступу документів, які містять точні геодані щодо об’єків критичної інфраструктури вважаємо неприпустимим, адже це може призвести до обізнаності противника та негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану. 2. Щодо питання : «яким саме чином укладання вищезазначеного договору на закупівлю робіт з капітального ремонту котельні із заміною котельного устаткування по вул. Г.Сковороди, 2а в м.Козятин Вінницької області негайну сприяло ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, а саме: забезпечило відновлення теплопостачання в закладах соціальної сфери міста Козятина, в яких відповідно до оприлюднених Замовником документів з 15 жовтня 2021 року відсутність теплопостачання» повідомляємо наступне. Технічна документація до Договору від 29.12.2021 №05/11 передбачала кілька етапів проведення капітального ремонту котельні із заміною котельного устаткування по вул. Г.Сковороди, 2а в м. Козятин Вінницької області. Зокрема, було визначено: роботи були розпочаті згідно умов договору та був виконаний запуск діючого обладнання. З метою негайної ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та забезпечення відновлення теплопостачання в закладах соціальної сфери міста Козятина, в яких було відсутність теплопостачання, підрядником було в першу чергу виконано запуск діючого обладнання, що забезпечило досягти основного результату по невідкладній ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та забезпечення відновлення теплопостачання та належної його подачі в заклади соціальної сфери міста Козятина, в яких було відсутність теплопостачання. 3. Щодо інформації про завданні матеріальні збитки, повідомляємо наступне. Питання про завданні матеріальні збитки визначає комісією з питань ТЕБ та НС Козятинської міської ради на етапі розгляду питання щодо визначення ситуації, що склалася у зв’язку з відсутністю забезпечення теплопостачання бюджетним закладам соціальної сфери на осінньо-зимовий період 2021/2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров’ю населення області, як надзвичайної ситуації техногенного характеру. Замовник не вповноважений визначати розмір збитків та керується виключно даними, які встановленні уповноваженим органом. Враховуючи, що відповідно до пункту 2 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями (далі Порядок), затвердженого постановою КМУ від 24 березня 2004 року № 368 (із змінами та доповненнями) залежно від обсягів заподіяних наслідків, технічних і матеріальних ресурсів, необхідних для їх ліквідації, надзвичайна ситуація класифікується як державного, регіонального, місцевого або об'єктового рівню. Відповідно до пунктів 6-8 Порядку, місцевого рівня визнається надзвичайна ситуація: 1) яка вийшла за межі територій потенційно небезпечного об'єкта, загрожує довкіллю, сусіднім населеним пунктам, інженерним спорудам, а для її ліквідації необхідні матеріальні і технічні ресурси в обсягах, що перевищують власні можливості потенційно небезпечного об'єкта; 2) внаслідок якої загинуло 1 - 2 особи або постраждало від 20 до 50 осіб, чи було порушено нормальні умови життєдіяльності від 100 до 1000 осіб на тривалий час (більш як на 3 доби), а збитки перевищили 0,5 тис. мінімальних розмірів заробітної плати; З огляду на вказаний пункт Порядку, і було визначено в м. Козятині ситуацію, яка склалася надзвичайною ситуацією техногенного характеру. Тому інформація може бути надана виключно ними, а не Замовником. 4. Щодо інформації Запиту: « повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору, внесені додатковою угодою від 31.12.2021 б/н оприлюднені Замовником 27.01.2022 року, що на 14 днів пізніше терміну, визначеного пунктом 11 частини першої статті 10 Закону», надаємо наступні пояснення. Уповноважена особа Замовника додаткову угоду від 31.12.2021 б/н до Договору отримала 27.01.2022 року і в цей саме день відповідні зміни до договору були оприлюдненні в електронній системі закупівель. Вказана інформація підтверджується протоколом уповноваженої особи та актом прийму – передачі відповідного документу (додається). Додатки: 1. Протокол уповноваженої особи 2. Акт прийому – передачі документа 3. Копія протоколу засідання ДСНС № 21-21 від 14.12.2021р.
інформація щодо усунення порушення (порушень) законодавства