0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 168 949.40 UAH
Замовник
Відокремлений структурний підрозділ "Хмельницький політехнічний фаховий коледж Національного університету "Львівська політехніка"
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 20 квіт. 15:43
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.)
ПРИХОВАНО
Замовником розглянуто Ваш запит від 2022-04-21 11:25:48. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит. Так, 23 жовтня 2021 Відокремленим структурним підрозділом "Хмельницький політехнічний фаховий колледж Національного університету "Львівська політехніка" було оголошено процедуру «відкриті торги» щодо закупівлі робіт: Капітальний ремонт фасадів навчального корпусу №2 Хмельницького політехнічного колледжу Національного університету «Львівська політехніка» на вул. Зарічанській, 10 в м. Хмельницький (код ДК 021:2015 -45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Очікувана вартість закупівлі склала 8 168 949,40 UAH з ПДВ. І. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом. Очікувана вартість визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», окрім того, нами були враховані відомості із проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією, згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560), а також експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво». Підсумовуючи вищевказане очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва шляхом віднімання від загальної вартості будівництва глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проєктно-вишукувальнi роботи та авторський нагляд», помножених на 1.2 (ПДВ). ІІ. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів та дефектних актів із проектної документації по об’єкту будівництва. ІІІ. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключноцим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону.
Замовником розглянуто Ваш запит від 2022-04-21 11:25:48. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит. Так, 23 жовтня 2021 Відокремленим структурним підрозділом "Хмельницький політехнічний фаховий колледж Національного університету "Львівська політехніка" було оголошено процедуру «відкриті торги» щодо закупівлі робіт: Капітальний ремонт фасадів навчального корпусу №2 Хмельницького політехнічного колледжу Національного університету «Львівська політехніка» на вул. Зарічанській, 10 в м. Хмельницький (код ДК 021:2015 -45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Очікувана вартість закупівлі склала 8 168 949,40 UAH з ПДВ. І. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом. Очікувана вартість визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», окрім того, нами були враховані відомості із проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією, згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560), а також експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво». Підсумовуючи вищевказане очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва шляхом віднімання від загальної вартості будівництва глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проєктно-вишукувальнi роботи та авторський нагляд», помножених на 1.2 (ПДВ). ІІ. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів та дефектних актів із проектної документації по об’єкту будівництва. ІІІ. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключноцим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону.
Надаємо інформацію про наявність власного веб сайту а також експертний звіт. Веб сайт- https://hpk.edu.ua/
Надаємо інформацію про наявність власного веб сайту а також експертний звіт. Веб сайт- https://hpk.edu.ua/