0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
84 517 236.00 UAH
Замовник
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контакти та закупівліЗавершено. Знайдено порушення
Дата: 20 квіт. 19:58
Аргументовані заперечення до висновку ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) в порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про наступне. 13 травня 2022 року за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-03-002788-a Держаудитслужбою України в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), який затверджено заступником голови Шкуропат Олександром Григоровичем. Так, висновком встановлено, що згідно з пунктом 1 частини першої розділу 3 тендерної документації, зобов’язав учасників надати в складі тендерної пропозиції документ «Тендерна пропозиція», складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Учасник ТОВ «Компанія Барбакан» у своїй тендерній пропозиції надав зазначений документ за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації, у пункті 12 якого зазначив, що гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва, який є предметом закупівлі складатиме 12 (дванадцять) років. При цьому, Держаудитслужба України вказує, що відповідно до частини четвертої статті 41 Закону та пункту 4.1 частини четвертої розділу 6 тендерної документації, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Водночас згідно із протоколом уповноваженої особи Замовника від 14.03.2022 учасника ТОВ «Компанія Барбакан» було визнано переможцем закупівлі та 28.03.2022 укладено договір підряду № 21, у пункті 7.1 якого вказано, що гарантійний строк експлуатації об’єкта становить 10 (десять) років. Також, висновком за результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник в частині першій розділу 3 тендерної документації встановив вимогу для учасників закупівлі щодо надання ними в складі тендерної пропозиції сертифіката про аудит, який підтверджує, що система екологічного управління учасника, щодо будівництва житлових і нежитлових будівель, електромонтажних робіт, монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». На виконання вказаної вимоги тендерної документації, учасник ТОВ «Компанія Барбакан» завантажив в складі тендерної пропозиції файл «14001 ICO.pdf», що містить сертифікат системи екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» від 08.09.2020 № ECS.UA.02.1615 (дійсний за умови щорічного підтвердження до 08.09.2023) на ім’я ТОВ «Компанія Барбакан». Орган сертифікації, що видав вказаний сертифікат, товариство з обмеженою відповідальністю «СЕРТСИСТЕМС» (далі – ТОВ «СЕРТСИСТЕМС»), зареєстрований у Реєстрі Системи Сертифікації «EUROCERT SYSTEM» (https://euro-cert.net/). Водночас перевірка Держаудитслужбою України зазначеного сертифіката № ECS.UA.02.1615 на офіційному ресурсі органу сертифікації вказує на те, що зазначений сертифікат відізваний 12.02.2021 та є не чинним. Отже, учасник ТОВ «Компанія Барбакан» не виконав вимоги частини першої розділу 3 тендерної документації щодо підтвердження, що система екологічного управління учасника, щодо будівництва житлових і нежитлових будівель, електромонтажних робіт, монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Відповідно до частини першої розділу 3 тендерної документації, усі документи, які подаються учасником, мають бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат № ECS.UA.02.1615 на момент подання тендерної пропозиції не був чинним. Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «Компанія Барбакан», як таку що не містить підтвердження відповідності системи екологічного управління учасника, щодо будівництва житлових і нежитлових будівель, електромонтажних робіт, монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Держаудитслужба України вважає, що Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» не дотримано вимог частини першої розділу 3 тендерної документації до Процедури закупівлі UA-2022-02-03-002788-a, а тому департамент, як замовник, повинен був керуватися вимогами абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону та відхилити вищевказану тендерну пропозицію як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. З огляду на вищевказане керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба України через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Департамент не погоджується з висновком від 13.05.2022 на підставі наступного. Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі». Зазначаємо, що Умови укладеного Договору підряду №21 від 28.03.2022 року, не відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника-переможця, та не відрізняються від Проєкту договору (Додаток №7 до Тендерної документації), що був запропонований Замовником, під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до вимог пункту 12 Форма «Тендерна пропозиція» (Додаток №1 до Тендерної документації), зазначалося, що – «Гарантійний строк експлуатації об’єкта складає ______________ років. (зазначається учасником).», на виконання цих вимог учасником-переможцем було зазначено – 12 років, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства та вимогам Тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 7.1. Проєкту Договору (Додаток №7 до Тендерної документації) встановлювалося, що: «Гарантійний строк експлуатації об’єкта встановлюється відповідно до вимог Державних будівельних норм: _________ років з дати підписання Акту закінчених робіт.», учасником ТОВ «Компанія Барбакан» було надано лист та інформацію про те, що учасник повністю погоджується та згідний із усіма умовами Проєкту Договору (Додаток №7 до Тендерної документації), що викладений Замовником, щодо процедури закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу 3 пункту 103 ‟Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, визначено, що гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Таким чином, учасник ТОВ «Компанія Барбакан» у своїй Тендерній пропозиції вказав гарантійний строк експлуатації, не менший, ніж мінімально дозволений та законодавчо встановлений, відповідно до вимог Державних будівельних норм, строк, що вочевидь не може вважатися порушенням, водночас, оскільки вимогами Проєкту Договору, не було вказано у пункті 7.1. чіткого гарантійного строку експлуатації строку, та була встановлена Вимога, щодо зазначення «Гарантійного строку експлуатації об’єкта, відповідно до вимог Державних будівельних норм», нами під час укладення Договору підряду №21 від 28.03.2022 року, було зазначено саме – 10 років, як того вимагають - Державні будівельні норми, та зокрема і стаття 884 Цивільного кодексу України та пункт 103 Постанови КМУ від 01.08.2005 № 668. Відповідно до вимог Тендерної документації, зокрема частини 1 Розділу 3, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції – «Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати сертифікат про аудит, який підтверджує, що система екологічного управління учасника, щодо будівництва житлових і нежитлових будівель, електромонтажних робіт, монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».», на виконання цих вимог учасником ТОВ «Компанія Барбакан» було надано в складі тендерної пропозиції файл «14001 ICO.pdf», що містить сертифікат системи екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» від 08.09.2020 № ECS.UA.02.1615 (дійсний за умови щорічного підтвердження до 08.09.2023) на ім’я ТОВ «Компанія Барбакан». Орган сертифікації, що видав вказаний сертифікат, товариство з обмеженою відповідальністю «СЕРТСИСТЕМС» (далі – ТОВ «СЕРТСИСТЕМС»), зареєстрований у Реєстрі Системи Сертифікації «EUROCERT SYSTEM» (https://euro-cert.net/). Зазначаємо, що всі Сертифікати, що були надані учасником ТОВ «Компанія Барбакан» у складі пропозиції, в тому числі і Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» від 08.09.2020 № ECS.UA.02.1615, станом на момент оцінки та розгляду пропозиції були чинними та дійсними (посилання на перевірку дійсності сертифіката https://euro-cert.net/search/?action=search&string=ECS.UA.02.1616), з урахуванням яких встановлено, що Сертифікат від 08.09.2020 № ECS.UA.02.1615 є дійсним та чинним. З аналізу тексту висновку про результати моніторингу закупівлі вбачається поверхневе вивчення питань, що підлягали моніторингу. На підставі наведеного, зважаючи на те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» згідно з вимогами тендерної документації до Процедури закупівлі UA-2022-02-03-002788-a, надало всі документи, які вимагалися тендерною документацією. Враховуючи вищевикладене, орган державного фінансового контролю не довів та документально не підтвердив, в чому саме полягає порушення Замовником вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. А тому, просимо роз’яснити яким чином Замовник повинен був здійснити заходи щодо недопущення даного порушення, та зважаючи на реальну відсутність порушення привести позицію органу фінансового контролю у відповідність до чинного законодавства.
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Усунуто
Повідомляємо про подачу позовної заяви