0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 340 464.00 UAH
Замовник
Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 23 трав. 13:28
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області ВАХНОВСЬКІЙ Олені Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2022-05-23-000013 із закупівлі «Інші види поточних ремонтних робіт (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) Other types of current repair works (code DK 021: 2015 - 45000000-7 Construction works and current repairs)» від 31.05.2022 року Управлінням північного офісу Держаудистлужби у Вінницькій області згідно наказу від 23.05.2022 № 9-з «Про початок моніторингу закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Інші види поточних ремонтних робіт (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) Other types of current repair works (code DK 021: 2015 - 45000000-7 Construction works and current repairs)», № оголошення UA-2022-03-14-000493-c. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 31.05.2022 оприлюднено запит на пояснення: «У межах проведення моніторингу закупівлі інших видів поточних ремонтних робіт (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-03-14-000493-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі? 2. Чому на вимоги UA-2022-03-14-000493-c.b4 від 20 квітня 2022 року та UA-2022-03-14-000493-c.b5 від 21 квітня 2022 року не надано відповіді з додатковою інформацією про причини невідповідності пропозицій учасників умовам тендерної документації? 3. З яких причин відхилено пропозицію учасника ТОВ «Управитель-В», тоді як умовами тендерної документації не вимагалось надання документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази, а також учасником надано інформацію про незалучення для виконання робіт субпідрядників/співвиконавців? Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.». Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області. Щодо першого питання повідомляємо. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання коштів» (у редакції постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2020 № 1266) надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості. Однак, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Зазначена новація не включена до Закону України «Про публічні закупівлі». З метою максимально можливого виконання зазначеної вище норми, необхідно оприлюднювати на офіційному веб-сайті міської ради інформацію про очікувану вартість і технічні та якісні характеристики предметів закупівлі щодо процедур, оголошених у 2022 році. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін. При визначені очікуваної вартості закупівлі, також враховується інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувається виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі та/або розміру бюджетного призначення: https://www.vmr.gov.ua/Executives/ContentLibrary. Розробниками та відповідальними за роботу вищезазначеного сайту є Департамент інформаційних технологій міської ради м. Вінниця, тому будь які зауваження щодо роботи даного сайту та відображення інформації в період війни адресувати саме відповідальному Департаменту. Щодо другого питання повідомляємо. Відповідно до Закону, під час розгляду пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій було недопущено пропозиції учасників до проведення аукціону, як наслідок відхилено пропозиції учасників. Відповідно до вимог пункту 3 статті 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Замовник не мав можливості оприлюднити відповідь на вимоги учасників UA-2022-03-14-000493-c.b4 від 20.04.2022 та UA-2022-03-14-000493-c.b5 від 21.04.2022 у строк зазначений Законом на авторизованому електронному майданчику через відсутність такого функціоналу. З виниклою проблемою звертались до майданчика E-TENDER та отримали відповідь про відсутність такого функціоналу після завершення періоду оскарження по перекваліфікації перед аукціоном. Працівниками майданчика E-TENDER також підтверджено, що зазначений період не передбачений Законом, суперечить його умовам, а відтак обов’язку замовника на оприлюднення відповіді по вимогах учасника. Звернулись також до державного підприємства «Prozorro» з даного питання та отримали відповідь про те, що технічна можливість надати відповідь на вимогу зникає, коли процедура закупівлі переходить на наступний етап. Тобто, коли закінчується період оскарження по процедурі, а саме, через 5 днів з дня оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій у замовника зникає технічна можливість відповісти на вимогу. Вимога, подана під час розгляду пропозицій, не блокує процедуру, враховуючи випадки, коли замовник не надав відповіді учаснику (лист додається). Отже, у зв’язку з виявленою правовою колізією існує невідповідність між Законом та застосуванням системи електронних закупівель, дані обмеження авторизованого електронного майданчика дій замовника не відповідають вимогам чинного законодавства, що не дає можливості замовнику дотримуватись своїх прав та обов’язків згідно Закону. Щодо третього питання повідомляємо. Рішенням уповноваженої особи 18.04.2022 відхилена тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Управитель – В» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до пункту першого статті 31 Закону, а саме: інформація завантажена в систему Prozorro учасником не відповідає вимогам п 5.2.1. Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. При розгляді опублікованої пропозиції ураховано зміст довідки № 723 від 14.04.2022 про наявність матеріально-технічної бази. У даній довідці зазначено про оренду ЗИЛ – ММЗ, 1 од., самоскид – С та ЗИЛ – ММЗ, 1од., самоскид згідно договору надання послуг № 03/01 від 03.01.2022. Ст. 91 Цивільного кодексу України передбачено, що договір про надання послуг - це домовленість двох сторін, за якою одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. У Законі відсутнє визначення термінів «субпідрядники» і «співвиконавці», при цьому ці поняття прописані разом у частині 3 статті 16, частині 7 статті 17 та пункті 18 частини 2 статті 22 Закону та визначені через слеш. З огляду на це, у Законі субпідрядником/співвиконавцем вважається суб’єкт господарювання, який залучається учасником (переможцем) до виконання робіт/надання послуг. Вимогами п. 5.2. 5.2.1. Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено у разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, то учасником у складі тендерної пропозиції надається, за підписом субпідрядника/співвиконавця, документальне підтвердження виникнення відповідних зобов'язань, у подальшому, перед учасником щодо виконання робіт по даному об’єкту капітальних робіт у разі укладення договору за результатами даної процедури закупівлі. Пунктом шістнадцять статті 29 Закону визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Невідповідність пропозиції учасника не відноситься ні щодо підтвердження відповідністі учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, ні щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Інших шляхів виправлення невідповідностей в інформації та/або документах пропозиції учасника Законом не передбачено. Разом із тим хочемо повідомити що замовником, керуючись вимогами статей 10 та 22 Закону, разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель було безоплатно оприлюднено тендерну документацію. Тендерна документація містить усі вимоги замовника та вимоги Закону. Пунктом 1.4. Розділу Порядку унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації зазначено, що у разі відсутності будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, розцінюється як те, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені замовником при підготовці даної закупівлі. За таких обставин, Департамент комунального господарства та благоустрою вважає, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників, підтверджує факт повного розуміння ТОВ «Управитель – В» вимог тендерної документації та нормативних актів в частині обов`язковості наявності конкретної документації, пов`язаної із закупівлею «Інші види поточних ремонтних робіт (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» № UA-2022-03-14-000493-c.
Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області ВАХНОВСЬКІЙ Олені Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2022-05-23-000013 із закупівлі «Інші види поточних ремонтних робіт (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) Other types of current repair works (code DK 021: 2015 - 45000000-7 Construction works and current repairs)» від 31.05.2022 року Управлінням північного офісу Держаудистлужби у Вінницькій області згідно наказу від 23.05.2022 № 9-з «Про початок моніторингу закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Інші види поточних ремонтних робіт (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) Other types of current repair works (code DK 021: 2015 - 45000000-7 Construction works and current repairs)», № оголошення UA-2022-03-14-000493-c. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 31.05.2022 оприлюднено запит на пояснення: «У межах проведення моніторингу закупівлі інших видів поточних ремонтних робіт (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-03-14-000493-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі? 2. Чому на вимоги UA-2022-03-14-000493-c.b4 від 20 квітня 2022 року та UA-2022-03-14-000493-c.b5 від 21 квітня 2022 року не надано відповіді з додатковою інформацією про причини невідповідності пропозицій учасників умовам тендерної документації? 3. З яких причин відхилено пропозицію учасника ТОВ «Управитель-В», тоді як умовами тендерної документації не вимагалось надання документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази, а також учасником надано інформацію про незалучення для виконання робіт субпідрядників/співвиконавців? Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.». Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області. Щодо першого питання повідомляємо. На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання коштів» (у редакції постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2020 № 1266) надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості. Однак, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Зазначена новація не включена до Закону України «Про публічні закупівлі». З метою максимально можливого виконання зазначеної вище норми, необхідно оприлюднювати на офіційному веб-сайті міської ради інформацію про очікувану вартість і технічні та якісні характеристики предметів закупівлі щодо процедур, оголошених у 2022 році. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін. При визначені очікуваної вартості закупівлі, також враховується інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувається виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі та/або розміру бюджетного призначення: https://www.vmr.gov.ua/Executives/ContentLibrary. Розробниками та відповідальними за роботу вищезазначеного сайту є Департамент інформаційних технологій міської ради м. Вінниця, тому будь які зауваження щодо роботи даного сайту та відображення інформації в період війни адресувати саме відповідальному Департаменту. Щодо другого питання повідомляємо. Відповідно до Закону, під час розгляду пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій було недопущено пропозиції учасників до проведення аукціону, як наслідок відхилено пропозиції учасників. Відповідно до вимог пункту 3 статті 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Замовник не мав можливості оприлюднити відповідь на вимоги учасників UA-2022-03-14-000493-c.b4 від 20.04.2022 та UA-2022-03-14-000493-c.b5 від 21.04.2022 у строк зазначений Законом на авторизованому електронному майданчику через відсутність такого функціоналу. З виниклою проблемою звертались до майданчика E-TENDER та отримали відповідь про відсутність такого функціоналу після завершення періоду оскарження по перекваліфікації перед аукціоном. Працівниками майданчика E-TENDER також підтверджено, що зазначений період не передбачений Законом, суперечить його умовам, а відтак обов’язку замовника на оприлюднення відповіді по вимогах учасника. Звернулись також до державного підприємства «Prozorro» з даного питання та отримали відповідь про те, що технічна можливість надати відповідь на вимогу зникає, коли процедура закупівлі переходить на наступний етап. Тобто, коли закінчується період оскарження по процедурі, а саме, через 5 днів з дня оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій у замовника зникає технічна можливість відповісти на вимогу. Вимога, подана під час розгляду пропозицій, не блокує процедуру, враховуючи випадки, коли замовник не надав відповіді учаснику (лист додається). Отже, у зв’язку з виявленою правовою колізією існує невідповідність між Законом та застосуванням системи електронних закупівель, дані обмеження авторизованого електронного майданчика дій замовника не відповідають вимогам чинного законодавства, що не дає можливості замовнику дотримуватись своїх прав та обов’язків згідно Закону. Щодо третього питання повідомляємо. Рішенням уповноваженої особи 18.04.2022 відхилена тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Управитель – В» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до пункту першого статті 31 Закону, а саме: інформація завантажена в систему Prozorro учасником не відповідає вимогам п 5.2.1. Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. При розгляді опублікованої пропозиції ураховано зміст довідки № 723 від 14.04.2022 про наявність матеріально-технічної бази. У даній довідці зазначено про оренду ЗИЛ – ММЗ, 1 од., самоскид – С та ЗИЛ – ММЗ, 1од., самоскид згідно договору надання послуг № 03/01 від 03.01.2022. Ст. 91 Цивільного кодексу України передбачено, що договір про надання послуг - це домовленість двох сторін, за якою одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. У Законі відсутнє визначення термінів «субпідрядники» і «співвиконавці», при цьому ці поняття прописані разом у частині 3 статті 16, частині 7 статті 17 та пункті 18 частини 2 статті 22 Закону та визначені через слеш. З огляду на це, у Законі субпідрядником/співвиконавцем вважається суб’єкт господарювання, який залучається учасником (переможцем) до виконання робіт/надання послуг. Вимогами п. 5.2. 5.2.1. Розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено у разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, то учасником у складі тендерної пропозиції надається, за підписом субпідрядника/співвиконавця, документальне підтвердження виникнення відповідних зобов'язань, у подальшому, перед учасником щодо виконання робіт по даному об’єкту капітальних робіт у разі укладення договору за результатами даної процедури закупівлі. Пунктом шістнадцять статті 29 Закону визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Невідповідність пропозиції учасника не відноситься ні щодо підтвердження відповідністі учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, ні щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Інших шляхів виправлення невідповідностей в інформації та/або документах пропозиції учасника Законом не передбачено. Разом із тим хочемо повідомити що замовником, керуючись вимогами статей 10 та 22 Закону, разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель було безоплатно оприлюднено тендерну документацію. Тендерна документація містить усі вимоги замовника та вимоги Закону. Пунктом 1.4. Розділу Порядку унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації зазначено, що у разі відсутності будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, розцінюється як те, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені замовником при підготовці даної закупівлі. За таких обставин, Департамент комунального господарства та благоустрою вважає, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників, підтверджує факт повного розуміння ТОВ «Управитель – В» вимог тендерної документації та нормативних актів в частині обов`язковості наявності конкретної документації, пов`язаної із закупівлею «Інші види поточних ремонтних робіт (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» № UA-2022-03-14-000493-c.